Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Eagle

     

    Fiat Bravo II 1.9 MJET 120 /156 HP/

    PRZÓD:
    284x22mm ----> zestaw Brembo GT 305x28mm tarcze pływające z 4-tłoczkowym zaciskiem z Kit Abarth Essense 595

    http://www.abarthcars.co.uk/kit-acces...

    TYŁ:
    251x11mm ----> 284x22mm tarcze przednie z serii Abarth 500 z zaciskiem z Alfa Romeo Brera

    OPONY:
    GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 225/40R18 92Y
    8 sierpnia 2016, 20:01 przez ~conneser | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Eagle Talon 2G – Bliźniak Mitsubishi Eclipse 2G.
Egzemplarz ze zdjęcia posiada silnik 4G93T o powiększonej pojemności do 2.3L.
358 HP, 490 Nm
    Bliźniak Mitsubishi Eclipse 2G.
    Egzemplarz ze zdjęcia posiada silnik 4G93T o powiększonej pojemności do 2.3L.
    358 HP, 490 Nm
    BMW 327 M-Power '39 concept car – BMW 327 M-Power '39 concept! 
Witam. Jest to mója wizualizacja samochodu z lat -30tych w klimacie M-Power  Nieskromnie napiszę że jest to być może pierwszy taki projekt z świecie, jeśli sie mylę to wrzucasjcie zdjęcia w komentarzach  Jednak po kolei:
-Karoseria wzorowana na zdjęciu modelu 327 z roku 1939;
-Reflektory zapożyczone od Porsche 911 (901) Singer;
-Felgi zdystansowane, znacznie poszerzone, pełne ze stopu aluminium, widziałbym tu 18-19'' według mojego pomysłu;
-Opony Good Year Eagle F1;
-Malowanie biało-czarne z trójbarwą "M" mojego pomysłu;
-Grill, wloty powietrza, pasy mocujące maskę zapozyczone z modelu 328 z roku 1937
-Oryginalna szyba przednia składała się z dwóch części, dwóch oddzielnych okienek w dwóch obramowaniach, ja połączyłem te szyby robiąc jedną ramkę z połączeniem klejowym po środku;
-Silnik widziałbym tu od  M3 E46 (6 manualna)
*poj. 3246 cm³
*ukł. cyl. R6-24v
*moc 252 kW (343 KM)
*0-100 5,1s (z uwagi że auto jest sporo mniejsze i lżejsze od E46 to realne byłoby ok 4,5s) 
V-max   ok.250+ 
Pozdrawiam
    BMW 327 M-Power '39 concept!
    Witam. Jest to mója wizualizacja samochodu z lat -30tych w klimacie M-Power Nieskromnie napiszę że jest to być może pierwszy taki projekt z świecie, jeśli sie mylę to wrzucasjcie zdjęcia w komentarzach Jednak po kolei:
    -Karoseria wzorowana na zdjęciu modelu 327 z roku 1939;
    -Reflektory zapożyczone od Porsche 911 (901) Singer;
    -Felgi zdystansowane, znacznie poszerzone, pełne ze stopu aluminium, widziałbym tu 18-19'' według mojego pomysłu;
    -Opony Good Year Eagle F1;
    -Malowanie biało-czarne z trójbarwą "M" mojego pomysłu;
    -Grill, wloty powietrza, pasy mocujące maskę zapozyczone z modelu 328 z roku 1937
    -Oryginalna szyba przednia składała się z dwóch części, dwóch oddzielnych okienek w dwóch obramowaniach, ja połączyłem te szyby robiąc jedną ramkę z połączeniem klejowym po środku;
    -Silnik widziałbym tu od M3 E46 (6 manualna)
    *poj. 3246 cm³
    *ukł. cyl. R6-24v
    *moc 252 kW (343 KM)
    *0-100 5,1s (z uwagi że auto jest sporo mniejsze i lżejsze od E46 to realne byłoby ok 4,5s)
    V-max ok.250+
    Pozdrawiam
    Nux 1933 Chevrolet Eagle coupe – Ktoś oglądał? Jak opinia?
    Ktoś oglądał? Jak opinia?
    15 czerwca 2015, 0:27 przez OzzYOZ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    facebook.com/ridingtovalhalla

    Scania R730 V8 – Flying Eagle.
    Flying Eagle.
    Eagle Speedster – Na bazie Jaguara E-Type, ale lepszy.
    Na bazie Jaguara E-Type, ale lepszy.
    Chevrolet Eagle – Tak się jeździło w 1933 roku.
    Tak się jeździło w 1933 roku.
    7 marca 2015, 21:18 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne foto