Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 134 takie materiały
    Porsche wprowadzi silniki 1.6, 2.0 oraz 2.5 litra generujące do 360 KM – Niemiecki producent wprowadzi do oferty 4-cylindrowy silnik o pojemności 1.6 litra. Jednostka ma generować 210 KM. Pojawi się także 2.0 o mocy 286 KM oraz 2.5 – 360 KM. Wiemy także, że 2-litrowy model ma generować 400 Nm, zaś ten największy – 470 Nm.

Jednostki 4-cylindrowe nie są jednak niczym nowym w ofercie Porsche. Były stosowane wielokrotnie w długiej historii firmy, także całkiem niedawno. Jednostka 4-cylindrowa pracująca w układzie V zadebiutowała ostatnio w modelu rajdowym 919 Hybrid.
    Niemiecki producent wprowadzi do oferty 4-cylindrowy silnik o pojemności 1.6 litra. Jednostka ma generować 210 KM. Pojawi się także 2.0 o mocy 286 KM oraz 2.5 – 360 KM. Wiemy także, że 2-litrowy model ma generować 400 Nm, zaś ten największy – 470 Nm.

    Jednostki 4-cylindrowe nie są jednak niczym nowym w ofercie Porsche. Były stosowane wielokrotnie w długiej historii firmy, także całkiem niedawno. Jednostka 4-cylindrowa pracująca w układzie V zadebiutowała ostatnio w modelu rajdowym 919 Hybrid.
    Skoda świętuje 40-lecie modeli RS – Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

    Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Mercedes w 210 –
    3 maja 2014, 19:10 przez Jarek240995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Astra gtc – 1.9 cdti po modach 210 KM
    1.9 cdti po modach 210 KM
    28 kwietnia 2014, 7:39 przez rossi991 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    STRZAŁ Z 2-GIEGO BIEGU
    28 kwietnia 2014, 9:22 przez rossi991 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi TT quattro sport concept – 210 KM z JEDNEGO litra! – Najmocniejsza odmiana Audi TT jest wyposażona w silnik o mocy 420 KM! Jednostka generująca równie imponujące 450 Nm momentu obrotowego ma zaledwie… 2 litry pojemności.
    Najmocniejsza odmiana Audi TT jest wyposażona w silnik o mocy 420 KM! Jednostka generująca równie imponujące 450 Nm momentu obrotowego ma zaledwie… 2 litry pojemności.
    Prototyp 125p z silnikiem o mocy 195 KM – Prezentowany Fiat 125p to nie wymysł domorosłego tuningowca. Jest to wyczynowa wersja, zbudowana w Zakładzie Doświadczalnym Samochodów Sportowych i Badań Wyczynowych Fabryki Samochodów Osobowych, w roku  1975 (dokumentacja techniczna datowana jest na rok 1974). Polski Fiat 125p GTI powstał w jednym egzemplarzu i wyposażony był w silnik o pojemności 1840 cm3 i mocy aż 198 KM.  Jednostka ta pochodziła z Fiata 124 Abarth.  Do tego:  tarcze hamulcowe - wentylowane, obniżone zawieszenie i zmodyfikowane nadwozia.  Przy masie 850 kg Fiat rozwijał prędkość ok.  210-240 km/h. Warto zwrócić uwagę na felgi Cromodora 8x13 i wielki spojler  niczym w Dodge Charger Daytona.  W roku 1977 Polskiego Fiata 125p GTI przebudowano, wyposażając go w zawieszenie Uniball.
Więcej w źródle.
    Prezentowany Fiat 125p to nie wymysł domorosłego tuningowca. Jest to wyczynowa wersja, zbudowana w Zakładzie Doświadczalnym Samochodów Sportowych i Badań Wyczynowych Fabryki Samochodów Osobowych, w roku 1975 (dokumentacja techniczna datowana jest na rok 1974). Polski Fiat 125p GTI powstał w jednym egzemplarzu i wyposażony był w silnik o pojemności 1840 cm3 i mocy aż 198 KM. Jednostka ta pochodziła z Fiata 124 Abarth. Do tego: tarcze hamulcowe - wentylowane, obniżone zawieszenie i zmodyfikowane nadwozia. Przy masie 850 kg Fiat rozwijał prędkość ok. 210-240 km/h. Warto zwrócić uwagę na felgi Cromodora 8x13 i wielki spojler niczym w Dodge Charger Daytona. W roku 1977 Polskiego Fiata 125p GTI przebudowano, wyposażając go w zawieszenie Uniball.
    Więcej w źródle.
    Nissan Cedric 210 –
    27 lutego 2014, 16:42 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E34 – BMW E34 M20B25 210 KM
    BMW E34 M20B25 210 KM
    19 lutego 2014, 15:19 przez ~Patryk22922 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    ALPINA B6 2,8 – Alpina B6 2,8 / 1 – rarytas i propozycja dla tych, którzy uwielbiają E30, lecz M3 jest dla nich zbyt wyzywające, zbyt pospolite lub ma za małą ilość cylindrów. Z zaaplikowaną dużą szóstką pod maską, oferuje 210 KM i około 6,9 s do setki, ale to nie cyfry są tu najważniejsze, lecz radość z jazdy. Silnik M30 charakteryzuje ogromna wartość momentu obrotowego już na dole obrotów, dzięki czemu w 90% przypadków na drodze Alpina będzie szybsza od M3. To jeden z 259 zbudowanych egzemplarzy, świetnie wyposażony i zachowany w doskonałym stanie.
    Alpina B6 2,8 / 1 – rarytas i propozycja dla tych, którzy uwielbiają E30, lecz M3 jest dla nich zbyt wyzywające, zbyt pospolite lub ma za małą ilość cylindrów. Z zaaplikowaną dużą szóstką pod maską, oferuje 210 KM i około 6,9 s do setki, ale to nie cyfry są tu najważniejsze, lecz radość z jazdy. Silnik M30 charakteryzuje ogromna wartość momentu obrotowego już na dole obrotów, dzięki czemu w 90% przypadków na drodze Alpina będzie szybsza od M3. To jeden z 259 zbudowanych egzemplarzy, świetnie wyposażony i zachowany w doskonałym stanie.