Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    206 2.0 16v 136KM+ –
    12 kwietnia 2013, 9:05 przez ~dabekpierwszy | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mój Nowy Nabytek Mitsubishi Galant  2.0 16V 136KM – Mitsubishi Galant 95r. 2.0 16V 136KM oryginalna japońska wersja, wymaga trochę pracy by wyglądał naprawdę dobrze ale i taki cieszy oko a przede wszystkim jest moc i komfort jazdy
    Mitsubishi Galant 95r. 2.0 16V 136KM oryginalna japońska wersja, wymaga trochę pracy by wyglądał naprawdę dobrze ale i taki cieszy oko a przede wszystkim jest moc i komfort jazdy
    11 lutego 2013, 12:20 przez matrider94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Własne

    Omega – Omega z nieco słabym silniczkiem jak na tę konstrukcję (2.0 16V 136KM) ale za to z wyposażeniem jakiego może pozazdrościć nie jedno nowe autko
    Omega z nieco słabym silniczkiem jak na tę konstrukcję (2.0 16V 136KM) ale za to z wyposażeniem jakiego może pozazdrościć nie jedno nowe autko
    2 lutego 2013, 0:42 przez ~marcinek | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mitsubishi Galant – Po wprowadzeniu na rynek modelu Carisma w gamie modeli firmy Mitsubishi przeznaczonej na rynek europejski Galant pełni teraz rolę luksusowej, czołowej limuzyny tej marki (I. generacja produkowana od 1969 roku jako Colt Galant VIII.-od 1996). Zarówno limuzyna, jak i dostępne od 1997 roku kombi odznaczają się elegancką, lecz dynamiczną stylizacją nadwozia. Aby zwiększyć dystans dzielący Galanta od Carismy, pojazd ten już w standardowej wersji zawiera bardzo luksusowy pakiet wyposażenia. Kombi jest wyposażone seryjnie w układ samoregulacji poziomu nadwozia, niezależnie od masy przewożonego ładunku. Galant dostępny jest z silnikiem 2.0 o mocy 136KM oraz z silnikiem V6-2.5 o mocy 163 KM, a w niektórych krajach również z silnikiem wysokoprężnym 2.0 o mocy 90 KM. Ze względu na silną konkurencję rodzimych marek, Mitsubishi Galant nie jest obecnie pojazdem często spotykanym na europejskich drogach.
    Po wprowadzeniu na rynek modelu Carisma w gamie modeli firmy Mitsubishi przeznaczonej na rynek europejski Galant pełni teraz rolę luksusowej, czołowej limuzyny tej marki (I. generacja produkowana od 1969 roku jako Colt Galant VIII.-od 1996). Zarówno limuzyna, jak i dostępne od 1997 roku kombi odznaczają się elegancką, lecz dynamiczną stylizacją nadwozia. Aby zwiększyć dystans dzielący Galanta od Carismy, pojazd ten już w standardowej wersji zawiera bardzo luksusowy pakiet wyposażenia. Kombi jest wyposażone seryjnie w układ samoregulacji poziomu nadwozia, niezależnie od masy przewożonego ładunku. Galant dostępny jest z silnikiem 2.0 o mocy 136KM oraz z silnikiem V6-2.5 o mocy 163 KM, a w niektórych krajach również z silnikiem wysokoprężnym 2.0 o mocy 90 KM. Ze względu na silną konkurencję rodzimych marek, Mitsubishi Galant nie jest obecnie pojazdem często spotykanym na europejskich drogach.
    4 stycznia 2013, 19:06 przez zgryz554 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z serii jak wszyscy to i ja – Moja laleczka z silnikiem 1.8 115KM / aktualnie jest silnik 2.0 136KM

Pomału chce ją zmodyfikować na razie  zmieniłem:
-lampy Angel eyes + xenon 4300k
-lampy dzienne 
-brewki na lampy
-naklejka na stop BERTONE ładnie wygląda 
-cale podświetlenie wnętrza niebieskie pod otwartymi drzwiami tez niebieskie
- końcówka wydechu REMUS 
- radio JVC 4x50w na oryginalnych głośnikach do tego kondensator wzmacniacz 750wat i skrzynia basowa magnata 400rms daje czadu ;)
w planach mam:
-lotkę na tylnej klapie irmscher
-lampy tył ledowe

-malowanie alu w jakiś ciekawy kolor
-przyciemniane szyby
-kierka od wersji turbo
-spryskiwacze reflektorów 
-przedni zderzak Opc
-i może skórzane wnętrze
    Moja laleczka z silnikiem 1.8 115KM / aktualnie jest silnik 2.0 136KM

    Pomału chce ją zmodyfikować na razie zmieniłem:
    -lampy Angel eyes + xenon 4300k
    -lampy dzienne
    -brewki na lampy
    -naklejka na stop BERTONE ładnie wygląda
    -cale podświetlenie wnętrza niebieskie pod otwartymi drzwiami tez niebieskie
    - końcówka wydechu REMUS
    - radio JVC 4x50w na oryginalnych głośnikach do tego kondensator wzmacniacz 750wat i skrzynia basowa magnata 400rms daje czadu ;)
    w planach mam:
    -lotkę na tylnej klapie irmscher
    -lampy tył ledowe

    -malowanie alu w jakiś ciekawy kolor
    -przyciemniane szyby
    -kierka od wersji turbo
    -spryskiwacze reflektorów
    -przedni zderzak Opc
    -i może skórzane wnętrze
    5 listopada 2012, 20:39 przez toldi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Opel omega by Marcus – Silnik 2.0 o mocy 136km.Felgi aluminiowe irmscher 17", robią swoje.
    Silnik 2.0 o mocy 136km.Felgi aluminiowe irmscher 17", robią swoje.
    14 lipca 2012, 20:12 przez ~Lukasz200 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moja lala – Moja bertonka 2.0 16V 136KM
    Moja bertonka 2.0 16V 136KM
    30 czerwca 2012, 2:36 przez toldi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    No jak wy to ja tez – Mercedes w201 tzw.190 silnik 2300 136KM 
Benzyna w automacie
    Mercedes w201 tzw.190 silnik 2300 136KM
    Benzyna w automacie
    11 kwietnia 2012, 21:12 przez Tetelewski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)