Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    Moje Mitsubishi Eclipse 1g turbo – Moja pasja od 2009 r.
Aktualnie auto dość mocno zmodyfikowane pod kątem mechanicznym. Czekam na wyniki strojenia.
    Moja pasja od 2009 r.
    Aktualnie auto dość mocno zmodyfikowane pod kątem mechanicznym. Czekam na wyniki strojenia.
    Rodzina Mitsubishi w kolejce do lekarza – Od lewej: Mitsubishi Eclipse 1g GST, Mitsubishi Eclipse 1g GS, Mitsubishi Lancer EVO IV, Mitsubishi Eclipse 1g GS.
    Od lewej: Mitsubishi Eclipse 1g GST, Mitsubishi Eclipse 1g GS, Mitsubishi Lancer EVO IV, Mitsubishi Eclipse 1g GS.
    Walka z korozja trwa... Eclipse 1G – Noo i nadszedł ten dzień. W niedzielę zacząłem walkę z korozją pod elementami typu zderzaki, obudowy, maskownice.. Przód już skończony. Teraz zacząłem robić tył.
    Noo i nadszedł ten dzień. W niedzielę zacząłem walkę z korozją pod elementami typu zderzaki, obudowy, maskownice.. Przód już skończony. Teraz zacząłem robić tył.
    1 kwietnia 2015, 22:28 przez Maciek123424 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    DSM Eclipse 1G – Nie są to najaktualniejsze zdjęcia bo niestety aura nie dopisuje. Zmienił się trochę i przód i tył.
    Nie są to najaktualniejsze zdjęcia bo niestety aura nie dopisuje. Zmienił się trochę i przód i tył.
    Roadster & Targa – Eclipse 1g. Prospekt znaleziony w internecie.
    Eclipse 1g. Prospekt znaleziony w internecie.
    Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo) – 30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.