Daewoo Chairman to koreański samochód z niemieckim sercem, przejęty od SsangYong, i montowany w Polsce w fabryce warszawskiej Fabryce Samochodów Osobowych. Zaprojektowany na wzór Mercedesa z wykorzystaniem także wielu podzespołów z niemieckich limuzyn Mercedesa.
Matiz to samochód osobowy, który został zaprojektowany dla Fiata przez włoskiego biuro projektowe Italdesign i zaprezentowany pod nazwą Lucciola. Produkowany w Polsce przez Daewoo-FSO Matiz do Europy on trafił dopiero w 1998 roku i został zaprezentowany na poznańskich targach pod nazwą "D'arts". Samochód odniósł ogromny sukces - jak małe kompakowe miejskie auto.
Daewoo Espero − samochód osobowy klasy średniej produkowany pod południowokoreańską marką Daewoo w latach 1990 − 1999. Pojazd konstrukcyjne bazuje na rozwiązaniach podwoziowych Opla Ascony. Samochód zaprojektowany został z myślą o rodzinach średniej wielkości, cechował się aerodynamicznym nadwoziem (opór powietrza Cx=0,29) zaprojektowanym przez studio Bertone. Projekt ten początkowo był skierowany dla Citroëna, lecz Francuzi nie byli nim zainteresowani. Został on jednak zaakceptowany przez południowokoreański koncern Daewoo i zaprezentowany w sierpniu 1990 roku.
Nazwa Espero pochodzi z języka hiszpańskiego i oznacza czekam. Na rynkach hiszpańskojęzycznych był oferowany pod nazwą aranos.