Ma na imię Monika i urodziła sie w 1999r. Silnik rzędowy 4-cylindrowy o pojemności niemal 1 litra osiąga moc 150 KM. Od 0-100 przyspiesza w ok. 2,8s. Zdjęcie z zeszłego roku. W zimie zębatka z tyłu została powiększona o 5 zębów. Zamontowany tłumik Yoshimura daje czysty rasowy dźwięk. Nowy amortyzator skrętu zapobiega delikatnym wibracjom kierownicy podczas gwałtownego ruszania. W planach malowanie na czarny mat ze złotymi detalami. Nigdy mnie nie zawiodła, ale wiosną planuje zmianę na nowszy model.
Niemal dla każdego pierwszy samochód jest niezwykłym przeżyciem i często nie jest to auto marzeń, ale dla każdego będzie ono źródłem wspomnień, więc dodaje zdjęcie mojego Mitsubishi Galant 1999r. silnik 2.4, automat
Samochód produkowany od 1999r. W Nissanie GT-R R34 zostało zmodyfikowane podwozie oraz inne elementy. Nękał go problem z pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Skrzynia biegów również była wzmocniona. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".