Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 172 takie materiały
    Mój MB – Mercedes Benz S300 z 3,5 litrowym doładowanym silnikiem, rzędowa szóstka, 150KM przy 4400 Obr/min, 310 Nm przy 2200 Obr/min,
    Mercedes Benz S300 z 3,5 litrowym doładowanym silnikiem, rzędowa szóstka, 150KM przy 4400 Obr/min, 310 Nm przy 2200 Obr/min,
    9 lutego 2013, 23:19 przez rafaello (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Audi 1.8T – (110kw) 150km
    (110kw) 150km
    8 lutego 2013, 15:05 przez daniel1550 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Własne

    Porsche 911 Carrera – Porsche 911 Carrera
rok produkcji 1974 
silnik 2,7L, 6 cylindrów, bokser
Moc: 150KM
Moment obrotowy: 235Nm
    Porsche 911 Carrera
    rok produkcji 1974
    silnik 2,7L, 6 cylindrów, bokser
    Moc: 150KM
    Moment obrotowy: 235Nm
    3 lutego 2013, 10:58 przez xkapiszonx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FR & CUPRA – 1.9 TDi 150km & 2.0 TFSi 265km
    1.9 TDi 150km & 2.0 TFSi 265km
    28 stycznia 2013, 19:35 przez BartriczkoSM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E34 – Takie tam BMW E34 na małej glebie z silnikiem od E39, 150KM
    Takie tam BMW E34 na małej glebie z silnikiem od E39, 150KM
    27 grudnia 2012, 15:31 przez ~Ozz | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    BMW E46 150KM Fulll – no to i ja
    No to i ja
    20 grudnia 2012, 14:03 przez dudi85k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Można? Można! – Pod maską jak widzicie motor Hondy 1.6l DOHC VTEC 150km (B16A1) więcej mu nie trzeba
    Pod maską jak widzicie motor Hondy 1.6l DOHC VTEC 150km (B16A1) więcej mu nie trzeba
    12 listopada 2012, 23:21 przez krychol1115 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    STAR 1142 – Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
SILNIK: S359M
MOC: 150km/170km turbo
Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
Dop. Nacisk osi: 11 ton.
Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
    SILNIK: S359M
    MOC: 150km/170km turbo
    Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
    Dop. Nacisk osi: 11 ton.
    Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
    Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    9 listopada 2012, 17:58 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    STAR 244 – Był tak zwaną "Uterenowioną dwusetką"
Silnik: S359.55.
Moc: 150km.
Ładowność: 5 ton.
Samochód był zaprojektowany głównie dla rolnictwa. Miał wyżej zamontowaną kabinę i wyższe nadwozie. Można go łatwo rozpoznać choćby po tym że z przednich kół coś mu wystaje. Był też używany w firmach transportowych. Mógł pokonywać wodę o zanurzeniu 70 cm. Był samochodem bardzo dobrym, zresztą jak każdy Star z rodziny 200.
    Był tak zwaną "Uterenowioną dwusetką"
    Silnik: S359.55.
    Moc: 150km.
    Ładowność: 5 ton.
    Samochód był zaprojektowany głównie dla rolnictwa. Miał wyżej zamontowaną kabinę i wyższe nadwozie. Można go łatwo rozpoznać choćby po tym że z przednich kół coś mu wystaje. Był też używany w firmach transportowych. Mógł pokonywać wodę o zanurzeniu 70 cm. Był samochodem bardzo dobrym, zresztą jak każdy Star z rodziny 200.
    9 listopada 2012, 20:33 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    STAR 266 – Samochód ciężarowy-terenowy.
Dzięki swojej niezawodnosći w dość ciężkim terenie zdobył duzą popularność i dobre imię w Polsce i w wielu innych krajach do których był eksportowany.
Silnik:S359,Moc:150km.
Posiadał dwu biegowy reduktor,i blokadę wszystkich mostów,a miał ich 3.Skrzynia biegów zsynchronizowana 5 biegowa + wsteczny na niemieckiej licencji ZF. Posiadał 2 miejscową kabinę z leżanką z tyłu i 2 włazy dachowe.Mógł przejeżdżać przez wodę o głębokości 120 cm bez przygotowania, a z przygotowaniem 180 cm. Konstruktor w pewnym programie wypowiadał się, że auto może być przeciągane po dnie na głębokości 4 metry! I kierowca ma prawo zgasić silnik na pół godziny i po tym czasie znowu go uruchomić. Samochód naprawdę na medal,nigdzie nie powstydziliśmy się go i nie powstydzimy. Nie straszny mu żaden teren.
    Samochód ciężarowy-terenowy.
    Dzięki swojej niezawodnosći w dość ciężkim terenie zdobył duzą popularność i dobre imię w Polsce i w wielu innych krajach do których był eksportowany.
    Silnik:S359,Moc:150km.
    Posiadał dwu biegowy reduktor,i blokadę wszystkich mostów,a miał ich 3.Skrzynia biegów zsynchronizowana 5 biegowa + wsteczny na niemieckiej licencji ZF. Posiadał 2 miejscową kabinę z leżanką z tyłu i 2 włazy dachowe.Mógł przejeżdżać przez wodę o głębokości 120 cm bez przygotowania, a z przygotowaniem 180 cm. Konstruktor w pewnym programie wypowiadał się, że auto może być przeciągane po dnie na głębokości 4 metry! I kierowca ma prawo zgasić silnik na pół godziny i po tym czasie znowu go uruchomić. Samochód naprawdę na medal,nigdzie nie powstydziliśmy się go i nie powstydzimy. Nie straszny mu żaden teren.
    9 listopada 2012, 20:50 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)