Reklama
Toyota w swoim żywiole.
Fabryczny 1JZ-GTE o mocy 280 KM, manualna 5-biegowa skrzynia, napęd na tył, zapewniały w połowie lat 90 godne osiągi i emocje. A dzisiaj, cóż, każdy zna potencjał 1JZ.
Na forach z krajów z ruchem lewostronnym, jest kopalnia wiedzy odnośnie modyfikacji Toyot serii JZX.
Na niedostatki mocy, 1JZ reaguje bardzo efektownie, baza części jest ogromna. A w razie czego, pozostaje też swap na pancerny 2JZ-GTE.
Mark II, Chaser i Cresta, to raczej najpopularniejsze 4-drzwiowe, japońskie driftowozy, w krajach z ruchem lewostronnym. Te trzy Toyoty nigdy nie były sprzedawane z kierownicą po lewej stronie, ale Ameryka i Europa do pewnego okresu (lata 80 - Europa, lata 90 - Ameryka) miały ich odpowiednik, czyli model Toyota Cressida.
Reklama
Komentarze