Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Suzuki Fronte (LC10) – Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś. 
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg. 
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś.
    Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
    W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    IS-3 – Czołg ciężki IS-3 powstał częściowo w oparciu o konstrukcję czołgu IS-2, lecz wprowadzał całkowicie nowy kształt kadłuba i wieży. Czołg miał starannie zaprojektowany pancerz o znacznej odporności na ostrzał dział przeciwpancernych. Charakteryzował się dużym nachyleniem płyt pancernych, sprzyjającym rykoszetowaniu pocisków i zwiększającym efektywną grubość pancerza. Kształt płyt nosa kadłuba określano jako tzw. "nos szczupaka"; czołg ten był także nieoficjalnie nazywany szczuka (szczupak), a na Zachodzie: Stalin. Pierwsze seryjne wozy zjechały z linii montażowych w maju 1945 r. i nie zdążyły wziąć udziału w wojnie. Konstrukcja ta wzbudziła duże zainteresowanie wśród aliantów zachodnich, którzy uznali IS-3 za niezwykle groźną broń.
Czołg wyposażony był w armatę D-25T kalibru 122 mm, znaną z czołgu IS-2. Zastosowanie tej armaty było jednak pewnym mankamentem tego czołgu, gdyż charakteryzowała się ona niezbyt dużą prędkością początkową pocisku i w rezultacie jej możliwości przebicia pancerza, pomimo dużego kalibru, odpowiadały niemieckiej armacie 75 mm z długą lufą, zastosowanej m.in. w niemieckim czołgu Panther. Ponadto, z powodu dużych i ciężkich nabojów, szybkostrzelność armaty była niska, a zapas przewożonej amunicji mały.
W trakcie służby, czołgi IS-3 były modernizowane. Pierwsza modernizacja miała miejsce w latach 1952 – 1953. Obejmowała ona wzmocnienie mocowania silnika i skrzyni biegów. Wzmocniono pancerz pod wieżą. Wozy otrzymały nowe radiostacje. W wyniku modernizacji masa pojazdu wzrosła do 48 800 kg. Następna modernizacja miała miejsce w końcu lat 50. XX wieku. Zmodernizowane pojazdy od 1960 nazywano IS-3M lub IS-3M model 1960. Modernizacja obejmowała wzmocnienie kadłuba czołgu. Unowocześniono układ napędowy. Czołg otrzymał nowe przyrządy obserwacyjne, w tym noktowizory. Od 1960, zamiast silników W-11, montowano silniki W-54K-IS o mocy 530 KM. Były one odmianą silnika stosowanego w czołgach T-54.
    Czołg ciężki IS-3 powstał częściowo w oparciu o konstrukcję czołgu IS-2, lecz wprowadzał całkowicie nowy kształt kadłuba i wieży. Czołg miał starannie zaprojektowany pancerz o znacznej odporności na ostrzał dział przeciwpancernych. Charakteryzował się dużym nachyleniem płyt pancernych, sprzyjającym rykoszetowaniu pocisków i zwiększającym efektywną grubość pancerza. Kształt płyt nosa kadłuba określano jako tzw. "nos szczupaka"; czołg ten był także nieoficjalnie nazywany szczuka (szczupak), a na Zachodzie: Stalin. Pierwsze seryjne wozy zjechały z linii montażowych w maju 1945 r. i nie zdążyły wziąć udziału w wojnie. Konstrukcja ta wzbudziła duże zainteresowanie wśród aliantów zachodnich, którzy uznali IS-3 za niezwykle groźną broń.
    Czołg wyposażony był w armatę D-25T kalibru 122 mm, znaną z czołgu IS-2. Zastosowanie tej armaty było jednak pewnym mankamentem tego czołgu, gdyż charakteryzowała się ona niezbyt dużą prędkością początkową pocisku i w rezultacie jej możliwości przebicia pancerza, pomimo dużego kalibru, odpowiadały niemieckiej armacie 75 mm z długą lufą, zastosowanej m.in. w niemieckim czołgu Panther. Ponadto, z powodu dużych i ciężkich nabojów, szybkostrzelność armaty była niska, a zapas przewożonej amunicji mały.
    W trakcie służby, czołgi IS-3 były modernizowane. Pierwsza modernizacja miała miejsce w latach 1952 – 1953. Obejmowała ona wzmocnienie mocowania silnika i skrzyni biegów. Wzmocniono pancerz pod wieżą. Wozy otrzymały nowe radiostacje. W wyniku modernizacji masa pojazdu wzrosła do 48 800 kg. Następna modernizacja miała miejsce w końcu lat 50. XX wieku. Zmodernizowane pojazdy od 1960 nazywano IS-3M lub IS-3M model 1960. Modernizacja obejmowała wzmocnienie kadłuba czołgu. Unowocześniono układ napędowy. Czołg otrzymał nowe przyrządy obserwacyjne, w tym noktowizory. Od 1960, zamiast silników W-11, montowano silniki W-54K-IS o mocy 530 KM. Były one odmianą silnika stosowanego w czołgach T-54.
    25 marca 2013, 14:38 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rozdajemy wlepki – Konkurs rozwiązany - zwycięzcom gratulujemy. Poniżej lista szczęśliwców. Osoby z listy proszone są napisać do mnie PW z danymi: Imię, nazwisko, adres z kodem i miejscowością oraz jaki kolor wlepki mamy wysłać (jasna/czarna).

