Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Renault Kangoo z 500-konnym turbodieslem i napędem na tył

    Dwaj bracia ze Szwecji, Lasse i Olle Andersson, lubią wyścigi na lodzie, więc zbudowali Renault Kangoo z 500-konnym turbodieslem i napędem na tył.

    Bracia Andersson zdecydowali się na swap silnika i zamiast oryginalnej jednostki 1.5 dCi o mocy 80 KM pod maskę „Kangura” trafił 6-cylindrowy turbodiesel Mercedesa OM606, który otrzymał turbosprężarkę Holset HX40 Super oraz kompresor Eaton M90.

    Potężna moc z 3-litrowego silnika przekazywana jest na tylne koła dzięki osi zaadoptowanej z Volvo 940.

    Oczywiście modyfikacje objęły również wnętrze auta. Ze środka wyjęto wszystkie zbędne elementy wyposażenia i tapicerki, a zamiast oryginalnych foteli zamontowano kubełki z szelkowymi pasami bezpieczeństwa oraz rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa.
    28 lutego 2017, 21:50 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…