Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 223 takie materiały
    Bugatti EB110 SS – Hipersamochód produkowany przez włoskie przedsiębiorstwo Bugatti Automobili w latach 1992-1995. W 1987 roku włoski przedsiębiorca Romano Artioli, założył w Campogalliano przedsiębiorstwo Bugatti Automobili SpA, mające na celu przywrócenie do życia tej świetnej niegdyś marki. Efektem prac był zaprezentowany w stodziesiatą rocznicę urodzin założyciela przedsiębiorstwa, supersportowy model Bugatti EB110 w 1991 roku. Najmocniejszą seryjną wersją EB 110 jest SS (Super Sport). Moc 3,5-litrowego V12 z 4 turbosprężarkami, który napędza samochód wzrosła o 50 KM i wynosi 611 KM. Wersja ta miała inne doładowanie 1,2 bar, gdy seryjny GT miał 1,05 bar, wzmocniono zawieszenie i hamulce wraz ze wzrostem mocy polepszył się moment obrotowy i osiągi. We wnętrzu tej bardziej sportowej wersji znajdziemy więcej aluminium i prawdziwego wykończenia z kevlaru na tunelu środkowym i innych elementach obsługi wnętrza. EB110 SS przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. Powstało tylko 31 egzemplarzy EB110 SS.
    Hipersamochód produkowany przez włoskie przedsiębiorstwo Bugatti Automobili w latach 1992-1995. W 1987 roku włoski przedsiębiorca Romano Artioli, założył w Campogalliano przedsiębiorstwo Bugatti Automobili SpA, mające na celu przywrócenie do życia tej świetnej niegdyś marki. Efektem prac był zaprezentowany w stodziesiatą rocznicę urodzin założyciela przedsiębiorstwa, supersportowy model Bugatti EB110 w 1991 roku. Najmocniejszą seryjną wersją EB 110 jest SS (Super Sport). Moc 3,5-litrowego V12 z 4 turbosprężarkami, który napędza samochód wzrosła o 50 KM i wynosi 611 KM. Wersja ta miała inne doładowanie 1,2 bar, gdy seryjny GT miał 1,05 bar, wzmocniono zawieszenie i hamulce wraz ze wzrostem mocy polepszył się moment obrotowy i osiągi. We wnętrzu tej bardziej sportowej wersji znajdziemy więcej aluminium i prawdziwego wykończenia z kevlaru na tunelu środkowym i innych elementach obsługi wnętrza. EB110 SS przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. Powstało tylko 31 egzemplarzy EB110 SS.
    25 sierpnia 2022, 21:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 356 Speedster – Sportowy samochód produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 1948-1965. Jest to pierwszy wyprodukowany samochód Porsche. Nazwa 356 pochodzi od numeru projektu tego samochodu (był to 356 projekt Ferdynanda Porsche). Ze względów finansowych firmy do budowy pierwszej 356 użyto wiele części od Volkswagena. Jednakże Porsche szybko przeprojektowało i uszlachetniło auto z naciskiem na osiągi, więc pod koniec lat 50. tylko kilka części było wspólne dla samochodów obydwu marek. W roku 1950 model 356 zyskał sławę za jego wyjątkową aerodynamikę i łatwość prowadzenia, jak również za świetną jakość wykonania. Kabriolety oferowane były od rozpoczęcia produkcji 356, a we wczesnych latach 50, z czasem ich produkcja przekroczyła 50% ogółu. Najlepiej znaną wersją bez dachu była 356 "Speedster", zaprezentowana pod koniec 1954 po tym jak Max Hoffman, jedyny importer Porsche w USA, doradził firmie, że tańsza wersja z otwartym dachem mogłaby się dobrze sprzedawać w Ameryce. Z jego nisko pochyloną szybą przednią oraz kubełkowymi siedzeniami, Speedster okazał się wielkim hitem, szczególnie w Południowej Kalifornii. Produkcja modelu Speedster doszła do 1171 samochodów w 1957 a następnie zaczęła spadać, pod koniec roku 1958 Speedster został zastąpiony modelem "Convertible D". Speedster napędzany jest 1,6-litrowym silnikiem B4 generującym moc 60 KM i 110 Nm momentu obrotowego.
    Sportowy samochód produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 1948-1965. Jest to pierwszy wyprodukowany samochód Porsche. Nazwa 356 pochodzi od numeru projektu tego samochodu (był to 356 projekt Ferdynanda Porsche). Ze względów finansowych firmy do budowy pierwszej 356 użyto wiele części od Volkswagena. Jednakże Porsche szybko przeprojektowało i uszlachetniło auto z naciskiem na osiągi, więc pod koniec lat 50. tylko kilka części było wspólne dla samochodów obydwu marek. W roku 1950 model 356 zyskał sławę za jego wyjątkową aerodynamikę i łatwość prowadzenia, jak również za świetną jakość wykonania. Kabriolety oferowane były od rozpoczęcia produkcji 356, a we wczesnych latach 50, z czasem ich produkcja przekroczyła 50% ogółu. Najlepiej znaną wersją bez dachu była 356 "Speedster", zaprezentowana pod koniec 1954 po tym jak Max Hoffman, jedyny importer Porsche w USA, doradził firmie, że tańsza wersja z otwartym dachem mogłaby się dobrze sprzedawać w Ameryce. Z jego nisko pochyloną szybą przednią oraz kubełkowymi siedzeniami, Speedster okazał się wielkim hitem, szczególnie w Południowej Kalifornii. Produkcja modelu Speedster doszła do 1171 samochodów w 1957 a następnie zaczęła spadać, pod koniec roku 1958 Speedster został zastąpiony modelem "Convertible D". Speedster napędzany jest 1,6-litrowym silnikiem B4 generującym moc 60 KM i 110 Nm momentu obrotowego.
    30 czerwca 2022, 20:51 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #VolkswagenTCross #testdrive #pov #povdriver
    #SeatAronaFR #testdrive #pov #povdriver
    #VolkswagenID3 #Volkswagen #ID3 #VolkswagenID31ST #testdrive
    Bugatti La Voiture Noire – Hipersamochód typu one-off wyprodukowany pod francuską marką Bugatti w 2019 roku. Bugatti La Voiture Noire po raz pierwszy zostało zaprezentowane w marcu 2019 roku podczas targów motoryzacyjnych Geneva Motor Show, z kolei druga ważna prezentacja miała miejsce podczas wydarzenia Concorso d’Eleganza Villa d’Este w maju tego samego roku nad jeziorem Como we Włoszech. Ta wówczas druga oprócz Chirona konstrukcja francuskiej firmy powstała jako unikalny, specjalny model będący formą oddania hołdu dla słynnego, rzadkiego modelu Type 57 SC Atlantic z 1937 roku, które zbudowało przedwojenne Bugatti. Ponadto, francuska firma dzięki La Voiture Noire uczciła także 110. rocznicę założenia macierzystej firmy przez Ettore Bugatti. Za techniczną bazę do La Voiture Noire wykorzystany został model Chiron, zyskując przy tym całkowicie nowy, unikalny projekt stylistyczny autorstwa szefa biura projektowego Bugatti, Achim Anscheidt. Do napędu Bugatti La Voiture Noire wykorzystany został duży silnik benzynowy typu W16 o pojemności 8 l, który wytwarza moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm. Napęd przenoszony jest na obie osie za pomocą 7-stopniowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów, z kolei szczegółowe osiągi hipersamochodu nie zostały ujawnione.
    Hipersamochód typu one-off wyprodukowany pod francuską marką Bugatti w 2019 roku. Bugatti La Voiture Noire po raz pierwszy zostało zaprezentowane w marcu 2019 roku podczas targów motoryzacyjnych Geneva Motor Show, z kolei druga ważna prezentacja miała miejsce podczas wydarzenia Concorso d’Eleganza Villa d’Este w maju tego samego roku nad jeziorem Como we Włoszech. Ta wówczas druga oprócz Chirona konstrukcja francuskiej firmy powstała jako unikalny, specjalny model będący formą oddania hołdu dla słynnego, rzadkiego modelu Type 57 SC Atlantic z 1937 roku, które zbudowało przedwojenne Bugatti. Ponadto, francuska firma dzięki La Voiture Noire uczciła także 110. rocznicę założenia macierzystej firmy przez Ettore Bugatti. Za techniczną bazę do La Voiture Noire wykorzystany został model Chiron, zyskując przy tym całkowicie nowy, unikalny projekt stylistyczny autorstwa szefa biura projektowego Bugatti, Achim Anscheidt. Do napędu Bugatti La Voiture Noire wykorzystany został duży silnik benzynowy typu W16 o pojemności 8 l, który wytwarza moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm. Napęd przenoszony jest na obie osie za pomocą 7-stopniowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów, z kolei szczegółowe osiągi hipersamochodu nie zostały ujawnione.