Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 31 takich materiałów
    A4 B6 1.8T Quattro (#1) – Mój wymarzony i długo szukany samochód.
2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
sprowadzony w 2010r. z USA

Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    Mój wymarzony i długo szukany samochód.
    2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
    sprowadzony w 2010r. z USA

    Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    30 września 2014, 9:09 przez Snorky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    A to moja perełka – Toyota Celica 1,8B 143KM 2003r.
    Toyota Celica 1,8B 143KM 2003r.
    27 sierpnia 2014, 10:25 przez aleksandra_ola (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Yamaha Aerox Cat 2003r – Moja piękna Yamaha Aerox, nie jest to ścigacz, ale zawsze od czegoś trzeba zacząć.
    Moja piękna Yamaha Aerox, nie jest to ścigacz, ale zawsze od czegoś trzeba zacząć.
    13 lipca 2014, 14:11 przez ~Sebos22 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moje seicento sound – Mały, ciasny, ale własny!
1.1 MPI 2003r i 130000 przebiegu.
    Mały, ciasny, ale własny!
    1.1 MPI 2003r i 130000 przebiegu.
    1 lipca 2014, 16:56 przez kiler5677 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 kwietnia 2014, 0:21 przez ~berciksvrider | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi lemans-studie cropped – prototyp 2003r
    Prototyp 2003r
    23 marca 2014, 12:52 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to wszyscy – Vw Golf MK IV 3D - 1.9 TDI AXR (101KM+) limitowana wersja Ocean z 17.02.2003r Nowe oczko w głowie

ps. Tak już wiem - wieśwagen i wgl, ale nie zamieniłbym go na nic innego
    Vw Golf MK IV 3D - 1.9 TDI AXR (101KM+) limitowana wersja Ocean z 17.02.2003r Nowe oczko w głowie

    ps. Tak już wiem - wieśwagen i wgl, ale nie zamieniłbym go na nic innego
    31 grudnia 2013, 16:26 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Kawasaki zx6r 2003r 125 km 636 moje cudo –
    2 października 2013, 11:50 przez gagosz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    2 Braci, 2 Bestie Quattro – Czerwona: a4 B6,2003r. avant, quattro, pakiet "S", 1.9 TDI 131ps starszego Brata,


Żółta: a4 B5,1998r. sedan, quattro, wersja Sport, 1.9 TDI 110ps młodszego Brata

W ogrodowym klimacie. Podoba się?
    Czerwona: a4 B6,2003r. avant, quattro, pakiet "S", 1.9 TDI 131ps starszego Brata,


    Żółta: a4 B5,1998r. sedan, quattro, wersja Sport, 1.9 TDI 110ps młodszego Brata

    W ogrodowym klimacie. Podoba się?
    11 maja 2013, 14:39 przez ~NokiaN | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne