Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 134 takie materiały
    Chart 1990 r. –
    18 lipca 2016, 19:12 przez Rometowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Kanał Moto Niczek i piękny Romet Chart A także inne...
    10 kwietnia 2016, 13:20 przez domino18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Romet Chart 210 – Romet Chart to najmłodszy i najnowocześniejszy motorower z rodziny Rometa. Był produkowany w latach 1988-1994. Chart to prawdopodobnie najlepszy projekt inżynierów z Rometa jednak nie jest on tak bardzo popularny jak Ogar czy Komar m.in. ze względu na ówczesną cenę zakupu nowego pojazdu był po prostu drogi.Ze względu na swoją niezawodność, nowoczesność i osiągi nazywany jest "polskim Simsonem.
    Romet Chart to najmłodszy i najnowocześniejszy motorower z rodziny Rometa. Był produkowany w latach 1988-1994. Chart to prawdopodobnie najlepszy projekt inżynierów z Rometa jednak nie jest on tak bardzo popularny jak Ogar czy Komar m.in. ze względu na ówczesną cenę zakupu nowego pojazdu był po prostu drogi.Ze względu na swoją niezawodność, nowoczesność i osiągi nazywany jest "polskim Simsonem.
    7 października 2015, 19:58 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ferrari 225 S – Tak wyglądały wyścigówki w 1952 roku, pod maską pracuje 2.7 litrowe V12 o mocy 210 KM co pozwalał się rozpędzić do 230 km/h. Karoseria zrobiona przez Vignale ukrywa rurową ramę i nowinkę jak na tamte czasy: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dzisiaj znany jako dyferencjał LSD. 
Co ciekawe ten model jako pierwszy przejechał się na słynnym torze Imola a jego następcą był Ferrari 250 ( "ten" 250, Lusso, California, GTO i inne).
    Tak wyglądały wyścigówki w 1952 roku, pod maską pracuje 2.7 litrowe V12 o mocy 210 KM co pozwalał się rozpędzić do 230 km/h. Karoseria zrobiona przez Vignale ukrywa rurową ramę i nowinkę jak na tamte czasy: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dzisiaj znany jako dyferencjał LSD.
    Co ciekawe ten model jako pierwszy przejechał się na słynnym torze Imola a jego następcą był Ferrari 250 ( "ten" 250, Lusso, California, GTO i inne).
    11 września 2015, 16:52 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BMW 5 E34 – M50B20 bez vanosa, bez klimatyzacji podstawowa lekka czysta wersja. Przebieg oryginalny potwierdzony trochę ponad 210 tys. km.
    M50B20 bez vanosa, bez klimatyzacji podstawowa lekka czysta wersja. Przebieg oryginalny potwierdzony trochę ponad 210 tys. km.
    29 czerwca 2015, 20:56 przez pat16077627 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Good news! – Cytując klasyka nadchodzi nowa Dacia Sandero!

Na rynkach Ameryki Łacińskiej debiutuje najmocniejsza wersja Renault Sandero znana w Europie jako Dacia. Odmiana R.S cechuje agresywniejszy w porównaniu do serii wygląd auta. Najważniejsze informacje jednak dotyczą mechaniki. 2 litry, 145 koni, 8 sekund do setki i 210 km/h, 6 biegowa manualna skrzynia oraz zmodyfikowane hamulce oraz zawieszenie. Trzeba przyznać że prezentuje się to naprawdę ciekawie. Na razie nie wiadomo czy auto trafi do Europy ale można spekulować że prędzej czy później Renault będzie chciało ubarwić ofertę Dacii i zacznie oferować Sandero R.S również i na naszych rynkach.



Nowością na tamtejszym rynku ma być także Renault Duster Oroch 4 drzwiowy pick up nie wyglądający jak wół roboczy.
    Cytując klasyka nadchodzi nowa Dacia Sandero!

    Na rynkach Ameryki Łacińskiej debiutuje najmocniejsza wersja Renault Sandero znana w Europie jako Dacia. Odmiana R.S cechuje agresywniejszy w porównaniu do serii wygląd auta. Najważniejsze informacje jednak dotyczą mechaniki. 2 litry, 145 koni, 8 sekund do setki i 210 km/h, 6 biegowa manualna skrzynia oraz zmodyfikowane hamulce oraz zawieszenie. Trzeba przyznać że prezentuje się to naprawdę ciekawie. Na razie nie wiadomo czy auto trafi do Europy ale można spekulować że prędzej czy później Renault będzie chciało ubarwić ofertę Dacii i zacznie oferować Sandero R.S również i na naszych rynkach.



    Nowością na tamtejszym rynku ma być także Renault Duster Oroch 4 drzwiowy pick up nie wyglądający jak wół roboczy.
    Bydgoski Komar – Przerobiony przez wujka ZZR Komar 2350. Obecnie Komar posiada prototypowe zawieszenie przednie w całości rozbieralne (półki, regulowane mocowanie lampy przedniej, w całości gładką kierownicę i prototypowe manetki). Zawieszenie przednie pochodzi prawdopodobnie od nieudanego prototypu Rometa Charta 210.
    Przerobiony przez wujka ZZR Komar 2350. Obecnie Komar posiada prototypowe zawieszenie przednie w całości rozbieralne (półki, regulowane mocowanie lampy przedniej, w całości gładką kierownicę i prototypowe manetki). Zawieszenie przednie pochodzi prawdopodobnie od nieudanego prototypu Rometa Charta 210.
    Mitsubishi Eclipse GST – Bardzo mi pasuje sylwetka tego samochodu, a przetłoczenia na boku tylko potęgują efekt. Pod maską V6 3.0L 210 KM 278 Nm. Ciekawa alternatywa dla ostatnich generacji Prelude czy Celicy.
    Bardzo mi pasuje sylwetka tego samochodu, a przetłoczenia na boku tylko potęgują efekt. Pod maską V6 3.0L 210 KM 278 Nm. Ciekawa alternatywa dla ostatnich generacji Prelude czy Celicy.
    Nissan Skyline R31 – Siódma generacja Skyline, produkowana była w drugiej połowie lat 80, najmocniejsza opcja to GTS-R z silnikiem RB20DET (R6 2.0L) o mocy 210 KM, dodatkowo wyposażona w system tylnych kół skrętnych - HICAS. Za design R31 odpowiadał Utsuno Makoto.
    Siódma generacja Skyline, produkowana była w drugiej połowie lat 80, najmocniejsza opcja to GTS-R z silnikiem RB20DET (R6 2.0L) o mocy 210 KM, dodatkowo wyposażona w system tylnych kół skrętnych - HICAS. Za design R31 odpowiadał Utsuno Makoto.