Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Zastava

     

    Zastava 1100p 76' – Starajmy się kochać klasyki tak szybko odchodzą...
    Starajmy się kochać klasyki tak szybko odchodzą...
    18 sierpnia 2015, 19:42 przez ~sebebek | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Jasne jak słońce –
    20 lipca 2015, 23:48 przez szarawilczyca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Zastave też można fajnie zrobić –
    6 lipca 2015, 16:14 przez awsd12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak umierają weterani – Zdjęcia wykonałem w połowie Lutego na jednym z parkingów policyjnych. Dokładnej lokalizacji podać nie mogę. Obraz niedoskonałości systemu prawnego w Polsce. Niektóre z samochodów stojących tam przyjechały na parking w latach 90tych. 
Niestety pojazdów nie można ani odkupić, ani wymontować jakichkolwiek części, nawet tych, co stoją tam od lat 90tych, ponieważ "właściciel kiedyś się może znaleźć", co wiąże się z tym, że kawał historii motoryzacji w najbliższych latach pójdzie na żyletki.
Na parkingu znajduje się:
-Około 20-25 sztuk fiatów 126p (dużo jeszcze z małym licznikiem i chromowanymi zderzakami)
-Kilka sztuk polonezów "Borewiczów" w tym jeden w stanie praktycznie idealnym jak na swój wiek - ten zielony
-Kilka sztuk fiatów 125p (w tym kilka w wersji kombi
-żuk
-zastava 1100
-Opel kadett gsi z elektronicznym wyświetlaczem
-Kilka skód 105/120
-vw garbus
Oraz wiele innych ciekawych samochodów.
Dla wszystkich, którzy myślą, że jak klikną turbodziure, to jakoś pomoże te auta przywrócić do życia albo myśli, że zawalczy z systemem - nie, to tak nie działa.
    Zdjęcia wykonałem w połowie Lutego na jednym z parkingów policyjnych. Dokładnej lokalizacji podać nie mogę. Obraz niedoskonałości systemu prawnego w Polsce. Niektóre z samochodów stojących tam przyjechały na parking w latach 90tych.
    Niestety pojazdów nie można ani odkupić, ani wymontować jakichkolwiek części, nawet tych, co stoją tam od lat 90tych, ponieważ "właściciel kiedyś się może znaleźć", co wiąże się z tym, że kawał historii motoryzacji w najbliższych latach pójdzie na żyletki.
    Na parkingu znajduje się:
    -Około 20-25 sztuk fiatów 126p (dużo jeszcze z małym licznikiem i chromowanymi zderzakami)
    -Kilka sztuk polonezów "Borewiczów" w tym jeden w stanie praktycznie idealnym jak na swój wiek - ten zielony
    -Kilka sztuk fiatów 125p (w tym kilka w wersji kombi
    -żuk
    -zastava 1100
    -Opel kadett gsi z elektronicznym wyświetlaczem
    -Kilka skód 105/120
    -vw garbus
    Oraz wiele innych ciekawych samochodów.
    Dla wszystkich, którzy myślą, że jak klikną turbodziure, to jakoś pomoże te auta przywrócić do życia albo myśli, że zawalczy z systemem - nie, to tak nie działa.
    25 lutego 2015, 17:50 przez TomaHawck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Źródło: Własne
    Fiat 128 – Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

    W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

    Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

    W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    28 sierpnia 2014, 10:14 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zastava 1100 –
    28 sierpnia 2014, 10:05 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zastava 750 – Drynda 2014.
    Drynda 2014.
    19 sierpnia 2014, 23:27 przez daro92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne.
    Spotkana na ulicy – Zauważona koło Kościoła w Stąporkowie z daleka pomyślałem że to Golf mkI jednak jest to Zastava Yugo Koral 

W Bardzo ładnym stanie, więc bez pozwolenia właściciela cyknąłem fotkę
    Zauważona koło Kościoła w Stąporkowie z daleka pomyślałem że to Golf mkI jednak jest to Zastava Yugo Koral

    W Bardzo ładnym stanie, więc bez pozwolenia właściciela cyknąłem fotkę
    25 maja 2014, 3:41 przez Lokan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne