Brabus 900 Crawler
BRABUS 900 Crawler "1 z 15"
Brabus 900 Crawler
0-100 km/h 3,4 s
Brabus 900 Crawler
Podwozie:
- Rama rurowa BRABUS wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości
- Mocowania o wysokiej wytrzymałości dla osi portalowych BRABUS
- Osie portalowe BRABUS z przodu i z tyłu
Brabus 900 Crawler
Nadwozie:
- Otwarta karbonowa karoseria BRABUS bez drzwi
- Okap węglowy BRABUS ze zintegrowanymi wlotami i wylotami powietrza
- Karbonowa podsufitka BRABUS
- Błotniki węglowe BRABUS z bocznymi progami i bieżnikami
- Okładziny nadkoli BRABUS wykonane z wytrzymałego węgla-kevlaru
- Karbonowe mocowanie dachu BRABUS z centralnym wlotem powietrza do wentylacji tylnych siedzeń i dwoma modułami świetlnymi LED
- Tylne skrzydło BRABUS z włókna węglowego
- Panele podwozia BRABUS wykonane z aluminium i wytrzymałego kevlaru węglowego
- Logo BRABUS double-B na osłonie chłodnicy
- Napis BRABUS z tyłu
Brabus 900 Crawler
Moc i Dźwięk: Silnik biturbo BRABUS Rocket 900 V8 biturbo o pojemności 4.407 cm³ o mocy 662 kW (888KM) 1250 Nm przy 2900 obr./min. (elektronicznie ograniczony do 1050 Nm)
Brabus 900 Crawler
Zwiększenie pojemności silnika do 4,5L składa się z:
- Frezowany z masywnego i dokładnie wyważonego specjalnego wału korbowego o skoku 100 mm
- 8 specjalnych korbowodów frezowanych
- 8 kutych tłoków o średnicy 84 mm i regulowanej wysokości sprężania
- Dwie specjalne turbosprężarki BRABUS z większą jednostką sprężarkową (ø 52 mm) i dwiema zmodyfikowanymi grupami rdzeni ze wzmocnionymi łożyskami osiowymi. Maksymalne ciśnienie doładowania 1,4 bar.
- Dwie wysokociśnieniowa pompa paliwowa o zwiększonej wydajności
- Zestawy pomp wspomagających paliwo dla obwodu niskiego ciśnienia
- Dynamiczny metalowy system katalityczny redukujący ciśnienie z wysokowydajnym OPF
- BRABUS BoostXtra — adapter do wentylacji wydmuchowej
Brabus 900 Crawler
System wydechowy:
- Wysokowydajny układ wydechowy BRABUS ze stali nierdzewnej z kontrolą klapy wydechowej i dwiema rurami wydechowymi w konstrukcji bocznej rury z każdej strony pojazdu
Komentarze