Szukaj
Znalazłem 30 takich materiałów
Narysowany ołówkami. Format A4.
A dla ciekawych: 9 listopada 1909 roku torze Brooklands Victor Hemery ustanowił rekord prędkości. Prowadzony przez niego Blitzen Benz przejechał kilometr ze startu lotenego z prędkością 202,7 km/h.
W dniu 23 kwietnia 1911 roku, Bob Burman na odcinku kilometra ze startu lotnego na Daytona Beach osiągnął prędkość 228,1 km/h. Był to światowy rekord, który pobito dopiero w 1919 roku.
Więcej rysunków na:
Podwozie składa się z 9 osi. Aby żuraw mógł cokolwiek podnieść, potrzebny jest balast. Tu wynosi on 202 tony. Silnik o mocy 671 KM potrafi rozpędzić tego kolosa do 75 km/h.
Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.
Do transakcji jednak nie doszło. Pomimo to firma Lamborghini dalej pracowała nad modelem LM002 i w roku
1985 podjęto jego produkcję. W samochodzie zastosowano bardzo mocną ramę oraz stalowe nadwozie z przymocowanymi panelami aluminiowymi.
Wprowadzono niezależne, samopoziomujące zawieszenie i wzmocnione kevlarem opony, które zostały opracowane specjalnie dla tego samochodu. Jako silnika użyto jednostki z supersamochodu Countach. Z wyjątkiem wodoodpornego układu poboru powietrza i wtrysku paliwa nie uległa ona zmianom.
Dane techniczne:
- Prędkość maksymalna: 202 km/h
- 0-100km/h: 8,5 s
- Silnik: V12
- Pojemność: 5167cm3
- Skrzynia biegów: 5 biegowa ręczna
- Moc maksymalna: 450KM (336kW) przy 6800 min
- Moment Maksymalny: 536NM przy 4500 min
- Masa: 2706kg
- Zużycie paliwa: 27,8 l/100km
Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.
Zachęcam do poczytania obszernego materiału o Warszawach od M20 do 224. Znajdziesz go klikając tutaj
‹ pierwsza < 1 2 3
« poprzednia 1 2 3 następna »