Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 40 takich materiałów
    Fiat Bravo – Mój nowy nabytek Fiat Bravo. 
Z silnikiem 1,4 12V.
    Mój nowy nabytek Fiat Bravo.
    Z silnikiem 1,4 12V.
    14 lutego 2014, 13:00 przez giber9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    WŁASNE

    Z serii "Jak wszyscy to i ja" – Moja nowa maszynka. Fiat Bravo 1.4 12v. Jako mój pierwszy samochód jest wystarczający
    Moja nowa maszynka. Fiat Bravo 1.4 12v. Jako mój pierwszy samochód jest wystarczający
    30 grudnia 2013, 16:37 przez Mass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Renault 25 V6 Turbo Baccara – Silnik: 2.5 V6 Turbo SOHC 12V
Moc: 208 KM przy 5500 obr./min.
    Silnik: 2.5 V6 Turbo SOHC 12V
    Moc: 208 KM przy 5500 obr./min.
    23 października 2013, 11:05 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FIAT 130 Coupe 3.2 V6  '71-'78 – Silnik: 3235 ccm V6 12V
Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    Silnik: 3235 ccm V6 12V
    Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
    Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
    Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    23 października 2013, 14:26 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Colt CA1A – Moja pierwsza maszynka. Skromne 1.3 12V ale i tak daje rade
    Moja pierwsza maszynka. Skromne 1.3 12V ale i tak daje rade
    21 października 2013, 20:26 przez ~Golo | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Nissan S12 – Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    11 października 2013, 12:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline RS-X (DR30) – W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    SIMSON – Z serii "Jak wszyscy to i ja"
Simson s51 Comfort. 12v
    Z serii "Jak wszyscy to i ja"
    Simson s51 Comfort. 12v
    15 lipca 2013, 0:39 przez ~AsusRock | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BMW Z1 – BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

Silnik: M20B25 2.5 R6 12V 170 KM
    BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

    Silnik: M20B25 2.5 R6 12V 170 KM
    8 czerwca 2013, 18:21 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Simson S51 kolegi. – Simek S51, 1990r, 12V, po remoncie.
Właściciel  : DjBenek.
    Simek S51, 1990r, 12V, po remoncie.
    Właściciel : DjBenek.
    9 czerwca 2013, 18:01 przez StachuJLB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)