Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • zarchiwizowany

    W polskich salonach można już sprawdzić nowego Passata!

    W polskich salonach można już sprawdzić nowego Passata! – Nowy Passat oferowany będzie początkowo z czterema silnikami TSI i czterema silnikami TDI. Silniki benzynowe dysponują mocą 125, 150, 180 i 220 KM. Za przeniesienie mocy w tych jednostkach odpowiedzialna jest 6-biegowa przekładnia manualna lub dwusprzęgłowa DSG. Co ciekawe 1.4 TSI o mocy 150 KM wyposażony został w system aktywnego odłączania cylindrów (ACT), który tymczasowo wyłącza drugi i trzeci cylinder. W zależności od stylu jazdy pozwala to na zaoszczędzenie około 0,5 litra paliwa na 100 km, dzięki czemu nowy Passat z tym silnikiem zużywa zaledwie 4,9 l/100 km.

W przypadku silników wysokoprężnych do wyboru są jednostki 1.6 TDI o mocy 120 KM oraz trzy jednostki o pojemności 2.0 TDI o mocach: 150 KM, 190 KM i 240 KM. Silnik 120 KM może być zamawiany z 6-biegową przekładnią manualną, 150 KM i 190 KM z przekładnią manualną lub 6-biegową DSG. W Passacie debiutuje także bardzo mocna 240-konna jednostka, jest to silnik bi-turbo, który oprócz wysokiej mocy dysponuje także imponującym momentem obrotowym 500 Nm. W tym wariancie montowany jest seryjnie napęd na wszystkie koła 4MOTION oraz 7-biegowa przekładnia DSG. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6, a zużycie paliwa i tym samym emisję CO2 udało się obniżyć nawet o 20 procent. Wszystkie wersje są wyposażone w system Start-Stop i tryb rekuperacji.
    Nowy Passat oferowany będzie początkowo z czterema silnikami TSI i czterema silnikami TDI. Silniki benzynowe dysponują mocą 125, 150, 180 i 220 KM. Za przeniesienie mocy w tych jednostkach odpowiedzialna jest 6-biegowa przekładnia manualna lub dwusprzęgłowa DSG. Co ciekawe 1.4 TSI o mocy 150 KM wyposażony został w system aktywnego odłączania cylindrów (ACT), który tymczasowo wyłącza drugi i trzeci cylinder. W zależności od stylu jazdy pozwala to na zaoszczędzenie około 0,5 litra paliwa na 100 km, dzięki czemu nowy Passat z tym silnikiem zużywa zaledwie 4,9 l/100 km.

    W przypadku silników wysokoprężnych do wyboru są jednostki 1.6 TDI o mocy 120 KM oraz trzy jednostki o pojemności 2.0 TDI o mocach: 150 KM, 190 KM i 240 KM. Silnik 120 KM może być zamawiany z 6-biegową przekładnią manualną, 150 KM i 190 KM z przekładnią manualną lub 6-biegową DSG. W Passacie debiutuje także bardzo mocna 240-konna jednostka, jest to silnik bi-turbo, który oprócz wysokiej mocy dysponuje także imponującym momentem obrotowym 500 Nm. W tym wariancie montowany jest seryjnie napęd na wszystkie koła 4MOTION oraz 7-biegowa przekładnia DSG. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6, a zużycie paliwa i tym samym emisję CO2 udało się obniżyć nawet o 20 procent. Wszystkie wersje są wyposażone w system Start-Stop i tryb rekuperacji.

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…