Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    TOP 10 Najlepsze opony zimowe z gamy Premium.
    W dzisiejszym odcinku poznacie najciekawsze propozycje opon zimowych w rozmiarze 225/50/17.
    Czym są opony premium?
    Oczywiście, co zresztą wiecie z moich filmów, da się znaleźć interesującą oponę z gamy budżetowej, która jest specjalistą od danych warunków, trakcja na śniegu, ścieralność, ekonomia.
    Natomiast jeżeli potrzebujemy opony zimowej, która działa w szerszym spektrum nawierzchni, wtedy potrzebujemy rozwiązania z wyższej półki.
    23 listopada 2023, 17:22 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Jakie opony letnie GOODYEAR wybrać?
    Zapraszam Was do kolejnego odcinka serii, w którym w ramach jednego producenta i rozmiaru tym razem 225/45/17, porównamy opony.
    Bohaterami będą opony letnie GOODYEAR EfficientGrip Compact, GOODYEAR EfficientGrip Performance 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 5 i GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6

    Opowiem Wam, czym się różnią i która będzie najlepsza do Waszych zastosowań.
    Dowiecie się również czym jest tak zwany SLIP ANGLE!
    26 lipca 2023, 16:08 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Po raz kolejny inspiracją odcinka jesteście Wy!
    Często w komentarzach pytacie jaką konkretnie oponę wybrać danego producenta?
    Pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie seria w której zobaczycie różne modele opon jeden firmy w ramach jednego rozmiaru.
    W pierwszym odcinku prezentuje Wam opony Michelin Primacy 4+, E-Primacy, Pilot Sport 4, Pilot Sport 5 i Pilot Sport CUP 2, wszystkie w rozmiarze 225/45/17.
    Opowiem Wam, czym się różnią i która będzie najlepsza do Waszych zastosowań.
    4 kwietnia 2023, 18:11 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    W ubiegłym tygodniu słupscy policjanci, którzy pełnili służbę na nowych motocyklach, podjęli próbę zatrzymania do kontroli motocyklisty. Kierowca, zamiast się zatrzymać, nagle przyspieszył i rozpoczął ucieczkę. W jej trakcie stwarzał ogromne zagrożenie dla innych kierowców. Nie stosował się do znaków, a jego prędkość znacznie przekraczała 200 km/h. Mundurowi przez blisko 15 kilometrów jechali za uciekającym kierowcą, który w pewnym momencie stracił panowanie nad pojazdem i przewrócił się. Uciekający motocyklista nie odniósł żadnych obrażeń. Policjanci wyczuli od niego alkohol, a badanie alkomatem potwierdziło, że w organizmie 23-letniego mieszkańca powiatu słupskiego było blisko 1,5 promila alkoholu. Dodatkowo po sprawdzeniu go w policyjnym systemie informatycznym okazało się, że nie posiadał on uprawnień do kierowania pojazdami, a jego motocykl nie ma aktualnych badań technicznych.

    Za kierowanie pojazdem w stanie nietrzeźwości temu kierowcy grozi do 2 lat więzienia. Dodatkowo odpowie za niezatrzymanie się do policyjnej kontroli, co zagrożone jest karą 5 lat pozbawienia wolności. Odpowiedzialności nie uniknie także, za szereg popełnionych w trakcie ucieczki wykroczeń.

