Saab 9-3 2.0T - That's how sleeper works
Mój nowy nabytek, kupiony od pierwszego właściciela w Polsce. Wcześniej tylko jeden właściciel w Szwecji. Stan wzorowy, ale cena też wyższa niż cena rynkowa tego samochodu u Nas w kraju.
Wyposażony w automatyczną klimatyzację, tempomat, komputer pokładowy, wysuwaną antenę (sprawna), wycieraczki reflektorów (sprawne), elektryczne szyby, centralny zamek z pilota, sterowanie radiem z kierownicy, uchwyt na kubek w desce rozdzielczej, podgrzewane przednie fotele. Jedynie głośniki są niefabryczne, a te które są założone świetnie sobie dają radę.
Saab mimo swojego tatusiowego wyglądu nie jest wcale najwolniejszym samochodem na drodze...
...mimo, że każdy spodziewa się za kierownicą podstarzałego mężczyzny...
...bo w zasadzie tak to wynika z koloru samochodu, jego sylwetki i wnętrza.
Tutaj jednak mamy pancerną jednostkę B204 L w znakomitym stanie (na oleju 5W z przodu). Dolot ze stali nierdzewnej, większy intercooler oraz przelotowy układ wydechowy na dwóch tłumikach - również nierdzewka, 3 cale średnicy. Poza tym totalna seria.
Zaowocowało to mocą widoczną na wykresie - 225KM i 301Nm. Żeby to prowadzić i zatrzymać także poczyniono odpowiednie kroki. sprężyny Vogtland -35, nowe amortyzatory Bilstein B6, nowe hamulce (ATE Power Disc + Ferrodo Performance), przewody hamulcowe w stalowym oplocie, gumy zmienione na poliuretan podobnie jak przy maglownicy. Reszta zawieszenia po kompletnym remoncie.
That's how sleeper works.
Komentarze