Trudno zmieścić w kilku fotkach ogrom prac, jaki wykonał gość tworzący ten projekt. Jest to Toyota Supra z drugiej generacji sprzedawana w pierwszej połowie lat 80, znana jako Celica Supra MK2. Oryginalny silnik R6 6M-GTE został wymieniony na znaną jednostkę V8 Toyoty czyli 1UZ o pojemności 4.0L, dodatkowo doprawioną turbosprężarką. Cała masa części została odbudowana, ewentualnie zaadaptowana z innych modeli. Projekt nadal jest aktualny, gość cały czas kombinuje coś nowego, więcej w linku poniżej, niemal na każdej stronie jest ogrom zdjęć.
Lexus SC400 Supercharged
Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
Układ hamulcowy:
Przód Brembo od Evo X
Tył Brembo od Evo X
Moc: 245KM
Moment obrotowy: 353Nm
Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.