Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Niezła wścieklizna! Wankel z trzema rotorami.
    1 maja 2016, 13:20 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX7 – FD czeka na nowy silnik... W tym przypadku  trójrotorowy 20b z Mazdy Eunos Cosmo.
    FD czeka na nowy silnik... W tym przypadku trójrotorowy 20b z Mazdy Eunos Cosmo.
    29 października 2015, 14:38 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX-8 swapowana na 20B, brzmi pięknie.
    27 stycznia 2015, 12:18 przez RX_Love (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda Cosmo Eunos – Czwarta i ostatnia generacja Mazdy Cosmo, produkowana w latach 1990-96. W ofercie były dwa, podwójnie uturbione silniki rotacyjne: dwucylindrowy 1.3l 235KM (13B-RE) i trzycylindrowy 2.0l 300KM (20B-REW). Samochód dostępny był niestety tylko z czterobiegowym automatem.
    Czwarta i ostatnia generacja Mazdy Cosmo, produkowana w latach 1990-96. W ofercie były dwa, podwójnie uturbione silniki rotacyjne: dwucylindrowy 1.3l 235KM (13B-RE) i trzycylindrowy 2.0l 300KM (20B-REW). Samochód dostępny był niestety tylko z czterobiegowym automatem.
    5 grudnia 2014, 19:32 przez Jaey (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Google Grafika: Mazda Cosmo Eunos
    Opel Corsa B – Z silnikiem 20B.
Jest moc!
Wielu mówiło, że się nie da.
    Z silnikiem 20B.
    Jest moc!
    Wielu mówiło, że się nie da.
    11 listopada 2014, 14:19 przez RX_Love (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (44)
    Źródło: Własne
    Eunos Cosmo – Mało tutaj tego auta, mi się bardzo podoba więc chciałem się też z wami podzielić.
Pod maską silnik Wankla 20B o mocy 300KM.
    Mało tutaj tego auta, mi się bardzo podoba więc chciałem się też z wami podzielić.
    Pod maską silnik Wankla 20B o mocy 300KM.
    28 lutego 2014, 11:48 przez Patryk1011 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mazda RX-3 (Savanna) – "Watch me fly". "Party like a Rockstar". Klimatyczna Mazda. I to nie byle jaka, pod maską ma silnik Wankla z trzema rotorami (20B), raczej był modyfikowany, ale brak informacji o parametrach, jednak seryjny silnik ma 300 KM i 407 Nm, a masa seryjnego samochodu to... ledwie 885 kg! Fotka pochodzi z wyścigu Barbados Auto Racing League. Tutaj jest film: http://www.youtube.com/watch?v=OuY2cjiYq2k&hd=1
    "Watch me fly". "Party like a Rockstar". Klimatyczna Mazda. I to nie byle jaka, pod maską ma silnik Wankla z trzema rotorami (20B), raczej był modyfikowany, ale brak informacji o parametrach, jednak seryjny silnik ma 300 KM i 407 Nm, a masa seryjnego samochodu to... ledwie 885 kg! Fotka pochodzi z wyścigu Barbados Auto Racing League. Tutaj jest film: http://www.youtube.com/watch?v=OuY2cjiYq2k&hd=1
    Od niedawna oficjalnie najszybsze auto z silnikiem rotacyjnym (Wankla) na świecie. Napędzany silnikiem 20B - 3-cylindrowy Wankiel o pojemności 2.0L, turbodoładowany. Moc to "skromne" 1600 koni mechanicznych.
    1/4 mili: 6.75s @ 322km/h
    Jak widać wyniki dosyć imponujące. I ten wrzask 3 rotorów...
    6 czerwca 2013, 19:45 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Y2K 420R – Marine Turbine Technologies. Ta nazwa w pierwszych chwili nie deklaruje zbyt jasno o co chodzi. Ale jeśli dodamy, że to ci ludzie, którzy zbudowali motocykl Y2K, 320 konnego potwora z odrzutowym silnikiem Rolls Royce’a, większość będzie już wiedziała co jest na rzeczy. Dodajmy, że wspomniana moc 320 koni osiągana jest przy 52000 obr/min. Ale dosyć o liczbach. W sieci pojawiły się informacje na temat następcy spektakularnego Y2K.

Informacje mówią o mającym pojawić się modelu MTT Y2K 420R. Zgadnijcie, co znaczy liczna 420? No i jak? Już wiecie? Jeśli pomyśleliście, że moc, to mieliście racje. O tak, nowy Y2K będzie miał czterysta dwadzieścia koni mechanicznych osiąganych za pomocą gazowej turbiny Rolls Royce’a C-20B, która podobnie jak w poprzednim Y2K nie będzie przenosiła mocy na koło bezpośrednio jaki ciąg, ale za pomocą 2 stopniowej skrzyni biegów. Autorzy poszli też po rozum do głowy i zdali sobie w końcu sprawę, że nikt tym nie będzie skręcać, dlatego też motocykl ma mieć z tyłu oponę 240mm. Oraz ABS.

Jay Leno już robi miejsce w garażu. Ciekawe, czy tym sprzętem też będzie topił błotniki samochodowe w korkach? Twórcy mają nadzieję na 260 mil na godzinę (418 km/h) i sześciocyfrowe kwoty wpływające na ich konto
    Marine Turbine Technologies. Ta nazwa w pierwszych chwili nie deklaruje zbyt jasno o co chodzi. Ale jeśli dodamy, że to ci ludzie, którzy zbudowali motocykl Y2K, 320 konnego potwora z odrzutowym silnikiem Rolls Royce’a, większość będzie już wiedziała co jest na rzeczy. Dodajmy, że wspomniana moc 320 koni osiągana jest przy 52000 obr/min. Ale dosyć o liczbach. W sieci pojawiły się informacje na temat następcy spektakularnego Y2K.

    Informacje mówią o mającym pojawić się modelu MTT Y2K 420R. Zgadnijcie, co znaczy liczna 420? No i jak? Już wiecie? Jeśli pomyśleliście, że moc, to mieliście racje. O tak, nowy Y2K będzie miał czterysta dwadzieścia koni mechanicznych osiąganych za pomocą gazowej turbiny Rolls Royce’a C-20B, która podobnie jak w poprzednim Y2K nie będzie przenosiła mocy na koło bezpośrednio jaki ciąg, ale za pomocą 2 stopniowej skrzyni biegów. Autorzy poszli też po rozum do głowy i zdali sobie w końcu sprawę, że nikt tym nie będzie skręcać, dlatego też motocykl ma mieć z tyłu oponę 240mm. Oraz ABS.

    Jay Leno już robi miejsce w garażu. Ciekawe, czy tym sprzętem też będzie topił błotniki samochodowe w korkach? Twórcy mają nadzieję na 260 mil na godzinę (418 km/h) i sześciocyfrowe kwoty wpływające na ich konto
    14 lutego 2013, 15:01 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)

    1