Szukaj
Znalazłem 63 takie materiały
Seryjnie 2.0abk 115KM
Mniej seryjnie z kompresorem z mietka
PWR-142KM/3600OBR/M
TQ-214NM/2850OBR/M
po wizycie w firmie Kreator Mocy.
Tylko mapa i wynik: 115KM/275Nm,
przy okazji okazał się zdrowy silnik.
Wykres link:
http://img24.otofotki.pl/obrazki/gd558_moj-wykres.jpg
To już chyba koniec modów,
więcej info tu:
http://motokiller.pl/225457
MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›