Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 223 takie materiały
    Moja Ave – Moje pierwsze cztery kółka:
Toyota Avensis T22.
Silnik 2.0 D4D 110 KM.
    Moje pierwsze cztery kółka:
    Toyota Avensis T22.
    Silnik 2.0 D4D 110 KM.
    10 września 2014, 20:09 przez tofasttofurious (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Toledzina Brachola, 1.9 TDi 110 KM –
    26 sierpnia 2014, 0:35 przez matthew49 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Prototypy polskiej motoryzacji #4 – Syrena 110 - 1965r

Jeden z pierwszych hatchbacków na świecie. Zbudowano go jeszcze w latach 60. Miał zastąpić Syrenę 104. Ambitne plany zakładały produkcję 50 000 sztuk rocznie. Samochód był nie tylko nowoczesny, ale też innowacyjny. Miał przednią część w postaci ramy, która można było odkręcić od reszty nadwozia na czas napraw.
Całe zawieszenie było resorowane sprężynami i w pełni niezależne. Pod maską miał pracować 4-suwowy silnik, ale prace nad Syreną 110 porzucono ze względu na zakup licencji na Fiata 125p. Przetrwały dwa egzemplarze testowe, napędzane 3-cylindrowymi dwusuwami. Jeden jest w rękach prywatnych, drugi stoi w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    Syrena 110 - 1965r

    Jeden z pierwszych hatchbacków na świecie. Zbudowano go jeszcze w latach 60. Miał zastąpić Syrenę 104. Ambitne plany zakładały produkcję 50 000 sztuk rocznie. Samochód był nie tylko nowoczesny, ale też innowacyjny. Miał przednią część w postaci ramy, która można było odkręcić od reszty nadwozia na czas napraw.
    Całe zawieszenie było resorowane sprężynami i w pełni niezależne. Pod maską miał pracować 4-suwowy silnik, ale prace nad Syreną 110 porzucono ze względu na zakup licencji na Fiata 125p. Przetrwały dwa egzemplarze testowe, napędzane 3-cylindrowymi dwusuwami. Jeden jest w rękach prywatnych, drugi stoi w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    10 sierpnia 2014, 14:14 przez Pitol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polska Motoryzacja:  Syrena 110 – Koncepcja powstała w 1965 jest to
jeden z pierwszych hatchbacków na świecie. Zbudowano go jeszcze w latach 60. Miał zastąpić Syrenę 104. Ambitne plany zakładały produkcję 50 000 sztuk rocznie. Samochód był nie tylko nowoczesny, ale też innowacyjny. Miał przednią część w postaci ramy, która można było odkręcić od reszty nadwozia na czas napraw.
Całe zawieszenie było resorowane sprężynami i w pełni niezależne. Pod maską miał pracować 4-suwowy silnik, ale prace nad Syreną 110 porzucono ze względu na zakup licencji na Fiata 125p. Przetrwały dwa egzemplarze testowe, napędzane 3-cylindrowymi dwusuwami. Jeden jest w rękach prywatnych, drugi stoi w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    Koncepcja powstała w 1965 jest to
    jeden z pierwszych hatchbacków na świecie. Zbudowano go jeszcze w latach 60. Miał zastąpić Syrenę 104. Ambitne plany zakładały produkcję 50 000 sztuk rocznie. Samochód był nie tylko nowoczesny, ale też innowacyjny. Miał przednią część w postaci ramy, która można było odkręcić od reszty nadwozia na czas napraw.
    Całe zawieszenie było resorowane sprężynami i w pełni niezależne. Pod maską miał pracować 4-suwowy silnik, ale prace nad Syreną 110 porzucono ze względu na zakup licencji na Fiata 125p. Przetrwały dwa egzemplarze testowe, napędzane 3-cylindrowymi dwusuwami. Jeden jest w rękach prywatnych, drugi stoi w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    31 lipca 2014, 18:03 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Syrena 110 – O ile dobrze pamiętam, był to drugi samochód typu hatchback na świecie.
    O ile dobrze pamiętam, był to drugi samochód typu hatchback na świecie.
    6 lipca 2014, 23:57 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zawał w 1.9 TDI 110 KM – Golf 4 TDI.
    Golf 4 TDI.
    29 czerwca 2014, 10:53 przez ~Zenek | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mój VW Golf 4 – 1.9 TDI 110 km na ładnej feldze.
    1.9 TDI 110 km na ładnej feldze.
    11 czerwca 2014, 22:51 przez ~MrPrzemo | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Kultowe samochody – Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

    W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

    Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

    W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

    W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    4 czerwca 2014, 13:28 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    110 Nm powinno wystarczyć –
    1 maja 2014, 16:38 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj