Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Dźwięk Samochodu Lexus Ls400 z oryginalnym silnikiem 1Uz-fe ze zmienionym układem wydechowym.
    Moje marzenie LEXUS GS 430 / 300 – Moim zdaniem jeden z najlepiej wykonanych samochodów, no i oczywiście nie można pominąć silników, do wyboru były 3uz-fe, 1uz-fe, 2jz-ge i 2jz-gte.
    Moim zdaniem jeden z najlepiej wykonanych samochodów, no i oczywiście nie można pominąć silników, do wyboru były 3uz-fe, 1uz-fe, 2jz-ge i 2jz-gte.
    Toyota Celica Supra V8 Turbo – Trudno zmieścić w kilku fotkach ogrom prac, jaki wykonał gość tworzący ten projekt. Jest to Toyota Supra z drugiej generacji sprzedawana w pierwszej połowie lat 80, znana jako Celica Supra MK2. Oryginalny silnik R6 6M-GTE został wymieniony na znaną jednostkę V8 Toyoty czyli 1UZ o pojemności 4.0L, dodatkowo doprawioną turbosprężarką. Cała masa części została odbudowana, ewentualnie zaadaptowana z innych modeli. Projekt nadal jest aktualny, gość cały czas kombinuje coś nowego, więcej w linku poniżej, niemal na każdej stronie jest ogrom zdjęć.
    Trudno zmieścić w kilku fotkach ogrom prac, jaki wykonał gość tworzący ten projekt. Jest to Toyota Supra z drugiej generacji sprzedawana w pierwszej połowie lat 80, znana jako Celica Supra MK2. Oryginalny silnik R6 6M-GTE został wymieniony na znaną jednostkę V8 Toyoty czyli 1UZ o pojemności 4.0L, dodatkowo doprawioną turbosprężarką. Cała masa części została odbudowana, ewentualnie zaadaptowana z innych modeli. Projekt nadal jest aktualny, gość cały czas kombinuje coś nowego, więcej w linku poniżej, niemal na każdej stronie jest ogrom zdjęć.
    Toyota Aristo (Lexus GS) S140 – Piękny sleeper z lat 90. Gama silników to jedne z najlepszych jednostek Toyoty w tamtych latach: R6 2JZ (GE i GTE) oraz V8 1UZ-FE.
    Piękny sleeper z lat 90. Gama silników to jedne z najlepszych jednostek Toyoty w tamtych latach: R6 2JZ (GE i GTE) oraz V8 1UZ-FE.
    Dobre bo z Polski – Lexus SC400 Supercharged
Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
Układ hamulcowy: 
 Przód Brembo od Evo X 
 Tył Brembo od Evo X
Moc: 245KM 
Moment obrotowy: 353Nm
Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    Lexus SC400 Supercharged
    Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
    Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
    Układ hamulcowy:
    Przód Brembo od Evo X
    Tył Brembo od Evo X
    Moc: 245KM
    Moment obrotowy: 353Nm
    Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
    Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    Na kanale jest kontynuacja projektu.
    8 kwietnia 2014, 20:02 przez h00pek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla V8 – To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    24 lutego 2014, 17:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt 86 Drift Team – I ich projekt na 2014rok:
Toyota ae86 1uz-fe + kompresor
    I ich projekt na 2014rok:
    Toyota ae86 1uz-fe + kompresor
    Supercharged 1UZ Flared KE30 Toyota Corolla –
    3 października 2013, 15:56 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS 400 (UCF20) – 1UZ-FE V8 4.0L
    1UZ-FE V8 4.0L