Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 134 takie materiały
    Tego tu jeszcze nie było – ATS 2500 GT

[...]Na salonie samochodowym w Genewie w 1963 roku ATS zaprezentował modele 2500 GT i GTS, samochód innowacyjny z punktu widzenie mechanicznego jak i stylistycznego. Zaprojektowany przez Chitiego i Bizzarriniego, był napędzany jednostką V8 o pojemności 2.5 litra i mocy 210 KM umieszczoną centralnie (legenda głosi, że to jest pierwszy samochód z silnikiem zamontowanym w taki sposób). Za nadwozie był odpowiedzialny Franco Scaglione, montaż powierzono firmie Allemano. GTS różniła się mniejszą masą (750 kg) i zwiększoną mocą do 245 KM. [...] 
Po więcej informacji zapraszam tutaj → http://italianiec19.altervista.org/bylo-sobie-kiedys-ats/
    ATS 2500 GT

    [...]Na salonie samochodowym w Genewie w 1963 roku ATS zaprezentował modele 2500 GT i GTS, samochód innowacyjny z punktu widzenie mechanicznego jak i stylistycznego. Zaprojektowany przez Chitiego i Bizzarriniego, był napędzany jednostką V8 o pojemności 2.5 litra i mocy 210 KM umieszczoną centralnie (legenda głosi, że to jest pierwszy samochód z silnikiem zamontowanym w taki sposób). Za nadwozie był odpowiedzialny Franco Scaglione, montaż powierzono firmie Allemano. GTS różniła się mniejszą masą (750 kg) i zwiększoną mocą do 245 KM. [...]
    Po więcej informacji zapraszam tutaj → http://italianiec19.altervista.org/bylo-sobie-kiedys-ats/
    Jeden z najbardziej utalentowanych polskich kierowców vs jeden z najszybszych droniarzy w Europie w pojedynku w hali magazynowej byłej fabryki FSO. Kto okazał się szybszy? Martin Kaczmarski, kierowca rajdowy w Fieście ST RX, która przyspiesza do setki w 1.8 sekundy, czyli szybciej niż bolidy F1 czy Mac Poschwald, pilot wyścigowego drona, który pilotuje maszynę Rotorace RR 210 zdolną rozwijać prędkość do 150 km/h?
    14 grudnia 2016, 14:30 przez domers (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    x-news.pl

    Toyota Chaser X80 – Tylnonapędowy sedan, produkowany w latach 1988-1992. Najmocniejsza opcja pojawiła się w 1990 roku, odświeżona GT Twin Turbo, 2.5L 1JZ-GTE 280 KM (w latach 1988-1990 ta wersja miała 2.0L 1G-GTE 210 KM).
    Tylnonapędowy sedan, produkowany w latach 1988-1992. Najmocniejsza opcja pojawiła się w 1990 roku, odświeżona GT Twin Turbo, 2.5L 1JZ-GTE 280 KM (w latach 1988-1990 ta wersja miała 2.0L 1G-GTE 210 KM).
    Witamy ponownie. Dziś mamy do zaprezentowania VW Scirocco z 210 konnym silnikiem i skrzynią DSG.
    Zapraszamy do oglądania
    3 września 2016, 10:36 przez PetrolFreaks (PW) | Do ulubionych | Skomentuj