Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 215 takich materiałów
    Mitsubishi Galant FTO – Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg
    Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg
    Stratopolonez – Polska legenda rajdów.
Silnik V6 o pojemności 2,4 L i mocy 240 KM, który napędzał Ferrari Dino oraz Lancie Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy, co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star
    Polska legenda rajdów.
    Silnik V6 o pojemności 2,4 L i mocy 240 KM, który napędzał Ferrari Dino oraz Lancie Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy, co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star
    30 maja 2013, 11:39 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Built. Tuned. Driven. BYP Racing Honda Civic. – Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Chyba coś nie w porządku... – 240 km/h przy zaciągniętym ręcznym?!
    240 km/h przy zaciągniętym ręcznym?!
    16 maja 2013, 18:51 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Volvo 240 –
    29 kwietnia 2013, 20:08 przez ~Stasiu000 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    "Peżocik" – Peugeot 208 T16, którym Sébastien Loeb wystartuje w wyścigu górskim Pikes Peak.

V6 3.2L / 875KM na 875KG masy!

0 do 100 km/h w 1.8 sekundy
0 do 200 km/h w 4.8 sekundy
v-max (240 km/h) w 7 sekund
    Peugeot 208 T16, którym Sébastien Loeb wystartuje w wyścigu górskim Pikes Peak.

    V6 3.2L / 875KM na 875KG masy!

    0 do 100 km/h w 1.8 sekundy
    0 do 200 km/h w 4.8 sekundy
    v-max (240 km/h) w 7 sekund
    26 kwietnia 2013, 0:18 przez ebebu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nieoznakowany Mitsubishi Lancer Evo X w policji – Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X. Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h
    Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X. Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h
    8 marca 2013, 16:43 przez ~harry | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Nissan 240 sx –
    9 marca 2013, 14:19 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Stratos - legenda polskiej mototryzacji. – Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał...
    Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał...
    24 lutego 2013, 8:42 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru SVX – Japoński grand tourer z lat 90. Dzisiaj to już biały kruk. Napęd na cztery koła, silnik typu boxer o pojemności 3.3L i mocy 230-240 KM.
    Japoński grand tourer z lat 90. Dzisiaj to już biały kruk. Napęd na cztery koła, silnik typu boxer o pojemności 3.3L i mocy 230-240 KM.
    9 lutego 2013, 21:15 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)