Momencik, trwa przetwarzanie danych
Trzy miejsca obok siebie i silnik za przednimi fotelami – no nieźle to wymyślili! Choć Bagheera miała tylko 1300 cm3 pojemności, jeździła bardzo żwawo dzięki niskiej masie. Niską masę uzyskano na dwa sposoby: po pierwsze – zamiast blachy w poszyciu zastosowano tworzywo sztuczne, jedynie mocowane do blaszanego szkieletu przymocowanego do płyty podłogowej. Po drugie – tę blachę na szkielet zrobiono ekstremalnie cienką i nijak nie zabezpieczoną przed korozją. Użytkownik nawet nie zauważał, że fura gnije do szczętu. I wtem! Dziura w podłodze, drzwi się nie zamykają, koniec gry, na złom. O dziwo – Bagheera doczekała się następczyni pod nazwą Murena – w całości wykonanej z blachy cynkowanej.
Opis złomnika
3 stycznia 2015, 23:47
przez
slivex
(
PW)
|
Skomentuj
Zobacz następny
Komentarze