Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    Skoda 110 R Coupe – Škoda 110R była samochodem silnikiem umieszczonym z tyłu i napędem na tylne koła. Samochód ten był produkowany przez czechosłowacką firmę AZNP w Kvasinach w latach 1970-1980. W ciągu tych dziesięciu lat wyprodukowano łącznie 56 902 coupé.
110R Coupé zastąpił sportową Škodę 1000 MBX/1100 MBX. Był napędzany ulepszoną wersją czterocylindrowego silnika Škody 720 typu OHV o pojemności 1,1 litra (1107 cm3) osiągającym moc 52 KM. Z czterobiegową manualną skrzynią biegów, 110R mógł osiągnąć prędkość maksymalną 145 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 18,5 sekundy.
Skoda 110R jest uważana za jedno z najpiękniejszych aut produkowanych za żelazną kurtyną.

    Škoda 110R była samochodem silnikiem umieszczonym z tyłu i napędem na tylne koła. Samochód ten był produkowany przez czechosłowacką firmę AZNP w Kvasinach w latach 1970-1980. W ciągu tych dziesięciu lat wyprodukowano łącznie 56 902 coupé.

    110R Coupé zastąpił sportową Škodę 1000 MBX/1100 MBX. Był napędzany ulepszoną wersją czterocylindrowego silnika Škody 720 typu OHV o pojemności 1,1 litra (1107 cm3) osiągającym moc 52 KM. Z czterobiegową manualną skrzynią biegów, 110R mógł osiągnąć prędkość maksymalną 145 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 18,5 sekundy.

    Skoda 110R jest uważana za jedno z najpiękniejszych aut produkowanych za żelazną kurtyną.

    Skoda Super Sport 724 (Ferat Vampire RSR) – Rok produkcji: 1981
Pojemność: 1107 ccm, 67.2 cu-in
Skrzynia biegów: M4
Prędkość max: 161 km/h,
0-100 km/h: 12,6 s.
    Rok produkcji: 1981
    Pojemność: 1107 ccm, 67.2 cu-in
    Skrzynia biegów: M4
    Prędkość max: 161 km/h,
    0-100 km/h: 12,6 s.
    14 maja 2014, 11:20 przez kasia639 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Skoda Auto Muzeum

    Skoda 110R – sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    Sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    2 kwietnia 2012, 11:14 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1