Marki > Eagle

Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM
Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge
Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.
Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS
Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter
Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift
Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR
Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
zarchiwizowany

A tu link na YT :DD
https://www.youtube.com/watch?v=VPOdCEqsHC0
![Moja duma – moja perełka, moje oczko w głowie;)
pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/](/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201206/1339197569_by_dikej.jpg?1339197569)
pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/

Silnik:
K20 z Civic Type-R
Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
Zawory 1mm większe Supertech
Układ paliwowy:
Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.
Układ dolotowy
Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race
Układ wydechowy
3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial
Elektronika
Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM
Chłodzenie:
Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy
Skrzynia biegów:
krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop
Zawieszenie:
Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension
Hamulce:
Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing
Dodatki:
Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
Chłodzenie IC – system NOS Highpower
Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko
Wnętrze:
Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata,
Koła:
Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888
System Audio:
2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.
Hamownia
wynik 709KM