Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 134 takie materiały
    Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo) – 30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    Serce c124  (baleron coupe) – Serducho mojego c124 jest to rzędowy 4 garowy silnik 2.2l z 4 zaworami na cylinder legitymujący się mocą 150 KM i momentem obrotowym równym 210 Nm.
    Serducho mojego c124 jest to rzędowy 4 garowy silnik 2.2l z 4 zaworami na cylinder legitymujący się mocą 150 KM i momentem obrotowym równym 210 Nm.
    Carrera RS – Carrera 2.7 RS z mocą 210 KM i obiżoną o 150kg masą powstało zaledwie 1636 sztuk.
    Carrera 2.7 RS z mocą 210 KM i obiżoną o 150kg masą powstało zaledwie 1636 sztuk.
    Piękne włoszki – Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM
    Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM
    Romet Chart 210 – Romet na tle zachodu .
    Romet na tle zachodu .
    24 października 2014, 10:41 przez ~BlackRider | Do ulubionych | Skomentuj
    Warszawa 210 – Warszawa 210 (1964r)
Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

Dane techniczne:
Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
Prędkość maksymalna: 150km/ h.
Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    Warszawa 210 (1964r)
    Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
    Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
    Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
    Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
    Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

    Dane techniczne:
    Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
    Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
    Prędkość maksymalna: 150km/ h.
    Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
    Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    1956 Maserati A6G/54 Cabriolet Frua – W 1954 Maserati wprowadziło A6G/54, wyposażona w silnik DOHC pochodzący z wyscigów. Projekt nadwozia został powierzony Frua, Allemano i Zagato. 
Pietro Frua zaproponował wersje GT (powstało 5 egzemplarzy) i z miękkim dachem, której wyprodukowano dwie serie. Samochód na zdjeciach jest pierwszym należącym do drugiej serii.

Silnik  R6 DOHC 1985cc.
Moc 150 KM 
V max. 210 Km/h
    W 1954 Maserati wprowadziło A6G/54, wyposażona w silnik DOHC pochodzący z wyscigów. Projekt nadwozia został powierzony Frua, Allemano i Zagato.
    Pietro Frua zaproponował wersje GT (powstało 5 egzemplarzy) i z miękkim dachem, której wyprodukowano dwie serie. Samochód na zdjeciach jest pierwszym należącym do drugiej serii.

    Silnik R6 DOHC 1985cc.
    Moc 150 KM
    V max. 210 Km/h
    11 września 2014, 16:44 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Mazda 323 GT-R – Piękny i rasowy hot-hatchback z krwi i kości. Samochód produkowany był na przełomie lat 80/90, posiada napęd na cztery koła, moc wynosi 185 KM (w wersji JDM - 210 KM).
    Piękny i rasowy hot-hatchback z krwi i kości. Samochód produkowany był na przełomie lat 80/90, posiada napęd na cztery koła, moc wynosi 185 KM (w wersji JDM - 210 KM).
    Polska Motoryzacja: Warszawa 210 – Rok 1961
auto zaprojektowane przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Fabryki Samochodów Osobowych w 1964 roku miało być 6-osobową limuzyną przeznaczoną dla administracji państwowej. By ograniczyć koszty, zdecydowano o budowie kopii Forda Falcona, z którego zapożyczono 6-cylindrowy silnik i powielono go na potrzeby modelu. Samochód osiągał 160 km/h. Prace nad nim zostały wstrzymane, gdy zaczęto negocjować z Włochami o licencji PF 125. Jeden z egzemplarzy odnaleziono po latach i trafił on do Muzeum Przemysłu w Warszawie. Legenda głosi, że drugi prototyp wyjechał do Rosji i posłużył do budowy Wołgi, która podobnie jak Warszawa 210 jest kopią Forda Falcona.
    Rok 1961
    auto zaprojektowane przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Fabryki Samochodów Osobowych w 1964 roku miało być 6-osobową limuzyną przeznaczoną dla administracji państwowej. By ograniczyć koszty, zdecydowano o budowie kopii Forda Falcona, z którego zapożyczono 6-cylindrowy silnik i powielono go na potrzeby modelu. Samochód osiągał 160 km/h. Prace nad nim zostały wstrzymane, gdy zaczęto negocjować z Włochami o licencji PF 125. Jeden z egzemplarzy odnaleziono po latach i trafił on do Muzeum Przemysłu w Warszawie. Legenda głosi, że drugi prototyp wyjechał do Rosji i posłużył do budowy Wołgi, która podobnie jak Warszawa 210 jest kopią Forda Falcona.
    31 lipca 2014, 18:19 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy Ford Edge trafi również do Europy – Edge ma być wizytówką Forda świadczącą o wysokiej jakości wykończenia i o wykorzystaniu nowoczesnej technologii. Pod maską znajdą się jednostki TDCi o mocach 180 oraz 210 KM. Napęd przekazywany będzie na wszystkie 4 koła.

