Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    9 listopada 2018, 23:18 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Daewoo Lanos Sport – 1 z 222 sztuk wersji Sport, które wyjechały przez bramę FSO na Żeraniu.
    1 z 222 sztuk wersji Sport, które wyjechały przez bramę FSO na Żeraniu.
    16 października 2018, 2:25 przez Daiki_Ninomiya (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Przebieg – 222 222 km 1.8 TDDI jeździ dalej w Fordzie Focusie
    222 222 km 1.8 TDDI jeździ dalej w Fordzie Focusie
    2 marca 2018, 17:03 przez ~PaulRakov | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: prywatne
    Mały jubileusz - Fiat Seicento – Okrągła sumka.  222.222 km przebiegu wybiło na cyferblacie.
    Okrągła sumka. 222.222 km przebiegu wybiło na cyferblacie.
    19 marca 2016, 14:26 przez hardkoroslaw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rocznica Focus'a – I pyklo 222.222KM w mojej FOCE
    I pyklo 222.222KM w mojej FOCE
    23 maja 2014, 19:05 przez lancer818 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Maserati 222 –
    23 lutego 2014, 11:27 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Insygnia w policji – Policjanci śląskiej drogówki otrzymali pierwsze trzy z siedmiu opli insignia. Wyposażone w wideorejestratory i inne stosowne wyposażenie nieoznakowane radiowozy będą studzić temperamenty piratów drogowych. Mogące rozwijać prędkość ponad 240 km/h pojazdy od dzisiaj będą „pełnić służbę” na terenie Będzina, Bialska – Białej i na śląskich odcinkach autostrad. Ich zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską...
Nowe ople insignia, wyposażone w 2 litrowe silniki o mocy 222 KM, mogą rozpędzić się do „setki” w 7,6 sekundy i rozwinąć maksymalną prędkość ponad 240 km/h.
Z przodu i z tyłu mają zamontowane kamery podłączone do wideorejestratora. Obie pozwalają na wykonanie ostrych zdjęć nawet przy dużych zbliżeniach. Pierwsze trzy pojazdy zostały odebrane dzisiaj przez policjantów z Będzina, Bialska – Białej i Komisariatu Autostradowego. Tam też będą wykorzystywane przez drogówkę do walki z nieodpowiedzialnymi kierowcami, którzy poprzez zamiłowanie do nadmiernej prędkości, często stwarzają poważne zagrożenie dla innych uczestników ruchu. Kolejne cztery takie same ople trafią jeszcze w tym roku do Dąbrowy Górniczej, Rybnika, Tarnowskich Gór i ponownie do Komisariatu Autostradowego. Środki na zakup opli insignia pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania programu Infrastruktura i Środowisko. 

Uważajcie na nie
    Policjanci śląskiej drogówki otrzymali pierwsze trzy z siedmiu opli insignia. Wyposażone w wideorejestratory i inne stosowne wyposażenie nieoznakowane radiowozy będą studzić temperamenty piratów drogowych. Mogące rozwijać prędkość ponad 240 km/h pojazdy od dzisiaj będą „pełnić służbę” na terenie Będzina, Bialska – Białej i na śląskich odcinkach autostrad. Ich zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską...
    Nowe ople insignia, wyposażone w 2 litrowe silniki o mocy 222 KM, mogą rozpędzić się do „setki” w 7,6 sekundy i rozwinąć maksymalną prędkość ponad 240 km/h.
    Z przodu i z tyłu mają zamontowane kamery podłączone do wideorejestratora. Obie pozwalają na wykonanie ostrych zdjęć nawet przy dużych zbliżeniach. Pierwsze trzy pojazdy zostały odebrane dzisiaj przez policjantów z Będzina, Bialska – Białej i Komisariatu Autostradowego. Tam też będą wykorzystywane przez drogówkę do walki z nieodpowiedzialnymi kierowcami, którzy poprzez zamiłowanie do nadmiernej prędkości, często stwarzają poważne zagrożenie dla innych uczestników ruchu. Kolejne cztery takie same ople trafią jeszcze w tym roku do Dąbrowy Górniczej, Rybnika, Tarnowskich Gór i ponownie do Komisariatu Autostradowego. Środki na zakup opli insignia pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania programu Infrastruktura i Środowisko.

    Uważajcie na nie
    17 listopada 2013, 13:40 przez maciek200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW Z1 – Ponieważ wrzutka odnośnie BMW M1 przypadła Wam do gustu chciałbym zaprezentować Wam mój drugi ulubiony model ze stajni tego producenta.

BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

Historia modelu
Model Z1 został przedstawiony prasie w 1986 roku, by rok później zostać oficjalnie zaprezentowany na Frankfurt Motor Show. Zainteresowanie samochodem było tak duże, że BMW jeszcze przed produkcją otrzymało zamówienia na 5 000 sztuk, lecz w 1988 popyt znacznie spadł, wskutek czego 3 lata później niemiecki producent zaprzestał montażu roadstera. Przypuszcza się, że spadek popytu spowodowany był wprowadzeniem przez konkurencję Mercedes-Benza SL, a początkowo duże zainteresowanie tym modelem spekulacjami inwestorów.

Harm Lagaay, projektant Z1 twierdził, że przy pracy nad Z1 BMW opatentowało lampę wyładowczą, mechanizm drzwi, płytę podwozia.

Budowa
Szkielet samochodu wykonany jest z blachy stalowej, ocynkowanej, otacza podłogę wykonaną z żywicy epoksydowej, wzmocnionymi włóknami szklanymi i poliwinylowymi. Z zewnątrz Z1 pokryty jest powłoką wykonaną z różnych połączeń materiałów termoplastycznych. Pewne części jak zawieszenie, skrzynia biegów i umieszczony z przodu, względnie centralnie silnik są zapożyczone z BMW 325i, lecz samochód w znacznej mierze jest zbudowany od podstaw.

Cena
Nowy Z1 kosztował 83,000–89,000 DM. W 2001 modele używane były sprzedawane od 125 000 do 250 000 franków francuskich wliczając 19,6% VAT. Jeden egzemplarz został sprzedany za ponad 20 000 £ na aukcji Bonham's 2004 Olympia. W 2006 samochody te można było kupić we Francji. Ceny wahały się od 25 000 € do 30 000 €, przy czym najwięcej należało zapłacić za model w idealnym stanie przy małym przebiegu.

Dane techniczne
Silnik: R6 2,5 l (2494 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: wtrysk Bosch ME-Motronic
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 9,7:1
Moc maksymalna: 170 KM (125 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 222 N•m przy 4000 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 22,3 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 223 km/h
    Ponieważ wrzutka odnośnie BMW M1 przypadła Wam do gustu chciałbym zaprezentować Wam mój drugi ulubiony model ze stajni tego producenta.

    BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

    Historia modelu
    Model Z1 został przedstawiony prasie w 1986 roku, by rok później zostać oficjalnie zaprezentowany na Frankfurt Motor Show. Zainteresowanie samochodem było tak duże, że BMW jeszcze przed produkcją otrzymało zamówienia na 5 000 sztuk, lecz w 1988 popyt znacznie spadł, wskutek czego 3 lata później niemiecki producent zaprzestał montażu roadstera. Przypuszcza się, że spadek popytu spowodowany był wprowadzeniem przez konkurencję Mercedes-Benza SL, a początkowo duże zainteresowanie tym modelem spekulacjami inwestorów.

    Harm Lagaay, projektant Z1 twierdził, że przy pracy nad Z1 BMW opatentowało lampę wyładowczą, mechanizm drzwi, płytę podwozia.

    Budowa
    Szkielet samochodu wykonany jest z blachy stalowej, ocynkowanej, otacza podłogę wykonaną z żywicy epoksydowej, wzmocnionymi włóknami szklanymi i poliwinylowymi. Z zewnątrz Z1 pokryty jest powłoką wykonaną z różnych połączeń materiałów termoplastycznych. Pewne części jak zawieszenie, skrzynia biegów i umieszczony z przodu, względnie centralnie silnik są zapożyczone z BMW 325i, lecz samochód w znacznej mierze jest zbudowany od podstaw.

    Cena
    Nowy Z1 kosztował 83,000–89,000 DM. W 2001 modele używane były sprzedawane od 125 000 do 250 000 franków francuskich wliczając 19,6% VAT. Jeden egzemplarz został sprzedany za ponad 20 000 £ na aukcji Bonham's 2004 Olympia. W 2006 samochody te można było kupić we Francji. Ceny wahały się od 25 000 € do 30 000 €, przy czym najwięcej należało zapłacić za model w idealnym stanie przy małym przebiegu.

    Dane techniczne
    Silnik: R6 2,5 l (2494 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bosch ME-Motronic
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 9,7:1
    Moc maksymalna: 170 KM (125 kW) przy 5800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 222 N•m przy 4000 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 22,3 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 223 km/h
    27 lipca 2013, 10:39 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)