Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 134 takie materiały
    Alfa Gt – Moja Alfa GT z pełnym pakietem Novitec + 210 KM i 438Nm
    Moja Alfa GT z pełnym pakietem Novitec + 210 KM i 438Nm
    10 lutego 2014, 22:30 przez ~Piterxd2 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne z wakacji

    Mazda Rx8 – pojemność 2x654cm3
moc 192 - 250 KM
moment obrotowy: 210 Nm
0 do 100 km/h: 6,4 s
zużycie paliwa ok 16 l/100 km
    Pojemność 2x654cm3
    moc 192 - 250 KM
    moment obrotowy: 210 Nm
    0 do 100 km/h: 6,4 s
    zużycie paliwa ok 16 l/100 km
    9 lutego 2014, 15:35 przez jdm96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    MÓJ pierwszy MERCEDES – od niego się zaczęło najpierw on 124 1986rok 2.5d potem Eklasa 210 2.9 po niej w 140 3.5TD po niej SEC 560 a teraz tymczasowo w140 black series 3.5TD pozdr
    Od niego się zaczęło najpierw on 124 1986rok 2.5d potem Eklasa 210 2.9 po niej w 140 3.5TD po niej SEC 560 a teraz tymczasowo w140 black series 3.5TD pozdr
    17 stycznia 2014, 1:01 przez garfield_merc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    priv

    Fiat 126p Tuning – Na zlecenie kolegi Piotra z motokillera.

- Format A4 210×297(mm)
- 4/5 godzin pracy
    Na zlecenie kolegi Piotra z motokillera.

    - Format A4 210×297(mm)
    - 4/5 godzin pracy
    5 stycznia 2014, 17:47 przez adambebenek94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Viki Project od kolegi z Chorzowa – BANG!

Witam Pany Project Viki ukończony:
- 7 godzin pracy
- Format A3 297×420(mm)

Myślę że się spodoba jak na amatora 

Schemeck efekt końcowy możesz ocenić

Przyjmę zamówienia na rysunki od kogoś z okolicy (Bytom, Zabrze, Chorzów, Piekary Śl.)
- Format A3 297×420(mm) 40zł
- Format A4 210×297(mm) 25zł

E-mail: adambebenek94@interia.pl
    BANG!

    Witam Pany Project Viki ukończony:
    - 7 godzin pracy
    - Format A3 297×420(mm)

    Myślę że się spodoba jak na amatora

    Schemeck efekt końcowy możesz ocenić

    Przyjmę zamówienia na rysunki od kogoś z okolicy (Bytom, Zabrze, Chorzów, Piekary Śl.)
    - Format A3 297×420(mm) 40zł
    - Format A4 210×297(mm) 25zł

    E-mail: adambebenek94@interia.pl
    22 grudnia 2013, 20:07 przez ~adambebenek94 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 125p GTJ – Wyścigowy Polski Fiat 125p GTI z 16-zaworowym silnikiem o pojemności 1840ccm i mocy 198KM (Fiat 124 Abarth), z pięciostopniową skrzynią biegów. Tarcze hamulcowe były wentylowane, obniżono zawieszenie i dokonano modyfikacji nadwozia. Przy masie 850 kg auto rozwijało prędkość maksymalną 210-240 km/h. Koła z oponami 235/60R13. Wyglądał moim zdaniem bardzo dobrze.
    Wyścigowy Polski Fiat 125p GTI z 16-zaworowym silnikiem o pojemności 1840ccm i mocy 198KM (Fiat 124 Abarth), z pięciostopniową skrzynią biegów. Tarcze hamulcowe były wentylowane, obniżono zawieszenie i dokonano modyfikacji nadwozia. Przy masie 850 kg auto rozwijało prędkość maksymalną 210-240 km/h. Koła z oponami 235/60R13. Wyglądał moim zdaniem bardzo dobrze.
    13 grudnia 2013, 21:25 przez Kaweq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cari – Jak wszyscy to i JA! :D Cari 210 ps
    Jak wszyscy to i JA! :D Cari 210 ps
    28 października 2013, 19:30 przez ~diselmusidymic | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Moje Autorstwo

    Romet Chart 210 rok 1989 –
    23 września 2013, 21:53 przez florek210 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ducati Diavel -Diabeł z Bolonii – Parę liczb:
pojemność: 1198.4 cm3
moc maksymalna:	162 KM przy 9000 obr/min
maksymalny moment obrotowy: 127 Nm przy 8000 obr/min
pojemność baku	17 l
masa "na sucho"	210 kg
Przyspieszenie do 100km/h: 2,9s
    Parę liczb:
    pojemność: 1198.4 cm3
    moc maksymalna: 162 KM przy 9000 obr/min
    maksymalny moment obrotowy: 127 Nm przy 8000 obr/min
    pojemność baku 17 l
    masa "na sucho" 210 kg
    Przyspieszenie do 100km/h: 2,9s
    15 września 2013, 8:15 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)