Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    "M7" – BMW E38 z 1999r. Z silnikiem S62B50 (E39 M5). Jak dla mnie bomba.
    BMW E38 z 1999r. Z silnikiem S62B50 (E39 M5). Jak dla mnie bomba.
    16 września 2012, 18:28 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja narzeczona – Ma na imię Monika i urodziła sie w 1999r. Silnik rzędowy 4-cylindrowy o pojemności niemal 1 litra osiąga moc 150 KM. Od 0-100 przyspiesza w ok. 2,8s. Zdjęcie z zeszłego roku. W zimie   zębatka z tyłu została powiększona o 5 zębów. Zamontowany tłumik Yoshimura daje czysty rasowy dźwięk. Nowy amortyzator skrętu zapobiega delikatnym wibracjom kierownicy podczas gwałtownego ruszania. W planach malowanie na czarny mat ze złotymi detalami. Nigdy mnie nie zawiodła, ale wiosną planuje zmianę na nowszy model.
    Ma na imię Monika i urodziła sie w 1999r. Silnik rzędowy 4-cylindrowy o pojemności niemal 1 litra osiąga moc 150 KM. Od 0-100 przyspiesza w ok. 2,8s. Zdjęcie z zeszłego roku. W zimie zębatka z tyłu została powiększona o 5 zębów. Zamontowany tłumik Yoshimura daje czysty rasowy dźwięk. Nowy amortyzator skrętu zapobiega delikatnym wibracjom kierownicy podczas gwałtownego ruszania. W planach malowanie na czarny mat ze złotymi detalami. Nigdy mnie nie zawiodła, ale wiosną planuje zmianę na nowszy model.
    7 sierpnia 2012, 13:04 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Mój pierwszy samochód – Niemal dla każdego pierwszy samochód jest niezwykłym przeżyciem i często nie jest to auto marzeń, ale dla każdego będzie ono źródłem wspomnień, więc dodaje zdjęcie mojego Mitsubishi Galant 1999r. silnik 2.4, automat
    Niemal dla każdego pierwszy samochód jest niezwykłym przeżyciem i często nie jest to auto marzeń, ale dla każdego będzie ono źródłem wspomnień, więc dodaje zdjęcie mojego Mitsubishi Galant 1999r. silnik 2.4, automat
    18 maja 2012, 22:31 przez matt889 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Nissan Skyline GT-R R34 KONKURS – Samochód produkowany od 1999r. W  Nissanie GT-R R34 zostało zmodyfikowane podwozie oraz inne elementy. Nękał go problem z pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Skrzynia biegów również była wzmocniona. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    Samochód produkowany od 1999r. W Nissanie GT-R R34 zostało zmodyfikowane podwozie oraz inne elementy. Nękał go problem z pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Skrzynia biegów również była wzmocniona. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    5 kwietnia 2012, 18:53 przez NiggerKiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj