Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

skota741

Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: 30 kwietnia 2012 - 10:49
Ostatnio: 25 października 2016 - 1:11
  • Materiałów na głównej: 404 z 430 (25 usunietych przez adm.)
  • Punktów za materiały: 18227
  • Komentarzy: 3478
  • Punktów za komentarze: 3996
 
Mój Fiat Cinquecento – Zbiór kilku zdjęć mojego Fiata. Zapraszam do komentowania!
Zbiór kilku zdjęć mojego Fiata. Zapraszam do komentowania!
27 września 2016, 22:07 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
Źródło: własne
Fiat Cinquecento '98 – Mały, bo mały, ale własny. I każda, nawet malutka rzecz przy nim zrobiona powoduje banana na twarzy. Niedługo postaram się zrobić całą galerię i opisać Wam go trochę bardziej.
Mały, bo mały, ale własny. I każda, nawet malutka rzecz przy nim zrobiona powoduje banana na twarzy. Niedługo postaram się zrobić całą galerię i opisać Wam go trochę bardziej.
21 września 2016, 23:08 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
Fiat Cinquecento '98 –
16 września 2016, 10:34 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
Fiat Cinquecento '98 –
14 września 2016, 16:24 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
Fiat Cinquecento – Co tu dużo o nim pisać - rocznik 98', przebieg 77 tysięcy kilometrów, najmniejszy możliwy silnik, czyli 30-konne 704ccm3, najbiedniejsza wersja wyposażeniowa "Young" (nie ma nawet gniazda 12V. Zbiera się jak krew z nosa (około 26 sekund do setki), pali tyle co zdecydowanie większe i mocniejsze samochody, ale i tak jest w nim coś, że bardzo go lubię. Może dlatego, że jest odziedziczony po dziadku i jeździłem nim jeszcze jako mały chłopak.
Plany na przyszłość? Raczej brak. Może kiedyś zostanie wsadzony silnik 1.1 od Seicento lub wersji Sporting. Na razie chcę żeby był w jak najlepszym stanie i długo mi służył
Co tu dużo o nim pisać - rocznik 98', przebieg 77 tysięcy kilometrów, najmniejszy możliwy silnik, czyli 30-konne 704ccm3, najbiedniejsza wersja wyposażeniowa "Young" (nie ma nawet gniazda 12V. Zbiera się jak krew z nosa (około 26 sekund do setki), pali tyle co zdecydowanie większe i mocniejsze samochody, ale i tak jest w nim coś, że bardzo go lubię. Może dlatego, że jest odziedziczony po dziadku i jeździłem nim jeszcze jako mały chłopak.
Plany na przyszłość? Raczej brak. Może kiedyś zostanie wsadzony silnik 1.1 od Seicento lub wersji Sporting. Na razie chcę żeby był w jak najlepszym stanie i długo mi służył
18 kwietnia 2016, 17:14 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
Źródło: własne
Fiat Cinquecento – Czyli mój samochód do jazdy na co dzień. Silnik to poczciwa "siedemseta", a dokładnie 704 cm³ generujące zabójcze 30 KM. Rocznik 1998, przebieg 70 tysięcy kilometrów. Dlaczego tak mało? A no dlatego, że przez większość swego żywota stał w garażu, z którego wyjeżdżał tylko co jakiś czas, kiedy dziadek potrzebował pojechać gdzieś dalej niż osiedlowy sklep. Dzięki temu samochód nie posiada rdzy. Ponadto niektórzy mówią, że w środku pachnie jeszcze nowością!
Teraz pora przejść do planów na przyszłość. Nie będę się tu rozpisywał i robił listy na milion punktów jak co niektórzy, którzy tworzą plany dłuższe niż wypracowania na maturze (często z wręcz nierealnymi pomysłami) a jedyne co realizują to zasadniczo nic. Ja nie będę się bawił w gwinty, airraidy, swapy, klatki etc. Mam tylko jeden punkt na liście:
-utrzymać ten samochód w jak najlepszym stanie.
Czyli mój samochód do jazdy na co dzień. Silnik to poczciwa "siedemseta", a dokładnie 704 cm³ generujące zabójcze 30 KM. Rocznik 1998, przebieg 70 tysięcy kilometrów. Dlaczego tak mało? A no dlatego, że przez większość swego żywota stał w garażu, z którego wyjeżdżał tylko co jakiś czas, kiedy dziadek potrzebował pojechać gdzieś dalej niż osiedlowy sklep. Dzięki temu samochód nie posiada rdzy. Ponadto niektórzy mówią, że w środku pachnie jeszcze nowością!
Teraz pora przejść do planów na przyszłość. Nie będę się tu rozpisywał i robił listy na milion punktów jak co niektórzy, którzy tworzą plany dłuższe niż wypracowania na maturze (często z wręcz nierealnymi pomysłami) a jedyne co realizują to zasadniczo nic. Ja nie będę się bawił w gwinty, airraidy, swapy, klatki etc. Mam tylko jeden punkt na liście:
-utrzymać ten samochód w jak najlepszym stanie.
3 września 2015, 1:19 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
Źródło: własne
Fajna sztuczka –
27 czerwca 2015, 14:29 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Dziś stuknęło 70 tysięcy – Sporo ludzi się chwali przebiegami swoich samochodów, więc i ja pochwale się przebiegiem mojego daily. Rocznik 1998.
Sporo ludzi się chwali przebiegami swoich samochodów, więc i ja pochwale się przebiegiem mojego daily. Rocznik 1998.
23 czerwca 2015, 16:10 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
Źródło: własne
Cały czas na służbie –
23 czerwca 2015, 16:12 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
Źródło: własne
ZAZ Tavria – Kupiona za 100 zł ze szrotu, miała bardzo malutko rdzy. Spalona podczas ćwiczeń straży pożarnej. Biedaczka była podpalana i gaszona chyba z 10 razy.
Kupiona za 100 zł ze szrotu, miała bardzo malutko rdzy. Spalona podczas ćwiczeń straży pożarnej. Biedaczka była podpalana i gaszona chyba z 10 razy.
23 czerwca 2015, 22:00 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
Źródło: własne