xDEMON93x 169 pkt mocy
bratek12311 113 pkt mocy
mastejasyn 124 pkt mocy
stunter96 160 pkt mocy
stoPro 109 pkt mocy
Azgorath 124 pkt mocy
wookee94 109 pkt mocy
garnekxxx 101 pkt mocy
Maciuss 157 pkt mocy
drift095 120 pkt mocy
PatrixPL 118 pkt mocy
rychup 100 pkt mocy
POWER777 141 pkt mocy
PiereLuigi 113 pkt mocy
MrFlames 108 pkt mocy
kubek_GTI 122 pkt mocy
mepsfiu	158 pkt mocy
simoo 103 pkt mocy
kosior 95 pkt mocy
matti2870 97 pkt mocy

Stan na 02.03.2013 godz 03:00.

Wszystkie prace konkursowe Tutaj
    Konkurs rozwiązany - zwycięzcom gratulujemy. Poniżej lista szczęśliwców. Osoby z listy proszone są napisać do mnie PW z danymi: Imię, nazwisko, adres z kodem i miejscowością oraz jaki kolor wlepki mamy wysłać (jasna/czarna).

    xDEMON93x 169 pkt mocy
    bratek12311 113 pkt mocy
    mastejasyn 124 pkt mocy
    stunter96 160 pkt mocy
    stoPro 109 pkt mocy
    Azgorath 124 pkt mocy
    wookee94 109 pkt mocy
    garnekxxx 101 pkt mocy
    Maciuss 157 pkt mocy
    drift095 120 pkt mocy
    PatrixPL 118 pkt mocy
    rychup 100 pkt mocy
    POWER777 141 pkt mocy
    PiereLuigi 113 pkt mocy
    MrFlames 108 pkt mocy
    kubek_GTI 122 pkt mocy
    mepsfiu 158 pkt mocy
    simoo 103 pkt mocy
    kosior 95 pkt mocy
    matti2870 97 pkt mocy

    Stan na 02.03.2013 godz 03:00.

