Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Matra Bagheera

    Matra Bagheera – Trzy miejsca obok siebie i silnik za przednimi fotelami – no nieźle to wymyślili! Choć Bagheera miała tylko 1300 cm3 pojemności, jeździła bardzo żwawo dzięki niskiej masie. Niską masę uzyskano na dwa sposoby: po pierwsze – zamiast blachy w poszyciu zastosowano tworzywo sztuczne, jedynie mocowane do blaszanego szkieletu przymocowanego do płyty podłogowej. Po drugie – tę blachę na szkielet zrobiono ekstremalnie cienką i nijak nie zabezpieczoną przed korozją. Użytkownik nawet nie zauważał, że fura gnije do szczętu. I wtem! Dziura w podłodze, drzwi się nie zamykają, koniec gry, na złom. O dziwo – Bagheera doczekała się następczyni pod nazwą Murena – w całości wykonanej z blachy cynkowanej. 

Opis złomnika
    Trzy miejsca obok siebie i silnik za przednimi fotelami – no nieźle to wymyślili! Choć Bagheera miała tylko 1300 cm3 pojemności, jeździła bardzo żwawo dzięki niskiej masie. Niską masę uzyskano na dwa sposoby: po pierwsze – zamiast blachy w poszyciu zastosowano tworzywo sztuczne, jedynie mocowane do blaszanego szkieletu przymocowanego do płyty podłogowej. Po drugie – tę blachę na szkielet zrobiono ekstremalnie cienką i nijak nie zabezpieczoną przed korozją. Użytkownik nawet nie zauważał, że fura gnije do szczętu. I wtem! Dziura w podłodze, drzwi się nie zamykają, koniec gry, na złom. O dziwo – Bagheera doczekała się następczyni pod nazwą Murena – w całości wykonanej z blachy cynkowanej.

    Opis złomnika
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…