Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 172 takie materiały
    Opel Ampera – Ampera, to nazwa pierwszego elektrycznego Opla, który ma trafić do seryjnej produkcji. Dzięki ponad 220 specjalnym modułom litowo-jonowym, ułożonym w kształcie litery T, auto posiada moc aż 150KM, która pozwala mu rozpędzić się do 100km/h w niespełna 9 sekund, a prędkość maksymalna podawana przez producenta wynosi 160km/h. :)
Jest moc?
    Ampera, to nazwa pierwszego elektrycznego Opla, który ma trafić do seryjnej produkcji. Dzięki ponad 220 specjalnym modułom litowo-jonowym, ułożonym w kształcie litery T, auto posiada moc aż 150KM, która pozwala mu rozpędzić się do 100km/h w niespełna 9 sekund, a prędkość maksymalna podawana przez producenta wynosi 160km/h. :)
    Jest moc?
    22 października 2012, 17:12 przez Karp96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Honda Prelude – 2.0i 16V 150KM 
1987 system 4WS
    2.0i 16V 150KM
    1987 system 4WS
    12 października 2012, 20:56 przez 88bartez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    HONDA NSR 125 JC20 1991R. – MOJA HONDA 125 POJ.2T CHLODZONY CIECZA V-MAX140-150KM-H
    MOJA HONDA 125 POJ.2T CHLODZONY CIECZA V-MAX140-150KM-H
    29 sierpnia 2012, 22:43 przez ~BYK | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    MOJE

    HONDA NSR 125 JC20 1991R. – MOJA HONDA 125 POJ.2T CHLODZONY CIECZA V-MAX140-150KM-H
    MOJA HONDA 125 POJ.2T CHLODZONY CIECZA V-MAX140-150KM-H
    29 sierpnia 2012, 22:52 przez ~BYK | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    VW Golf IV – Zawsze wolałem BMW i dalej jestem ich miłośnikiem ale taki Golfik 1.9 TDI 150km mnie bardzo pozytywnie zaskoczył
    Zawsze wolałem BMW i dalej jestem ich miłośnikiem ale taki Golfik 1.9 TDI 150km mnie bardzo pozytywnie zaskoczył
    24 sierpnia 2012, 12:17 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Freaky E39 – 520. 150km 2.0
    520. 150km 2.0
    2 sierpnia 2012, 15:28 przez ~patryk2828 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Dwa razy więcej mocy niż w normalnym(48km), prędkość ponad 150km/h, cena 15 800 euro - powstawały w drugiej połowie lat 70tych w ośrodku badawczo-rozwojowym w Bielsku-Białej.

    Bądźmy dumni z własnej myśli technologicznej bo na tamte ciężkie czasy potrafiliśmy robić rzeczy niesamowite
    20 lipca 2012, 8:20 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Primera GT SportLine Edition – MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT 
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm 
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa 
KOŁA: 195/60/15 
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p 
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm 
CHARAKTERYSTYKA: 
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu. 

SportLine Edition (100 egz.) 1997r. 
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT
    SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
    RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
    KOŁA: 195/60/15
    WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
    UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
    CHARAKTERYSTYKA:
    Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.

    SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
    Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    6 lipca 2012, 12:49 przez MrMole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Moja Bawara E36 – Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;) 
Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L 

Zmiany jakie wprowadziłem:
- koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
- filtr podwójny stożek,
- największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
- wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
- halogeny dające czysto białe światło
- nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
- nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
- nowe tylne lampy
- i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
    Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
    W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;)
    Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L

    Zmiany jakie wprowadziłem:
    - koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
    - filtr podwójny stożek,
    - największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
    - wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
    - halogeny dające czysto białe światło
    - nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
    - nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
    - nowe tylne lampy
    - i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    3 lipca 2012, 9:38 przez ciechoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Moje

    BMW 507 Roadster – BMW 507 – samochodu produkowany w latach 1956-1959. Posiadał silnik V8 o pojemności 3,2 litra i mocy 150KM.Pozwalało to rozpędzić się do 100km/h w 8 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 215km/hZ wyprodukowanych 253 egzemplarzy do dziś istnieją i jeżdżą 203
    BMW 507 – samochodu produkowany w latach 1956-1959. Posiadał silnik V8 o pojemności 3,2 litra i mocy 150KM.Pozwalało to rozpędzić się do 100km/h w 8 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 215km/hZ wyprodukowanych 253 egzemplarzy do dziś istnieją i jeżdżą 203
    27 czerwca 2012, 13:01 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)