Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Datsun

     

    Datsun 240Z –
    29 listopada 2022, 20:58 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun 280Z –
    11 listopada 2022, 20:11 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun 510 –
    12 października 2022, 21:54 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun 2000 Roadster –
    5 października 2022, 19:44 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun 240Z –
    29 września 2022, 20:20 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun 280ZX – Failrady Z to seria samochodów sportowych produkowanych przez japońskie przedsiębiorstwo Nissan w latach 1969-2020. Ostatnim modelem z pierwszej serii Z był 280Z, którego produkcja rozpoczęła się w 1975 roku. 280Z posiadał 2,8-litrowy silnik L28E, który generował moc 149 KM i moment obrotowy 221 Nm. 280ZX był pierwszym z dwóch modeli tej generacji. Samochód przeszedł całkowity facelifting, z 280Z został tylko silnik L28E. Samochód miał z przodu kolumny McPherson, a z tyłu wahacz wleczony. Główną konkurencją dla 280ZX było Porsche 924 z lepszym wyposażeniem, jednak w latach 70 w USA panował kryzys paliwowy, a 280ZX był oszczędniejszy, szybszy i tańszy niż konkurencja. Nadwozie było bardziej aerodynamiczne niż nadwozia poprzedników, miał też niżej umieszczony środek ciężkości. Dzięki niezawodności, dobrym osiągom, przyczepności i ekonomice, Datsun znajdywał coraz więcej nabywców. W 1981 roku została stworzona wersja 280ZX Turbo, która dostępna była tylko na rynku japońskim. Wersja to wyposażona była w dwulitrowy silnik turbo o mocy 145 KM i momencie obrotowym 210 Nm.
    Failrady Z to seria samochodów sportowych produkowanych przez japońskie przedsiębiorstwo Nissan w latach 1969-2020. Ostatnim modelem z pierwszej serii Z był 280Z, którego produkcja rozpoczęła się w 1975 roku. 280Z posiadał 2,8-litrowy silnik L28E, który generował moc 149 KM i moment obrotowy 221 Nm. 280ZX był pierwszym z dwóch modeli tej generacji. Samochód przeszedł całkowity facelifting, z 280Z został tylko silnik L28E. Samochód miał z przodu kolumny McPherson, a z tyłu wahacz wleczony. Główną konkurencją dla 280ZX było Porsche 924 z lepszym wyposażeniem, jednak w latach 70 w USA panował kryzys paliwowy, a 280ZX był oszczędniejszy, szybszy i tańszy niż konkurencja. Nadwozie było bardziej aerodynamiczne niż nadwozia poprzedników, miał też niżej umieszczony środek ciężkości. Dzięki niezawodności, dobrym osiągom, przyczepności i ekonomice, Datsun znajdywał coraz więcej nabywców. W 1981 roku została stworzona wersja 280ZX Turbo, która dostępna była tylko na rynku japońskim. Wersja to wyposażona była w dwulitrowy silnik turbo o mocy 145 KM i momencie obrotowym 210 Nm.
    30 sierpnia 2022, 20:42 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun –
    16 sierpnia 2022, 16:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun –
    16 sierpnia 2022, 16:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun –
    2 sierpnia 2022, 17:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj