Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 216 takich materiałów
    Volvo 240 – Chyba najlepsze kombi w historii motoryzacji.
    Chyba najlepsze kombi w historii motoryzacji.
    Mitsubishi Galant VR-4 (E39A) – Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Maserati Tipo 8CM – Model 8CM był zwycięskim samochodem w rękach najwybitniejszych kierówców tych czasów. 3 litrowy silnik był ostatni zaprojektowany przez Alfieri Maserati, założyciela marki i był początkowo przeznaczony dla samochodu z napędem na przód. Odrzucono ten projekt, silnik został użyty w pierwszym dla Maserati samochodzie typu Grand Prix i jako pierwszy w Eurpie był wyposażony w hydrauliczne sterowanie hamulców. Model na zdjęciach był prowadzony przez jednego z najlepszych kierówców w całej historii sportu motorowego, Tazio Nuvolari.

Silnik: R8 DOHC 2991cc
Moc: 240 KM przy 5800 obr/min.
V max: 250 km/h
    Model 8CM był zwycięskim samochodem w rękach najwybitniejszych kierówców tych czasów. 3 litrowy silnik był ostatni zaprojektowany przez Alfieri Maserati, założyciela marki i był początkowo przeznaczony dla samochodu z napędem na przód. Odrzucono ten projekt, silnik został użyty w pierwszym dla Maserati samochodzie typu Grand Prix i jako pierwszy w Eurpie był wyposażony w hydrauliczne sterowanie hamulców. Model na zdjęciach był prowadzony przez jednego z najlepszych kierówców w całej historii sportu motorowego, Tazio Nuvolari.

    Silnik: R8 DOHC 2991cc
    Moc: 240 KM przy 5800 obr/min.
    V max: 250 km/h
    18 października 2014, 16:28 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Volvo 240 i Dodge RAM –
    14 października 2014, 11:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Skromne 1.6 240 HP –
    10 października 2014, 22:52 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Toyota Soarer MZ20 – Akurat przeglądałem japoński serwis z ogłoszeniami sprzedaży i trafiłem na taką ciekawą Soarer z drugiej generacji (reszta zdjęć w źródle.). Samochód sprzedawany w drugiej połowie lat 80, posiada napęd na tył, w najmocniejszej seryjnej opcji silnik R6 3.0 turbo o mocy 240 KM. Ciekawostką była wersja GT Aero Cabin z elektryczne chowanym dachem łącznie z tylną częścią, oraz wersja C5 Soarer od znanego japońskiego tunera przygotowującego samochody do wyścigów - TOM'S, która miała moc około 270 KM.
    Akurat przeglądałem japoński serwis z ogłoszeniami sprzedaży i trafiłem na taką ciekawą Soarer z drugiej generacji (reszta zdjęć w źródle.). Samochód sprzedawany w drugiej połowie lat 80, posiada napęd na tył, w najmocniejszej seryjnej opcji silnik R6 3.0 turbo o mocy 240 KM. Ciekawostką była wersja GT Aero Cabin z elektryczne chowanym dachem łącznie z tylną częścią, oraz wersja C5 Soarer od znanego japońskiego tunera przygotowującego samochody do wyścigów - TOM'S, która miała moc około 270 KM.
    Kamikaze garage.
    10 sierpnia 2014, 22:07 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekroje samochodów "Ferrari 250 GT SWB Berlinetta (1960)" – Witam serdecznie w mojej serii, która poświęcona będzie przekrojom samochodów. Będę umieszczał w opisie podstawowe dane techniczne i ewentualnie ciekawostki, (jeśli wystąpią). Jest to mój 1 post z tej serii, więc jeśli się "przyjmie" to zacznę dodawać kolejne.

ps. Poniżej jak obiecałem, dane techniczne :)


SILNIK
pojemność skokowa:  2953 cm3
moc:  276KM
moment obr.:  275Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 12
położenie silnika:  przód
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  73.00mm x 58.80mm
typ:  SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  9.20:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  6s
prędkość maksymalna:  240 km/h

WYMIARY i WAGI
długość:  4407mm
szerokość:  1753mm
wysokość:  1290mm
rozstaw osi:  2600mm
masa:  960kg
pojemność zbiornika paliwa:  90litrów
    Witam serdecznie w mojej serii, która poświęcona będzie przekrojom samochodów. Będę umieszczał w opisie podstawowe dane techniczne i ewentualnie ciekawostki, (jeśli wystąpią). Jest to mój 1 post z tej serii, więc jeśli się "przyjmie" to zacznę dodawać kolejne.

    ps. Poniżej jak obiecałem, dane techniczne :)


    SILNIK
    pojemność skokowa: 2953 cm3
    moc: 276KM
    moment obr.: 275Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 12
    położenie silnika: przód
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 73.00mm x 58.80mm
    typ: SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.20:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 6s
    prędkość maksymalna: 240 km/h