Długi akapit informacji prasowej poświęcony jest zastosowanym materiałom wysokiej jakości oraz nowoczesnej technologii. Pojawiły się m.in. reflektory wyposażone w diody LED, a wrażenie ekskluzywności dodatkowo podkreślane jest przez duże, 20-calowe felgi. We wnętrzu kierowca ma do dyspozycji nowy system multimedialny SYNC 2, który umożliwia m.in. sterowanie funkcjami auta za pomocą głosu. Co jednak ważniejsze, nowa aplikacja Forda umożliwia synchronizację samochodu z usługą Spotify.

Auto jest również wyposażone w adaptacyjny układ kierowniczy, który dostosowuje intensywność do prędkości jazdy. Dla kierowcy oznacza to mniej obrotów kierownicą podczas manewrowania po parkingu. Ford informuje także o technologii aktywnej redukcji hałasu, która wykorzystuje mikrofony rozlokowane w kabinie. Są one zintegrowane z systemem audio i gdy zostanie wykryty jakiś niepotrzebny dźwięk, do głośników dotrze sygnał o odwrotnej fazie.

Pod maską nie znajdzie się nic, co może świadczyć o amerykańskim rodowodzie modelu Edge. Będą to jednostki wysokoprężne TDCi o pojemności 2 litrów wyposażone w 4 cylindry. Pierwsza będzie oferowała kierowcy 180 KM w połączeniu z wysokim momentem obrotowym 400 Nm. Silnik będzie współpracował z 6-biegową skrzynią manualną. Druga wersja ma być jeszcze bardziej dynamiczna. Jej parametry to 210 KM i moment obrotowy 450 Nm. W tym przypadku producent wyposażył auto w 6-stopniową przekładnię automatyczną z łopatkami przy kierownicy. Napęd będzie przekazywany na wszystkie 4 koła.
    Edge ma być wizytówką Forda świadczącą o wysokiej jakości wykończenia i o wykorzystaniu nowoczesnej technologii. Pod maską znajdą się jednostki TDCi o mocach 180 oraz 210 KM. Napęd przekazywany będzie na wszystkie 4 koła.

    Długi akapit informacji prasowej poświęcony jest zastosowanym materiałom wysokiej jakości oraz nowoczesnej technologii. Pojawiły się m.in. reflektory wyposażone w diody LED, a wrażenie ekskluzywności dodatkowo podkreślane jest przez duże, 20-calowe felgi. We wnętrzu kierowca ma do dyspozycji nowy system multimedialny SYNC 2, który umożliwia m.in. sterowanie funkcjami auta za pomocą głosu. Co jednak ważniejsze, nowa aplikacja Forda umożliwia synchronizację samochodu z usługą Spotify.

    Auto jest również wyposażone w adaptacyjny układ kierowniczy, który dostosowuje intensywność do prędkości jazdy. Dla kierowcy oznacza to mniej obrotów kierownicą podczas manewrowania po parkingu. Ford informuje także o technologii aktywnej redukcji hałasu, która wykorzystuje mikrofony rozlokowane w kabinie. Są one zintegrowane z systemem audio i gdy zostanie wykryty jakiś niepotrzebny dźwięk, do głośników dotrze sygnał o odwrotnej fazie.

    Pod maską nie znajdzie się nic, co może świadczyć o amerykańskim rodowodzie modelu Edge. Będą to jednostki wysokoprężne TDCi o pojemności 2 litrów wyposażone w 4 cylindry. Pierwsza będzie oferowała kierowcy 180 KM w połączeniu z wysokim momentem obrotowym 400 Nm. Silnik będzie współpracował z 6-biegową skrzynią manualną. Druga wersja ma być jeszcze bardziej dynamiczna. Jej parametry to 210 KM i moment obrotowy 450 Nm. W tym przypadku producent wyposażył auto w 6-stopniową przekładnię automatyczną z łopatkami przy kierownicy. Napęd będzie przekazywany na wszystkie 4 koła.