Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało. Nie było silnika, skrzyni i osprzętu. Początkowo miałem wrzucić diesla, ale V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem. Długo szukałem skrzyni biegów, miałem różne koncepcje, ale padło na JeePa. Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem. Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15, przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału. W planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR. Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji.
Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną.
Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy. ale już niedługo i będzie normalnie jeździł.
Eclipse kupiłem od kolegi za śmieszne pieniądze, po niewielkim wkładzie finansowym zaczęła jeździć. Sprzedałem ją szefowi ale po jakimś czasie wróciła do mnie z czego byłem i jestem zadowolony. Ze względu że Eclipse cała w dobrym stanie jak na swoje lata 93r. mój rocznik postanowiłem nieco odświeżyć autko i nadać mu indywidualny design. Silnik oryginalnie zakuty, co jest niespotykane w osobówkach nawet sportowych. Jak widać na zdjęciach do silnika zaglądałem i praca przy takim silniku to czysta przyjemność i zdrowy jest jak nówka sztuka... W następnym etapie przyszedł czas na karoserię. Mile mnie zaskoczył stan blachy, minimalne oznaki korozji... Długo myślałem nad kolorem do mojej perełki i wymyśliłem, efekt przeszedł moje oczekiwania. Usunąłem starą lotkę która mi się za bardzo nie podobała i założyłem spoiler. Przy okazji zrobiłem również hamulce. Następny etapem będzie Car audio CDN..
Off-road to nie tylko nasza pasja, ale także styl życia! Wykonujemy cały osprzęt off-roadowy począwszy od instalacji oświetlenia poprzez dorabianie zderzaków, osłon, bagażników aż do całkowitych modyfikacji samochodów! 4x4 DR GARAGE to kompleksowy serwis off-road. Realizujemy wszystkie indywidualne zamówienia związane z przeróbką samochodów terenowych. Przygotowane przez nas samochody 4x4 nadają się idealnie do dalekich wypraw, rajdów, turystyki, wypraw bądź przepraw.
Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało. Nie było silnika skrzyni i osprzętu. Początkowo miałem wrzucić diesla ale, V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem. Długo szukałem skrzyni biegów, miałem różne koncepcje, ale padło na JeePa. Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem. Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15, przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału, w planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR. Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji.
Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną.
Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy. ale już niedługo i będzie normalnie jeździł.