Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 151 takich materiałów
    Alfa Romeo – Giulietta 1600 Spider.
Gdyby Batman miał Włoskiego kuzyna, pewnie by jeździł taką Alfą.
    Giulietta 1600 Spider.
    Gdyby Batman miał Włoskiego kuzyna, pewnie by jeździł taką Alfą.
    19 lipca 2014, 16:34 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    DUB IT! 2014 dzień 1 – Corvette VTG Grzegorza Staszewskiego przyspiesza do 100 kilometrów na godzinę w 1,4 sekundy, a do prędkości 300 potrzeba jej tylko tylko 8,3 sekundy. W 2013 roku dysponująca silnikiem o mocy ponad 1600 koni mechanicznych Corvette pobiła rekord Polski, osiągając na dystansie 1/4 mili czas 7,896 sekundy.
    Corvette VTG Grzegorza Staszewskiego przyspiesza do 100 kilometrów na godzinę w 1,4 sekundy, a do prędkości 300 potrzeba jej tylko tylko 8,3 sekundy. W 2013 roku dysponująca silnikiem o mocy ponad 1600 koni mechanicznych Corvette pobiła rekord Polski, osiągając na dystansie 1/4 mili czas 7,896 sekundy.
    19 lipca 2014, 21:46 przez lork97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo – Giulietta 1600 Spider.
    Giulietta 1600 Spider.
    4 lipca 2014, 15:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Auto Masters Kamień Śląski – 1600 koników, pfff co tam...
    1600 koników, pfff co tam...
    21 czerwca 2014, 21:16 przez Ziolowo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Kultowe rajdówki – Mitsubishi Lancer 1600 GSR.
    Mitsubishi Lancer 1600 GSR.
    20 czerwca 2014, 1:35 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yamaha Wild Star XV 1600 – Na żywo jeszcze piękniej się prezentuje
    Na żywo jeszcze piękniej się prezentuje
    19 czerwca 2014, 21:28 przez dagmara2107 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje foto

    Alfa Romeo – Giulietta 1600 Spider.
    Giulietta 1600 Spider.
    14 czerwca 2014, 16:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo – GT 1600 Junior
    GT 1600 Junior
    13 czerwca 2014, 16:43 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo 1600 Spider –
    13 czerwca 2014, 16:38 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Toyota 2000GT – Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


Wymiary

Długość	        4176 mm
Szerokość	1600 mm
Wysokość	1161 mm
Rozstaw osi	2329 mm
Masa własna	1125 kg 


Silnik

R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: trzy gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 8,4:1
Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
Osiągi[edytuj | edytuj kod]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h

Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

    Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


    Wymiary

    Długość 4176 mm
    Szerokość 1600 mm
    Wysokość 1161 mm
    Rozstaw osi 2329 mm
    Masa własna 1125 kg


    Silnik

    R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: trzy gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 8,4:1
    Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
    Osiągi[edytuj | edytuj kod]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 220 km/h

    Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    10 czerwca 2014, 14:43 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj