Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Eagle

     

    Moja ślicznotka – Alfa 156 2.5 V6
Remap, przelotowy wydech, ok 220KM.
Opony GoodYear Eagle F1 225/50ZR17
    Alfa 156 2.5 V6
    Remap, przelotowy wydech, ok 220KM.
    Opony GoodYear Eagle F1 225/50ZR17
    12 lutego 2014, 22:48 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Eagle Speedster – Najpiękniejsze auto jakie widziałem.
    Najpiękniejsze auto jakie widziałem.
    17 stycznia 2014, 15:53 przez wystero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Nissan 200sx s14 – Nissan 200sx s14
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM

Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer:  EGT, OiL Temp, Boost.

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift

Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR

Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
    Nissan 200sx s14
    Silnik: SR20DET
    Moc: 370 KM

    Modyfikacje silnika:
    kute Korbowody Eagle
    kute Tłoki JE Pistons
    uszczelka głowicy Cosworth
    śruby głowicy ARP
    śruby podpór wału ARP
    orurowanie custom by ProjectXs
    filtr powietrza Pipercross
    BOV Blitz
    koło pasowe Unorthodox Racing
    turbosprężarka Garrett gt2871r
    downpipe 3" XsPower
    kompletny układ wydechowy HKS Silence
    kolektor wydechowy XsPower
    regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

    Modyfikacje elektroniki:
    sterowanie: EcuMaster DET II
    wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
    tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
    klocki hamulcowe EBC Red Stuff
    tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    6-palczasty spiek XTD
    Short shifter

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane D2 Drift

    Modyfikacje karoserii:
    karoseria obspawana punktowo
    konwersja na model s14a body kit AutoR

    Modyfikacje wnętrza:
    6-punktowe pasy szelkowe Nismo
    klatka bezpieczeństwa
    fotele kubełkowe Bride
    24 lipca 2013, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Eagle Speedster – Nowa wersja Jaguara E-Type
Silnik 4.7L 310 KM 
Waga 1008 KG i taki sam stosunek mocy do masy jak Porsche 911 turbo 
od 0-100 5 sekund 
auto jest robione ręcznie dlatego kosztuje 300tys funtów
    Nowa wersja Jaguara E-Type
    Silnik 4.7L 310 KM
    Waga 1008 KG i taki sam stosunek mocy do masy jak Porsche 911 turbo
    od 0-100 5 sekund
    auto jest robione ręcznie dlatego kosztuje 300tys funtów
    8 lipca 2013, 19:35 przez b17style (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Hayabusa Eagle –
    26 marca 2013, 17:35 przez pablo9627 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Eagle E-Types – bardzo ładna replika
    Bardzo ładna replika
    4 lutego 2013, 14:36 przez trzyxy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Eagle E-type Speedster – Jeszcze go Tu nie widziałem a naprawdę jest co zobaczyć, zwłaszcza posłuchać dźwięku tego motoru :D 
A tu link na YT :DD
https://www.youtube.com/watch?v=VPOdCEqsHC0
    Jeszcze go Tu nie widziałem a naprawdę jest co zobaczyć, zwłaszcza posłuchać dźwięku tego motoru :D
    A tu link na YT :DD
    https://www.youtube.com/watch?v=VPOdCEqsHC0
    15 stycznia 2013, 22:33 przez ~tadek1995 | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    google

    Moja duma – moja perełka, moje oczko w głowie;)
pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/
    Moja perełka, moje oczko w głowie;)
    pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
    prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
    http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/
    9 czerwca 2012, 1:19 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne