Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    16 maja 2019, 23:19 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 września 2018, 21:32 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Uwaga na oszusta – Uwaga auto ma przebieg ok 360.000 km, a nie jak deklaruje sprzedający 198.000 
Nie jest bezwypadkowe. Dodatkowo jest przerejestrowany ,a facet chce kasę za opłaty.
    Uwaga auto ma przebieg ok 360.000 km, a nie jak deklaruje sprzedający 198.000
    Nie jest bezwypadkowe. Dodatkowo jest przerejestrowany ,a facet chce kasę za opłaty.
    25 lutego 2016, 21:00 przez prodaro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Opel Astra GTC z najcichszym dieslem w swojej klasie – Sportowo wyglądająca 3-drzwiowa wersja auta otrzymała właśnie nowy silnik 1.6 CDTI, który ma 136 KM i spala zaledwie 4,1 l/100 km. Dla fanów mocnych wrażeń Opel ma w ofercie jednostkę 2.0 turbo generującą 280 KM oraz aż 400 Nm.

Opel poinformował, że pod maskę Astry GTC trafił właśnie nowy silnik, który wg oficjalnej informacji jest bardzo dynamiczny, niezwykle cichy i jednocześnie oszczędny. Nowa jednostka napędowa zastępuje nieco słabszego poprzednika o pojemności 1.7 litra. Nowy, mniejszy silnik generuje 20 Nm momentu obrotowego więcej oraz dodatkowe 6 KM.

 Jednostka nazywa się 1.6 CDTI, generuje 136 KM oraz 320 Nm przy średnim spalaniu 4,1 litra na 100 km. Silnik ma pokazywać swój dynamiczny charakter przede wszystkim przy wyprzedzaniu na trasie, bowiem przyspieszenie na szóstym biegu od 80 do 120 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Nie jest to jednak wyjątkowo sprawny sprinter od 0 do 100 km/h, tutaj czas wynosi 10,2 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 198 km/h.
    Sportowo wyglądająca 3-drzwiowa wersja auta otrzymała właśnie nowy silnik 1.6 CDTI, który ma 136 KM i spala zaledwie 4,1 l/100 km. Dla fanów mocnych wrażeń Opel ma w ofercie jednostkę 2.0 turbo generującą 280 KM oraz aż 400 Nm.

    Opel poinformował, że pod maskę Astry GTC trafił właśnie nowy silnik, który wg oficjalnej informacji jest bardzo dynamiczny, niezwykle cichy i jednocześnie oszczędny. Nowa jednostka napędowa zastępuje nieco słabszego poprzednika o pojemności 1.7 litra. Nowy, mniejszy silnik generuje 20 Nm momentu obrotowego więcej oraz dodatkowe 6 KM.

    Jednostka nazywa się 1.6 CDTI, generuje 136 KM oraz 320 Nm przy średnim spalaniu 4,1 litra na 100 km. Silnik ma pokazywać swój dynamiczny charakter przede wszystkim przy wyprzedzaniu na trasie, bowiem przyspieszenie na szóstym biegu od 80 do 120 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Nie jest to jednak wyjątkowo sprawny sprinter od 0 do 100 km/h, tutaj czas wynosi 10,2 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 198 km/h.
    Honda Civic Type R Concept – Pierwszy raz od 17. lat pod maskę Hondy Civic Type R trafi silnik turbodoładowany! Z 2 litrów wyciągnięto teraz 280 KM (zamiast 198 KM), a moment obrotowy wzrósł… dwukrotnie – do ponad 400 Nm.
    Pierwszy raz od 17. lat pod maskę Hondy Civic Type R trafi silnik turbodoładowany! Z 2 litrów wyciągnięto teraz 280 KM (zamiast 198 KM), a moment obrotowy wzrósł… dwukrotnie – do ponad 400 Nm.
    Prototyp 125p z silnikiem o mocy 195 KM – Prezentowany Fiat 125p to nie wymysł domorosłego tuningowca. Jest to wyczynowa wersja, zbudowana w Zakładzie Doświadczalnym Samochodów Sportowych i Badań Wyczynowych Fabryki Samochodów Osobowych, w roku  1975 (dokumentacja techniczna datowana jest na rok 1974). Polski Fiat 125p GTI powstał w jednym egzemplarzu i wyposażony był w silnik o pojemności 1840 cm3 i mocy aż 198 KM.  Jednostka ta pochodziła z Fiata 124 Abarth.  Do tego:  tarcze hamulcowe - wentylowane, obniżone zawieszenie i zmodyfikowane nadwozia.  Przy masie 850 kg Fiat rozwijał prędkość ok.  210-240 km/h. Warto zwrócić uwagę na felgi Cromodora 8x13 i wielki spojler  niczym w Dodge Charger Daytona.  W roku 1977 Polskiego Fiata 125p GTI przebudowano, wyposażając go w zawieszenie Uniball.
Więcej w źródle.
    Prezentowany Fiat 125p to nie wymysł domorosłego tuningowca. Jest to wyczynowa wersja, zbudowana w Zakładzie Doświadczalnym Samochodów Sportowych i Badań Wyczynowych Fabryki Samochodów Osobowych, w roku 1975 (dokumentacja techniczna datowana jest na rok 1974). Polski Fiat 125p GTI powstał w jednym egzemplarzu i wyposażony był w silnik o pojemności 1840 cm3 i mocy aż 198 KM. Jednostka ta pochodziła z Fiata 124 Abarth. Do tego: tarcze hamulcowe - wentylowane, obniżone zawieszenie i zmodyfikowane nadwozia. Przy masie 850 kg Fiat rozwijał prędkość ok. 210-240 km/h. Warto zwrócić uwagę na felgi Cromodora 8x13 i wielki spojler niczym w Dodge Charger Daytona. W roku 1977 Polskiego Fiata 125p GTI przebudowano, wyposażając go w zawieszenie Uniball.
    Więcej w źródle.
    Ojciec i syn – MB SLS AMG (C 197)i MB 300 SL (W 198).

Jedyne co mnie dziwi to tabliczka na SLS'ie
    MB SLS AMG (C 197)i MB 300 SL (W 198).

    Jedyne co mnie dziwi to tabliczka na SLS'ie
    12 stycznia 2014, 14:10 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Fiat 125p GTJ – W Ośrodku Sportu Samochodowego przy FSO planowano wprowadzenie kolejnej po Akropolis i Monte Carlo odmiany samochodu charakteryzującej się jeszcze lepszymi osiągami. Powstały dwa modele wyposażone w silnik 2000 DOHC z Fiata 132p o mocy 112 KM. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h. Jeden z prototypów w późniejszym czasie wyposażono w silnik 1.8 o mocy 198 KM co sprawiało, że 125p mógł rozpędzić się w zależności od ustawień od 220 do 240 km/h.
    W Ośrodku Sportu Samochodowego przy FSO planowano wprowadzenie kolejnej po Akropolis i Monte Carlo odmiany samochodu charakteryzującej się jeszcze lepszymi osiągami. Powstały dwa modele wyposażone w silnik 2000 DOHC z Fiata 132p o mocy 112 KM. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h. Jeden z prototypów w późniejszym czasie wyposażono w silnik 1.8 o mocy 198 KM co sprawiało, że 125p mógł rozpędzić się w zależności od ustawień od 220 do 240 km/h.
    11 stycznia 2014, 10:21 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1