    Źródło: KMP Słupsk
    7 września 2022, 3:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen SM – Luksusowy samochód sportowy klasy GT produkowany przez francuską markę Citroen, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Samochód oficjalnie zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1970 roku. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Wersja dla USA wyposażona była w automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 35. Pierwsze wersje wyposażone były w trzy sprzężone gaźniki Weber, zostały one zastąpione w następnym roku przez elektroniczny wtrysk BOSCH D-JETRONIC. Najmocniejszym dostępnym silnikiem było trzylitrowe V6, które generuje moc maksymalną 192 KM i moment obrotowy 253,5 Nm. Z tym silnikiem SM osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Z produkcji samochodu zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Powstało 12,920 egzemplarzy SM, z tego 2400 na rynek amerykański.
    Luksusowy samochód sportowy klasy GT produkowany przez francuską markę Citroen, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Samochód oficjalnie zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1970 roku. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Wersja dla USA wyposażona była w automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 35. Pierwsze wersje wyposażone były w trzy sprzężone gaźniki Weber, zostały one zastąpione w następnym roku przez elektroniczny wtrysk BOSCH D-JETRONIC. Najmocniejszym dostępnym silnikiem było trzylitrowe V6, które generuje moc maksymalną 192 KM i moment obrotowy 253,5 Nm. Z tym silnikiem SM osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Z produkcji samochodu zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Powstało 12,920 egzemplarzy SM, z tego 2400 na rynek amerykański.
    Alpine A310 V6 – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1971–1985. A310 był następcą modelu A110, został zaprezentowany na salonie samochodowym w Genewie w 1971 roku. Konstrukcja auta była analogiczna do poprzednika – stalowa centralna rama rurowa i nadwozie wykonane z włókna szklanego. A310 wprowadził jednak zupełnie nowy, nowoczesny styl nadwozia z ostrymi krawędziami, który został zachowany w późniejszych modelach Alpine. Klinowaty przód mieścił prostokątne reflektory osłonięte pochyłymi szybami. Początkowo samochód był napędzany stosowanym w A110 gaźnikowym, czterocylindrowym rzędowym silnikiem Gordini 1,6 l generującym moc 125 KM, umieszczonym z tyłu. Prędkość maksymalna wynosiła 215 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 8,7 sekund. Napęd ten okazał się jednak niewystarczający i w 1976 roku model produkcyjny zastąpił A310 V6, w którym zamontowano widlasty sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,7 l o mocy 150 KM.  Był on, tradycyjnie dla marki, montowany z tyłu pojazdu i współpracował z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach. Z tym silnikiem prędkość maksymalna wzrosła do 225 km/h. W 1977 roku zmodernizowano nadwozie w tylnej części - zamiast małej pionowej szyby osłoniętej ustawionymi schodkowo żaluzjami, zastosowano klapę z dużą pochyloną szybą, dodano też spojler na klapie. Z przodu zwężono szyby osłaniające reflektory i zmniejszono ich liczbę do czterech. Zwiększono nieco pojemność zbiornika paliwa, z 58 do 62 l. Alpine A310 pozostawał w produkcji do 1984 roku. Łącznie powstało 11,616 egzemplarzy, z czego 9276 z nich było Alpine A310 V6.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1971–1985. A310 był następcą modelu A110, został zaprezentowany na salonie samochodowym w Genewie w 1971 roku. Konstrukcja auta była analogiczna do poprzednika – stalowa centralna rama rurowa i nadwozie wykonane z włókna szklanego. A310 wprowadził jednak zupełnie nowy, nowoczesny styl nadwozia z ostrymi krawędziami, który został zachowany w późniejszych modelach Alpine. Klinowaty przód mieścił prostokątne reflektory osłonięte pochyłymi szybami. Początkowo samochód był napędzany stosowanym w A110 gaźnikowym, czterocylindrowym rzędowym silnikiem Gordini 1,6 l generującym moc 125 KM, umieszczonym z tyłu. Prędkość maksymalna wynosiła 215 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 8,7 sekund. Napęd ten okazał się jednak niewystarczający i w 1976 roku model produkcyjny zastąpił A310 V6, w którym zamontowano widlasty sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,7 l o mocy 150 KM. Był on, tradycyjnie dla marki, montowany z tyłu pojazdu i współpracował z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach. Z tym silnikiem prędkość maksymalna wzrosła do 225 km/h. W 1977 roku zmodernizowano nadwozie w tylnej części - zamiast małej pionowej szyby osłoniętej ustawionymi schodkowo żaluzjami, zastosowano klapę z dużą pochyloną szybą, dodano też spojler na klapie. Z przodu zwężono szyby osłaniające reflektory i zmniejszono ich liczbę do czterech. Zwiększono nieco pojemność zbiornika paliwa, z 58 do 62 l. Alpine A310 pozostawał w produkcji do 1984 roku. Łącznie powstało 11,616 egzemplarzy, z czego 9276 z nich było Alpine A310 V6.
    #povdrivertv #CitroenC5AircrossPlugInHybrid #testdrive #pov #povdriver
    #DS7Crossback #testdrive #pov #povdriver