Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Moja Meganka

    Moja Meganka – Moje oczko w głowie. Jeżdżę już 6 lat i ciężko mi myśleć o innym aucie. Jest bardzo wygodne i mam nadzieję że długo jeszcze będzie służyć.
    Moje oczko w głowie. Jeżdżę już 6 lat i ciężko mi myśleć o innym aucie. Jest bardzo wygodne i mam nadzieję że długo jeszcze będzie służyć.

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…

    Więcej materiałów

    Moja wersalka – Honda Accord Sport
    Honda Accord Sport
    5 sierpnia 2019, 15:37 przez ~Tomii | Do ulubionych | Skomentuj
    Uno 2.0 8v turbo
    130kg towaru na pokładzie.
    4-ty bieg.
    Wskaźnik doładowania przekręcił się po tym jak kiedyś niechcący weszło 2.1 bara.
    5 sierpnia 2019, 13:33 przez Glaca_UKP (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Nagranie własne.

    I dlaczego jest tak drogo? – By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    5 sierpnia 2019, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 sierpnia 2019, 23:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E36 coupe – E36 coupe 
Ciężko już znaleźć egzemplarz w takim stanie
    E36 coupe
    Ciężko już znaleźć egzemplarz w takim stanie
    5 sierpnia 2019, 21:03 przez Bombel9677 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Krótkie Marzenie! Jaguar X-Type 3.0! – Jaguar 3.0 4x4 231km 2006 z Automatem
    Jaguar 3.0 4x4 231km 2006 z Automatem