Liberty Walk na NSX-ie
Zmiany oferowane przez tą firmę rzadko idą w parze z poprawą osiągów. Jednak dla osób lubiących wyróżnić się z tłumu są jak najbardziej na miejscu. Za napęd współczesnego NSXa odpowiada hybryda, która opiera się na silniku 3,5 V6 o mocy 507 KM. Wraz z silnikiem elektrycznym kierowca ma łącznie do dyspozycji 581 KM i 646 Nm. To pozwala osiągnąć pierwszą setkę w 3,2 sekundy.
Liberty Walk na NSX-ie
Zmiany od Liberty Walk widać już na pierwszy rzut oka, chociażby po dużo niższym zawieszeniu czy pokaźnych rozmiarów spojlerze na tylnej klapie. Dookoła całego auta mamy teraz także liczne dokładki z włókna węglowego.
Liberty Walk na NSX-ie
Nietuzinkowe są także koła, jakie zdecydował się zastosować tuner. Na razie brakuje pakietu poszerzeń do tego auta, nad czym Liberty Walk ciągle pracuje, jednak patrząc na kształty tego auta można zrozumieć, że nie jest to łatwe zadanie.
Komentarze