Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Delahaye 145 –
    3 października 2023, 18:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun 280ZX – Failrady Z to seria samochodów sportowych produkowanych przez japońskie przedsiębiorstwo Nissan w latach 1969-2020. Ostatnim modelem z pierwszej serii Z był 280Z, którego produkcja rozpoczęła się w 1975 roku. 280Z posiadał 2,8-litrowy silnik L28E, który generował moc 149 KM i moment obrotowy 221 Nm. 280ZX był pierwszym z dwóch modeli tej generacji. Samochód przeszedł całkowity facelifting, z 280Z został tylko silnik L28E. Samochód miał z przodu kolumny McPherson, a z tyłu wahacz wleczony. Główną konkurencją dla 280ZX było Porsche 924 z lepszym wyposażeniem, jednak w latach 70 w USA panował kryzys paliwowy, a 280ZX był oszczędniejszy, szybszy i tańszy niż konkurencja. Nadwozie było bardziej aerodynamiczne niż nadwozia poprzedników, miał też niżej umieszczony środek ciężkości. Dzięki niezawodności, dobrym osiągom, przyczepności i ekonomice, Datsun znajdywał coraz więcej nabywców. W 1981 roku została stworzona wersja 280ZX Turbo, która dostępna była tylko na rynku japońskim. Wersja to wyposażona była w dwulitrowy silnik turbo o mocy 145 KM i momencie obrotowym 210 Nm.
    Failrady Z to seria samochodów sportowych produkowanych przez japońskie przedsiębiorstwo Nissan w latach 1969-2020. Ostatnim modelem z pierwszej serii Z był 280Z, którego produkcja rozpoczęła się w 1975 roku. 280Z posiadał 2,8-litrowy silnik L28E, który generował moc 149 KM i moment obrotowy 221 Nm. 280ZX był pierwszym z dwóch modeli tej generacji. Samochód przeszedł całkowity facelifting, z 280Z został tylko silnik L28E. Samochód miał z przodu kolumny McPherson, a z tyłu wahacz wleczony. Główną konkurencją dla 280ZX było Porsche 924 z lepszym wyposażeniem, jednak w latach 70 w USA panował kryzys paliwowy, a 280ZX był oszczędniejszy, szybszy i tańszy niż konkurencja. Nadwozie było bardziej aerodynamiczne niż nadwozia poprzedników, miał też niżej umieszczony środek ciężkości. Dzięki niezawodności, dobrym osiągom, przyczepności i ekonomice, Datsun znajdywał coraz więcej nabywców. W 1981 roku została stworzona wersja 280ZX Turbo, która dostępna była tylko na rynku japońskim. Wersja to wyposażona była w dwulitrowy silnik turbo o mocy 145 KM i momencie obrotowym 210 Nm.
    30 sierpnia 2022, 20:42 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po 145 dniach w końcu mogłem o własnych siłach pojawić się na imprezie motoryzacyjnej z aparatem na szyi... Piękne uczucie!
    Dziś wraz z Pawłem odwiedziliśmy event StreetUnity Stage One!
    Co prawda nie było rajdowego kurzu w zębach, ale kawałki opon potrafią równie dobrze to zastąpić.
    A z resztą co ja będę się rozpisywał... Oglądajcie odcinek!
    27 sierpnia 2022, 20:09 przez ~RTP | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S600 – Mały dwuosobowy kabriolet oraz coupe produkowany seryjnie w latach 1964-1968 przez japoński koncern Honda. Produkcja S600 rozpoczęła się w marcu 1964 roku. Był to pierwszy samochód Hondy oferowany w dwóch wersjach, jako roadster, wykazującym duże podobieństwo do Hondy S500, oraz jako fastback coupe wprowadzonym w marcu 1965 roku. Honda S600 była pierwszym "masowo oferowanym" przez Hondę samochodem. Pierwsze wersje oferowane były tylko z kierownicami po prawej stronie. Dopiero w późniejszym czasie dostępne były wersje z kierownicą po lewej stronie, przez co zwiększył się eksport tego pojazdu. Model S600 w obydwu wariantach roadster i coupe dostępne były w wersji podstawowej oraz specjalnej o oznaczeniu SM600 zawierającej dodatkowe elementy wyposażenie, takie jak – specjalne kolory nadwozia, ekskluzywne oznaczenia, specjalną antenę w daszku przeciwsłonecznym pasażera, lepsze poduszki w siedzeniach, szyny pod siedzeniem pasażera w celu szybkiego usunięcia fotela, a także ogrzewanie, radio i głośniki, światła cofania oraz zapalniczkę. S600 napędzane jest czterocylindrowym silnikiem DOHC o pojemności 0,6 l o mocy 57 KM, pozwalającym na rozpędzenie samochodu do prędkości 145 km/h. Wersja kabriolet ważyła 715 kg, a model coupe tylko dodatkowe 15 kg więcej. Produkcja Hondy S600 była większym sukcesem, niż jej poprzednika - S500. Honda zbudowała 3912 roadsterów w 1964 roku oraz 7261 roadsterów i 1519 coupe w 1965 roku. Produkcja zakończyła się w 1966 roku, kiedy zaprezentowano model S800 ze sprzedanymi 111 roadsterami i 281 sztukami wersji coupe, dając całość na poziomie 11 284 sztuk w wersji kabriolet i 1800 w wersji coupe w ciągu trzech lat sprzedaży.
    Mały dwuosobowy kabriolet oraz coupe produkowany seryjnie w latach 1964-1968 przez japoński koncern Honda. Produkcja S600 rozpoczęła się w marcu 1964 roku. Był to pierwszy samochód Hondy oferowany w dwóch wersjach, jako roadster, wykazującym duże podobieństwo do Hondy S500, oraz jako fastback coupe wprowadzonym w marcu 1965 roku. Honda S600 była pierwszym "masowo oferowanym" przez Hondę samochodem. Pierwsze wersje oferowane były tylko z kierownicami po prawej stronie. Dopiero w późniejszym czasie dostępne były wersje z kierownicą po lewej stronie, przez co zwiększył się eksport tego pojazdu. Model S600 w obydwu wariantach roadster i coupe dostępne były w wersji podstawowej oraz specjalnej o oznaczeniu SM600 zawierającej dodatkowe elementy wyposażenie, takie jak – specjalne kolory nadwozia, ekskluzywne oznaczenia, specjalną antenę w daszku przeciwsłonecznym pasażera, lepsze poduszki w siedzeniach, szyny pod siedzeniem pasażera w celu szybkiego usunięcia fotela, a także ogrzewanie, radio i głośniki, światła cofania oraz zapalniczkę. S600 napędzane jest czterocylindrowym silnikiem DOHC o pojemności 0,6 l o mocy 57 KM, pozwalającym na rozpędzenie samochodu do prędkości 145 km/h. Wersja kabriolet ważyła 715 kg, a model coupe tylko dodatkowe 15 kg więcej. Produkcja Hondy S600 była większym sukcesem, niż jej poprzednika - S500. Honda zbudowała 3912 roadsterów w 1964 roku oraz 7261 roadsterów i 1519 coupe w 1965 roku. Produkcja zakończyła się w 1966 roku, kiedy zaprezentowano model S800 ze sprzedanymi 111 roadsterami i 281 sztukami wersji coupe, dając całość na poziomie 11 284 sztuk w wersji kabriolet i 1800 w wersji coupe w ciągu trzech lat sprzedaży.
    9 kwietnia 2022, 21:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda 110 R Coupe – Škoda 110R była samochodem silnikiem umieszczonym z tyłu i napędem na tylne koła. Samochód ten był produkowany przez czechosłowacką firmę AZNP w Kvasinach w latach 1970-1980. W ciągu tych dziesięciu lat wyprodukowano łącznie 56 902 coupé.
110R Coupé zastąpił sportową Škodę 1000 MBX/1100 MBX. Był napędzany ulepszoną wersją czterocylindrowego silnika Škody 720 typu OHV o pojemności 1,1 litra (1107 cm3) osiągającym moc 52 KM. Z czterobiegową manualną skrzynią biegów, 110R mógł osiągnąć prędkość maksymalną 145 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 18,5 sekundy.
Skoda 110R jest uważana za jedno z najpiękniejszych aut produkowanych za żelazną kurtyną.

    Škoda 110R była samochodem silnikiem umieszczonym z tyłu i napędem na tylne koła. Samochód ten był produkowany przez czechosłowacką firmę AZNP w Kvasinach w latach 1970-1980. W ciągu tych dziesięciu lat wyprodukowano łącznie 56 902 coupé.

    110R Coupé zastąpił sportową Škodę 1000 MBX/1100 MBX. Był napędzany ulepszoną wersją czterocylindrowego silnika Škody 720 typu OHV o pojemności 1,1 litra (1107 cm3) osiągającym moc 52 KM. Z czterobiegową manualną skrzynią biegów, 110R mógł osiągnąć prędkość maksymalną 145 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 18,5 sekundy.

    Skoda 110R jest uważana za jedno z najpiękniejszych aut produkowanych za żelazną kurtyną.

    SPIS TREŚCI
    ▶️ 00:00 Wstęp
    ▶️ 00:15 Prezentacja
    ▶️ 02:01 Opis modelu
    ▶️ 02:44 Wyposażenie
    ▶️ 03:29 Modyfikacje
    ▶️ 03:52 Odsuwany dach
    ▶️ 04:33 Powód zakupu
    ▶️ 05:16 Test drogowy
    ▶️ 06:53 Dalsze plany
    ▶️ 08:27 Zakończenie