    Wszystkie prace konkursowe Tutaj
    20 lutego 2013, 16:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (52)
    Krakow Skradzione czrna e30 !!!!! – Dzisiaj (31.01.2013) w Krakowie między godzina 1 a 5 w nocy została skradziona czarna BMW e30 tak zwana wąska lampa o numerze rejestracyjnym KR 544SY. E30 miała zrobione lampy w stylu black hella oraz chromowane zderzaki. Ktokolwiek jest w stanie pomóc w odnalezieniu samochodu proszony jest o kontakt pod numerem telefonu 516 361 122. Bardzo proszę o udostępnianie postu !!!!!!!!
    Dzisiaj (31.01.2013) w Krakowie między godzina 1 a 5 w nocy została skradziona czarna BMW e30 tak zwana wąska lampa o numerze rejestracyjnym KR 544SY. E30 miała zrobione lampy w stylu black hella oraz chromowane zderzaki. Ktokolwiek jest w stanie pomóc w odnalezieniu samochodu proszony jest o kontakt pod numerem telefonu 516 361 122. Bardzo proszę o udostępnianie postu !!!!!!!!
    31 stycznia 2013, 12:13 przez ~pokus92 | Do ulubionych | Skomentuj
    SKRADZIONO BMW – Dzisiaj (31.01.2013) w Krakowie między godzina 1 a 5 w nocy została skradziona czarna BMW e30 tak zwana wąska lampa o numerze rejestracyjnym KR 544SY. E30 miała zrobione lampy w stylu black hella oraz chromowane zderzaki. Ktokolwiek jest w stanie pomóc w odnalezieniu samochodu proszony jest o kontakt pod numerem telefonu 516 361 122. Bardzo proszę o udostępnianie postu !!!!!!!!
    Dzisiaj (31.01.2013) w Krakowie między godzina 1 a 5 w nocy została skradziona czarna BMW e30 tak zwana wąska lampa o numerze rejestracyjnym KR 544SY. E30 miała zrobione lampy w stylu black hella oraz chromowane zderzaki. Ktokolwiek jest w stanie pomóc w odnalezieniu samochodu proszony jest o kontakt pod numerem telefonu 516 361 122. Bardzo proszę o udostępnianie postu !!!!!!!!
    31 stycznia 2013, 7:06 przez ~wicio | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu jak wszyscy to i ja: "Moja Bestia" – Junak 122 Sport 
poj 125 
kuce mechaniczne 12
    Junak 122 Sport
    poj 125
    kuce mechaniczne 12
    15 sierpnia 2012, 21:26 przez sebapol12389 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Track Green Monster Z06 – Typ: V8, 90o, LS7
Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: 2 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 7350 cm3
Doładowanie: turbosprężarka 
Moc maksymalna: 900 KM przy 6700 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 122,45 KM/l (seryjny – 73,03 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm przy 4800 obr./min
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: na tylne koła
    Typ: V8, 90o, LS7
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 7350 cm3
    Doładowanie: turbosprężarka
    Moc maksymalna: 900 KM przy 6700 obr./min
    Objętościowy wskaźnik mocy: 122,45 KM/l (seryjny – 73,03 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm przy 4800 obr./min
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła
    17 lipca 2012, 0:50 przez lambofan_no1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja fura - Mercedes Vito (W638) 112 CDI – Mercedes Vito (W638) 112 CDI

Rok produkcji 2001, silnik 112 CDI (2151 cm³, 122 KM/3800, 300 Nm).

Wyposażenie :
ABS, ESP, 2 x airbag, klimatyzacja, 4 x el. Szyby, el. & podgrzewane lusterka, tempomat, itd.

Samochód właśnie przed kilkoma dniami odkupiłem od mojego ojca. Dobra opcja na przyjaciół + wypad na weekend. ;)
    Mercedes Vito (W638) 112 CDI

    Rok produkcji 2001, silnik 112 CDI (2151 cm³, 122 KM/3800, 300 Nm).

    Wyposażenie :
    ABS, ESP, 2 x airbag, klimatyzacja, 4 x el. Szyby, el. & podgrzewane lusterka, tempomat, itd.

    Samochód właśnie przed kilkoma dniami odkupiłem od mojego ojca. Dobra opcja na przyjaciół + wypad na weekend. ;)
    8 kwietnia 2012, 11:11 przez JadeNisko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)