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4407mm
    szerokość: 1753mm
    wysokość: 1290mm
    rozstaw osi: 2600mm
    masa: 960kg
    pojemność zbiornika paliwa: 90litrów
    29 lipca 2014, 0:18 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Masz BMW serii 3 z 2006 lub starsze? Masz problem – Koncern BMW zarządził odwołanie na fabryczne naprawy ponad 1,6 mln starszych samochodów serii 3 z powodu możliwości występowania w nich usterek systemu poduszek powietrznych - poinformowała agencja dpa.
Według koncernu chodzi o pojazdy wyprodukowane między majem 1999 roku i sierpniem 2006 roku. Ich przeglądy mają dotyczyć generatorów gazu w poduszkach powietrznych przed przednimi fotelami dla pasażerów, które to generatory mogą w rzadkich przypadkach pękać. BMW nie chciało ujawnić, kto był dostawcą zakwestionowanych części - pisze dpa.
 Advertisement

 Natomiast agencja Reuters podała, że w odwołanych samochodach mają zostać wymienione chroniące przednie miejsce pasażerskie poduszki powietrzne firmy Takata, gdyż ich inflatory mogą po uruchomieniu pękać i ranić pasażerów.    Jak oświadczył rzecznik BMW Dave Buchko, choć koncern nadal uczestniczy w regionalnym odwołaniu zarządzonym przez nadzór bezpieczeństwa transportu USA, postanowił rozciągnąć je na wszystkie wyprodukowane w latach 2000-2006 samochody, potencjalnie zagrożone tą usterką. Obecne odwołanie jest rozszerzeniem dokonanego z identycznego powodu odwołania ubiegłorocznego, które objęło 240 tys. samochodów na całym świecie - zaznaczył rzecznik.
 "Traktując to jako przedsięwzięcie prewencyjne uważamy, że jest teraz rzeczą właściwą odwołać je wszystkie i wymienić w nich poduszkę powietrzną po stronie pasażera" - powiedział Buchko.     Dostawcą poduszek jest japońska firma Takata, a związane z ich usterkami odwołania objęły w ciągu ubiegłych pięciu lat ponad 12 mln samochodów - również marek Honda, Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Ford i Chrysler.      BMW nie są znane jakiekolwiek doniesienia na temat wypadków bądź obrażeń wywołanych defektami poduszek - podkreślił Buchko. Pojazdów odwołanych wcześniej obecna akcja nie dotyczy.     

Spośród objętych najnowszym odwołaniem samochodów, 574 tys. sprzedano w USA, około 450 tys. w Niemczech i 189 tys. w Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku BMW odwołało do naprawy w Stanach Zjednoczonych 42 tys. pojazdów.
    Koncern BMW zarządził odwołanie na fabryczne naprawy ponad 1,6 mln starszych samochodów serii 3 z powodu możliwości występowania w nich usterek systemu poduszek powietrznych - poinformowała agencja dpa.
    Według koncernu chodzi o pojazdy wyprodukowane między majem 1999 roku i sierpniem 2006 roku. Ich przeglądy mają dotyczyć generatorów gazu w poduszkach powietrznych przed przednimi fotelami dla pasażerów, które to generatory mogą w rzadkich przypadkach pękać. BMW nie chciało ujawnić, kto był dostawcą zakwestionowanych części - pisze dpa.
    Advertisement

    Natomiast agencja Reuters podała, że w odwołanych samochodach mają zostać wymienione chroniące przednie miejsce pasażerskie poduszki powietrzne firmy Takata, gdyż ich inflatory mogą po uruchomieniu pękać i ranić pasażerów. Jak oświadczył rzecznik BMW Dave Buchko, choć koncern nadal uczestniczy w regionalnym odwołaniu zarządzonym przez nadzór bezpieczeństwa transportu USA, postanowił rozciągnąć je na wszystkie wyprodukowane w latach 2000-2006 samochody, potencjalnie zagrożone tą usterką. Obecne odwołanie jest rozszerzeniem dokonanego z identycznego powodu odwołania ubiegłorocznego, które objęło 240 tys. samochodów na całym świecie - zaznaczył rzecznik.
    "Traktując to jako przedsięwzięcie prewencyjne uważamy, że jest teraz rzeczą właściwą odwołać je wszystkie i wymienić w nich poduszkę powietrzną po stronie pasażera" - powiedział Buchko. Dostawcą poduszek jest japońska firma Takata, a związane z ich usterkami odwołania objęły w ciągu ubiegłych pięciu lat ponad 12 mln samochodów - również marek Honda, Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Ford i Chrysler. BMW nie są znane jakiekolwiek doniesienia na temat wypadków bądź obrażeń wywołanych defektami poduszek - podkreślił Buchko. Pojazdów odwołanych wcześniej obecna akcja nie dotyczy.

    Spośród objętych najnowszym odwołaniem samochodów, 574 tys. sprzedano w USA, około 450 tys. w Niemczech i 189 tys. w Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku BMW odwołało do naprawy w Stanach Zjednoczonych 42 tys. pojazdów.
    Datsun 240 Z –
    9 lipca 2014, 23:29 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj