Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 30 takich materiałów
    Blitzen Benz (rysunek) – Blitzen Benz. 
Narysowany ołówkami. Format A4.


A dla ciekawych: 9 listopada 1909 roku torze Brooklands Victor Hemery ustanowił rekord prędkości. Prowadzony przez niego Blitzen Benz przejechał kilometr ze startu lotenego z prędkością 202,7 km/h. 

W dniu 23 kwietnia 1911 roku, Bob Burman na odcinku kilometra ze startu lotnego na Daytona Beach osiągnął prędkość 228,1 km/h. Był to światowy rekord, który pobito dopiero w 1919 roku.

Więcej rysunków na:
    Blitzen Benz.
    Narysowany ołówkami. Format A4.


    A dla ciekawych: 9 listopada 1909 roku torze Brooklands Victor Hemery ustanowił rekord prędkości. Prowadzony przez niego Blitzen Benz przejechał kilometr ze startu lotenego z prędkością 202,7 km/h.

    W dniu 23 kwietnia 1911 roku, Bob Burman na odcinku kilometra ze startu lotnego na Daytona Beach osiągnął prędkość 228,1 km/h. Był to światowy rekord, który pobito dopiero w 1919 roku.

    Więcej rysunków na:
    Cisitalia 202 –
    5 listopada 2013, 12:01 przez orzel9158 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rozmiar ma znaczenie – Największy kołowy dźwig na świecie. Imponujący zasięg wysięgnika do 100 metrów i maksymalny udźwig 1200 ton. Jeśli taki zasięg nie wystarczy, można zamontować kratownicę, która zwiększa go do 176m.
Podwozie składa się z 9 osi. Aby żuraw mógł cokolwiek podnieść, potrzebny jest balast. Tu wynosi on 202 tony.  Silnik o mocy 671 KM potrafi rozpędzić tego kolosa do 75 km/h.
    Największy kołowy dźwig na świecie. Imponujący zasięg wysięgnika do 100 metrów i maksymalny udźwig 1200 ton. Jeśli taki zasięg nie wystarczy, można zamontować kratownicę, która zwiększa go do 176m.
    Podwozie składa się z 9 osi. Aby żuraw mógł cokolwiek podnieść, potrzebny jest balast. Tu wynosi on 202 tony. Silnik o mocy 671 KM potrafi rozpędzić tego kolosa do 75 km/h.
    10 października 2013, 22:56 przez Ken (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VOLVO C 202 LAPLANDER –
    29 września 2013, 20:55 przez Saczers (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii jak wszyscy to i ja: Mercedes W 202 – Mój Mercedes W 202 2.5TD Elegance
Jeszcze na starych blachach
prezent od Dziadka
    Mój Mercedes W 202 2.5TD Elegance
    Jeszcze na starych blachach
    prezent od Dziadka
    29 kwietnia 2013, 22:01 przez bialy94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Brava ! – Fiat Bravo tuning  :) 
Silnik 2.0 V6 Turbo 202 km
Waży tylko 1050kg !
0-100 km/h 6,4 sec.
Jest moc ?
    Fiat Bravo tuning :)
    Silnik 2.0 V6 Turbo 202 km
    Waży tylko 1050kg !
    0-100 km/h 6,4 sec.
    Jest moc ?
    2 sierpnia 2012, 21:50 przez patryk2828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Toyota Yaris TS – Toyota Yaris Turbo!
2.0 202 km 
Waży tylko 870 KG!
0-100 km/h - 6,5 sec. !
Jest moc ?
    Toyota Yaris Turbo!
    2.0 202 km
    Waży tylko 870 KG!
    0-100 km/h - 6,5 sec. !
    Jest moc ?
    2 sierpnia 2012, 23:51 przez patryk2828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO WARSZAWA – FSO Warszawa (potocznie: warszawka,)  – samochód osobowy produkowany od 6 listopada 1951 do 30 marca 1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji ZSRR. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową manualną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.
    FSO Warszawa (potocznie: warszawka,) – samochód osobowy produkowany od 6 listopada 1951 do 30 marca 1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji ZSRR. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową manualną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
    Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.
    12 czerwca 2012, 11:33 przez pakson12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini   LM002 "Konkurs" – W roku 1977 firma Lamborghini miała nadzieję, że nawiąże współpracę z amerykańską armią i opracował model koncepcyjny oferowanego samochodu.
Do transakcji jednak nie doszło. Pomimo to firma Lamborghini dalej pracowała nad modelem LM002 i w roku
1985 podjęto jego produkcję. W samochodzie zastosowano bardzo mocną ramę oraz stalowe nadwozie z przymocowanymi panelami aluminiowymi.
Wprowadzono niezależne, samopoziomujące zawieszenie i wzmocnione kevlarem opony, które zostały opracowane specjalnie dla tego samochodu. Jako silnika użyto jednostki z supersamochodu Countach. Z wyjątkiem wodoodpornego układu poboru powietrza i wtrysku paliwa nie uległa ona zmianom. 

Dane techniczne:
- Prędkość maksymalna: 202 km/h
- 0-100km/h: 8,5 s
- Silnik: V12
- Pojemność: 5167cm3
- Skrzynia biegów: 5 biegowa ręczna
- Moc maksymalna: 450KM (336kW) przy 6800 min
- Moment Maksymalny: 536NM przy 4500 min
- Masa: 2706kg
- Zużycie paliwa: 27,8 l/100km
    W roku 1977 firma Lamborghini miała nadzieję, że nawiąże współpracę z amerykańską armią i opracował model koncepcyjny oferowanego samochodu.
    Do transakcji jednak nie doszło. Pomimo to firma Lamborghini dalej pracowała nad modelem LM002 i w roku
    1985 podjęto jego produkcję. W samochodzie zastosowano bardzo mocną ramę oraz stalowe nadwozie z przymocowanymi panelami aluminiowymi.
    Wprowadzono niezależne, samopoziomujące zawieszenie i wzmocnione kevlarem opony, które zostały opracowane specjalnie dla tego samochodu. Jako silnika użyto jednostki z supersamochodu Countach. Z wyjątkiem wodoodpornego układu poboru powietrza i wtrysku paliwa nie uległa ona zmianom.

    Dane techniczne:
    - Prędkość maksymalna: 202 km/h
    - 0-100km/h: 8,5 s
    - Silnik: V12
    - Pojemność: 5167cm3
    - Skrzynia biegów: 5 biegowa ręczna
    - Moc maksymalna: 450KM (336kW) przy 6800 min
    - Moment Maksymalny: 536NM przy 4500 min
    - Masa: 2706kg
    - Zużycie paliwa: 27,8 l/100km
    2 kwietnia 2012, 20:48 przez Brunoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    FSO Warszawa M 20 (potocznie: warszawka, garbuska) - samochód osobowy produkowany od 6 listopada 1951 do 30 marca 1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji ZSRR. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową manualną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
    Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.

    Zachęcam do poczytania obszernego materiału o Warszawach od M20 do 224. Znajdziesz go klikając tutaj
    17 marca 2012, 13:20 przez ~SEERQ | Do ulubionych | Skomentuj