Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Maybach

     

    zarchiwizowany
    zarchiwizowany
    Przeróbka brata – Piękna jak Maybach, szybka jak bolid - taka jest właśnie SKODA FAVORIT !
    Piękna jak Maybach, szybka jak bolid - taka jest właśnie SKODA FAVORIT !
    31 sierpnia 2012, 19:09 przez ~pawel18061995 | było | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    zarchiwizowany
    Przeróbka brata – Piękna jak Maybach, szybka jak bolid - taka jest właśnie SKODA FAVORIT !
    Piękna jak Maybach, szybka jak bolid - taka jest właśnie SKODA FAVORIT !
    31 sierpnia 2012, 19:08 przez ~pawel18061995 | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Maybach 57s – mam do nich po prostu słabość
wiem że to nie honda civic z 1996
ale mi się podoba
    Mam do nich po prostu słabość
    wiem że to nie honda civic z 1996
    ale mi się podoba
    4 lipca 2012, 11:00 przez djmicho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brabus Maybach – Czy to już nie szaleństwo?
    Czy to już nie szaleństwo?
    21 czerwca 2012, 22:36 przez pindzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maybach Exelero –
    13 czerwca 2012, 21:20 przez donArkadio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maybach Exelero – Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
długość: 5,89 m
szerokość: 2,14 m
wysokość: 1,39 m
masa: 2660 kg

Silnik
Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
prędkość maksymalna: 351,45 km/h
przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
    typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
    długość: 5,89 m
    szerokość: 2,14 m
    wysokość: 1,39 m
    masa: 2660 kg

    Silnik
    Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
    typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
    pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
    moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
    maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
    prędkość maksymalna: 351,45 km/h
    przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
    zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    14 czerwca 2012, 11:06 przez kamilbarnas5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    JagTiger – Jagdtiger (Sd. Kfz. 186 Panzerjäger Tiger Ausf. B) - niemieckie ciężkie działo pancerne zbudowane na podwoziu czołgu ciężkiego PzKpfw VI B Königstiger (Tiger II). Był to najcięższy pojazd pancerny użyty bojowo podczas II wojny światowej. Jagdtiger był nazywany czasem "samobieżnym bunkrem"


Państwo	 III Rzesza
Producent	Henschel
Porsche
Typ pojazdu	ciężki niszczyciel czołgów
Trakcja	gąsienicowa
Załoga	6 (dowódca, celowniczy, dwóch ładowniczych, strzelec-radiotelegrafista, kierowca)


Prototypy	1943
Produkcja	lipiec 1944 – kwiecień 1945
Wycofanie	1945
Wyprodukowano	85


Silnik	1 silnik gaźnikowy, 12-cylindrowy Maybach HL 230 P30 o mocy 700 KM (515 kW)
Transmisja	mechaniczna
Poj. zb. paliwa	865 l
Pancerz	spawany z płyt stalowych, o grubości: 25 – 250 mm
Długość	7,527 m
Szerokość	3,625 m
Wysokość	2,945 m
Prześwit	0,49 m (na podwoziu typu Henschel)
0,48 m (na podwoziu typu Porsche)
Masa	75 000 kg (na podwoziu typu Henschel)
76 000 kg (na podwoziu typu Porsche)
Moc jedn.	9,3 KM/t


Prędkość	38 km/h (po drodze)
17 km/h (w terenie)
Zasięg	170 km (po drodze)
80 km (w terenie)


Uzbrojenie
1 armata PaK 44/2 L/55 kal. 128 mm
(zapas amunicji- 40szt.)
1 lub 2 karabiny maszynowe MG 34 kal. 7,92 mm
    Jagdtiger (Sd. Kfz. 186 Panzerjäger Tiger Ausf. B) - niemieckie ciężkie działo pancerne zbudowane na podwoziu czołgu ciężkiego PzKpfw VI B Königstiger (Tiger II). Był to najcięższy pojazd pancerny użyty bojowo podczas II wojny światowej. Jagdtiger był nazywany czasem "samobieżnym bunkrem"


    Państwo III Rzesza
    Producent Henschel
    Porsche
    Typ pojazdu ciężki niszczyciel czołgów
    Trakcja gąsienicowa
    Załoga 6 (dowódca, celowniczy, dwóch ładowniczych, strzelec-radiotelegrafista, kierowca)


    Prototypy 1943
    Produkcja lipiec 1944 – kwiecień 1945
    Wycofanie 1945
    Wyprodukowano 85


    Silnik 1 silnik gaźnikowy, 12-cylindrowy Maybach HL 230 P30 o mocy 700 KM (515 kW)
    Transmisja mechaniczna
    Poj. zb. paliwa 865 l
    Pancerz spawany z płyt stalowych, o grubości: 25 – 250 mm
    Długość 7,527 m
    Szerokość 3,625 m
    Wysokość 2,945 m
    Prześwit 0,49 m (na podwoziu typu Henschel)
    0,48 m (na podwoziu typu Porsche)
    Masa 75 000 kg (na podwoziu typu Henschel)
    76 000 kg (na podwoziu typu Porsche)
    Moc jedn. 9,3 KM/t


    Prędkość 38 km/h (po drodze)
    17 km/h (w terenie)
    Zasięg 170 km (po drodze)
    80 km (w terenie)


    Uzbrojenie
    1 armata PaK 44/2 L/55 kal. 128 mm
    (zapas amunicji- 40szt.)
    1 lub 2 karabiny maszynowe MG 34 kal. 7,92 mm
    23 maja 2012, 18:33 przez ~DooLaaR | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Panzerkampfwagen VI Tiger – Silnik	1 silnik gaźnikowy silnik widlasty (układ cylindrów V), 12-cylindrowy Maybach HL230 P45 o mocy 700 KM przy 3000 obr./min
Transmisja	mechaniczna
Poj. zb. paliwa	535 l
Pancerz	grubość: 25–110 mm
Długość	8,45 m (całkowita)
6,315 m (kadłuba)
Szerokość	3,705 m (na gąsienicach bojowych)
3,40 m (na gąsienicach transportowych)
Wysokość	2,93 m
Prześwit	0,43 m
Masa	56–57 tys. kg (bojowa)
Moc jedn.	12,3 KM/t
Najpopularniejszy czołg z działem 88 mm robił spustoszenie :)
    Silnik 1 silnik gaźnikowy silnik widlasty (układ cylindrów V), 12-cylindrowy Maybach HL230 P45 o mocy 700 KM przy 3000 obr./min
    Transmisja mechaniczna
    Poj. zb. paliwa 535 l
    Pancerz grubość: 25–110 mm
    Długość 8,45 m (całkowita)
    6,315 m (kadłuba)
    Szerokość 3,705 m (na gąsienicach bojowych)
    3,40 m (na gąsienicach transportowych)
    Wysokość 2,93 m
    Prześwit 0,43 m
    Masa 56–57 tys. kg (bojowa)
    Moc jedn. 12,3 KM/t
    Najpopularniejszy czołg z działem 88 mm robił spustoszenie :)
    20 maja 2012, 22:10 przez sarenka879 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)