Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 2 takie materiały
    Cześć!

    Jak widać na filmie, a nawet czuć.. moją niepewność, jeden z pierwszych falstartów. Jest to początek moich zalotów na 1/4 mili. Silnik seria, nie jest zmodyfikowany, ale mimo wszystko chciałem wziąć. W swojej klasie na jednych z zawodów wiem że zająłem 7-8 miejsce wyprzedzając EP3 Type R. Jak na serie i moje początki w zawodach myślę że jest to dobry wynik.

    W tym sezonie chce się postarać o lepsze czasy i zejście na 13s. Mam już kilka części do modyfikacji silnika i jego osprzętu. Jeżeli was to interesuje mogę, dodać filmy na temat części z ich dokładnym opisem i zasadą działania.


    Zapraszam do komentarzy i udzielania opinii i porad, szczególnie niech wypowiedzą się te osoby, które brały udział czynnie w zawodach organizowanych u nas w Polsce i nie tylko.

    Piątka!

    P.S
    Tutaj link do tego samego przejazdu z zewnątrz, lepszy efekt. Widać jaki falsestart.
    https://www.youtube.com/watch?v=QfDiOQagVkw

    Pozdrawiam, czekam na podpowiedzi.
    11 kwietnia 2016, 8:00 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    VW SP2 – VW SP2. Produkowany w Brazylii w latach 70
75 KM. 100 km/h w 13s 
1584 ccm, vmax 165 km/h
Bazą dla tego autka były VW 411/412.
    VW SP2. Produkowany w Brazylii w latach 70
    75 KM. 100 km/h w 13s
    1584 ccm, vmax 165 km/h
    Bazą dla tego autka były VW 411/412.
    30 grudnia 2012, 13:29 przez Loku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1