Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    GMC Typhoon – Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany przez amerykańską markę GMC w latach 1991–1993. Samochód bazowany jest na Chevrolecie Blazer. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik Typhoona jest najmocniejszą stroną samochodu. Seryjnie montowano 4,3-litrowe V6 o mocy 285 KM, z którym samochód osiąga prędkość maksymalną 200 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. W wyposażeniu seryjnym były dostępne: ABS, klimatyzacja, zmieniarka CD, skórzane fotele i tapicerka, tempomat, elektryczne i podgrzewane szyby, lusterka, przyciemniane szyby, relingi dachowe. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z 5,7-litrowym V8, które generuje moc 355 KM. Z tymi modyfikacjami Typhoon osiąga prędkość maksymalną 236 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5 sekund. Auto posiadało 18 calowe felgi i opony 245/45 z przodu, oraz 345/30 z tyłu. Pozostał napęd na 4 koła i automatyczna skrzynia biegów.
    Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany przez amerykańską markę GMC w latach 1991–1993. Samochód bazowany jest na Chevrolecie Blazer. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik Typhoona jest najmocniejszą stroną samochodu. Seryjnie montowano 4,3-litrowe V6 o mocy 285 KM, z którym samochód osiąga prędkość maksymalną 200 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. W wyposażeniu seryjnym były dostępne: ABS, klimatyzacja, zmieniarka CD, skórzane fotele i tapicerka, tempomat, elektryczne i podgrzewane szyby, lusterka, przyciemniane szyby, relingi dachowe. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z 5,7-litrowym V8, które generuje moc 355 KM. Z tymi modyfikacjami Typhoon osiąga prędkość maksymalną 236 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5 sekund. Auto posiadało 18 calowe felgi i opony 245/45 z przodu, oraz 345/30 z tyłu. Pozostał napęd na 4 koła i automatyczna skrzynia biegów.
    28 sierpnia 2022, 19:05 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GMC Typhoon – Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany pod amerykańską marką GMC w latach 1991–1993. GMC Typhoon bazuje na Chevrolecie Blazer. Jest to typowy 3-drzwiowy SUV ze stałym napędem 4x4, z obniżonym zawieszeniem i ładownością. Auto powstało w 1992 roku i było produkowane tylko do jesieni 1994. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik to najmocniejsza strona tego samochodu. Seryjnie montowano silnik V6 o pojemności 4,3 l wytwarzający moc 285 KM. Zezwalało to na osiągnięcie przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się w czasie 4,5s do 100km/h. Czasy rewelacyjne, do dziś nieliczne seryjnie produkowane samochody mogą się równać z tym modelem, zwłaszcza, iż Typhoon to auto rodzinne, z zewnątrz przypomina nadwozia typu kombi. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z silnikiem V8 o pojemności 5,7 litra i mocy 355KM. Prędkość maksymalna wzrosła do 236 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmowało tylko 5 sekund.
    Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany pod amerykańską marką GMC w latach 1991–1993. GMC Typhoon bazuje na Chevrolecie Blazer. Jest to typowy 3-drzwiowy SUV ze stałym napędem 4x4, z obniżonym zawieszeniem i ładownością. Auto powstało w 1992 roku i było produkowane tylko do jesieni 1994. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik to najmocniejsza strona tego samochodu. Seryjnie montowano silnik V6 o pojemności 4,3 l wytwarzający moc 285 KM. Zezwalało to na osiągnięcie przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się w czasie 4,5s do 100km/h. Czasy rewelacyjne, do dziś nieliczne seryjnie produkowane samochody mogą się równać z tym modelem, zwłaszcza, iż Typhoon to auto rodzinne, z zewnątrz przypomina nadwozia typu kombi. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z silnikiem V8 o pojemności 5,7 litra i mocy 355KM. Prędkość maksymalna wzrosła do 236 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmowało tylko 5 sekund.
    13 kwietnia 2022, 21:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 grudnia 2018, 15:19 przez ~stopchamteam | Do ulubionych | Skomentuj
    236 KM 689 Nm
    18 września 2016, 23:22 przez siwyglc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    CLK DTM AMG Coupe – 5,4 V8 582 KM 800 Nm
0–100 km/h: 4,1 s
Vmax = 320 km/h
Liczba sztuk: 100 
Cena nowego: 236.060 €
    5,4 V8 582 KM 800 Nm
    0–100 km/h: 4,1 s
    Vmax = 320 km/h
    Liczba sztuk: 100
    Cena nowego: 236.060 €
    Nissan Silvia S12 – Ciekawostka, generacja S12 (zaprezentowana w 1983 r.) to jedyna Silvia, w której dostępny był silnik V6, czyli wolnossący VG30E, 3.0L, 165 HP @ 5200 rpm, 236 Nm @ 4000 rpm. Jednak samochód ze zdjęcia posiada CA18ET (1.8 turbo). Fotka z francuskiego zlotu Wangan Import.
    Ciekawostka, generacja S12 (zaprezentowana w 1983 r.) to jedyna Silvia, w której dostępny był silnik V6, czyli wolnossący VG30E, 3.0L, 165 HP @ 5200 rpm, 236 Nm @ 4000 rpm. Jednak samochód ze zdjęcia posiada CA18ET (1.8 turbo). Fotka z francuskiego zlotu Wangan Import.
    Hommell Berlinette R/S – Auto bardzo egzotyczne z Francji. 
165 KM , 0-100km/h w 7,7 s , v-max 236 km/h.
    Auto bardzo egzotyczne z Francji.
    165 KM , 0-100km/h w 7,7 s , v-max 236 km/h.
    Wyścigowa Honda Civic I – Samochód wygrał 6 tytułów mistrza w amerykańskiej lidze wyścigowej SCCA w klasie GT5, w latach 1985-1990. Był to prawdopodobnie najszybszy Civic z pierwszej generacji na świecie, pod maską miał mocno zmodyfikowany, wolnossący silnik 1.2L, a prędkość maksymalna samochodu wynosiła 236 km/h!
    Samochód wygrał 6 tytułów mistrza w amerykańskiej lidze wyścigowej SCCA w klasie GT5, w latach 1985-1990. Był to prawdopodobnie najszybszy Civic z pierwszej generacji na świecie, pod maską miał mocno zmodyfikowany, wolnossący silnik 1.2L, a prędkość maksymalna samochodu wynosiła 236 km/h!
    Fabia RS '06r 236KM – Fabia 1.9 236 KM
    Fabia 1.9 236 KM
    9 stycznia 2013, 16:43 przez ~Sebson | Do ulubionych | Skomentuj (3)