Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    motozinnej

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 19 kwietnia 2017 - 17:54
    Ostatnio: 29 września 2020 - 9:53
    • Materiałów na głównej: 39 z 39
    • Punktów za materiały: 116
    • Komentarzy: 2
    • Punktów za komentarze: 1
     
    Toyota, Mazda, Mitsubishi, Honda, Nissan czy Subaru - każda z tych marek w latach 80’tych oraz 90’tych miała swój złoty okres. Jedna marka goniła drugą, oferując coraz ciekawsze oraz ostrzejsze samochody i dzięki temu zdobyli rzesze fanów, którzy pokochali ich samochody.

    Dzisiaj już tak nie jest! Dzisiaj mamy zdecydowanie więcej nimieckich samochodów a Japonia odsunęła się w cień. Tylko co odkładnie się stało?

    Tego dowiesz się z tego odcinka LCM, gdzie przedstawię Ci 5 grzechów jakie popełnia japońska motoryzacja. Więc zapraszam na dosyć długi sens który oczywiści jest:
    - Z innej Perspektywy.
    W dzisiejszym odcinku #szybkiLCM poznasz bohatera który zmierzył z zjawiskiem podsterowności.

    No a przypominam że taka sytuacja występuje najczęściej w samochodach przednio napędowych i objawia się tym że samochód nie chce skręcać w zakręcie i zmierza prosto na drzewo.

    Więc jakiś czas temu producenci samochodowi stwierdzili że maksymalna moc na przednią oś to około 230 koni. Oczywiście było kilku śmiałków którzy dawali więcej, ale objawiało się to tym że o ostrym pokonywaniu zakrętów mogłeś zapomnieć.

    Tylko nasz dzisiejszy bohater kompletnie się tym nie przejmował i ma aż 305 koni które muszą na drogę przednie koła!

    CZY TE AUTO W OGÓLE SKRĘCAŁO?

    Przekonaj się w tym odcinku #szybkiLCM i pamiętaj, że nie będzie tak normalnie
    - tylko Z innej PERSPEKTYWY ;)
    Lexus to marka, która za cel obrała sobie: komfort i wygodę.

    Ich pierwszy samochód, czyli Lexus LS chciał być jak Japoński Mercedes klasy S. Dlatego też do marki Lexus przyklejona została łatka: LUKSUS I KOMFORT

    Jednak pewnego dnia pojawił się samochód, który zmienił sposób myślenia o tej marce i właśnie o tym samochodzie opowiem Ci w tym odcinku #szybkiLCM

    Będzie trochę o wyglądzie, silniku czy zawieszeniu ale najważniejsze że będzie: Z innej Perspektywy ;)
    W tym tygodniu w programie #szybkiLCM, gdzie przedstawiam jeden samochód, ale z konkretnym charakterem: będzie o stylu retro.

    Chodzi o to że gdzieś tak od 2000 roku producenci samochodowi zaczęli nam serwować auta w stylu RETRO. Brali jakiegoś klasyka i zrobili go w nowym wydaniu:

    - tak zrobiło BMW z nowym MINI

    - czy Volkswagen z nowym Garbusem.

    Tylko, nowe MINI było dalej zadziornym autkiem, za to Volkswagen Beetle stał się damski cukierkowym samochodem ;) Jednak mało kto wie że pojawiła się także na rynku zupełnie inna... MĘSKA WERSJA.

    Model ten nazywa się VW Beetle RSI i właśnie o nim dzisiaj Ci opowiem w #szybkimLCM. Będzie trochę o wyglądzie, zawieszeniu, silniku ale najważniejsze że będzie...

    - Z innej Perspektywy ;)
    W tym tygodniu w programie #szybkiLCM (gdzie przedstawiam jeden samochód, ale z konkretnym charakterem) będzie o Włoskich klimatach.

    Dzisiejszy bohater nazywa się Lancia Thema 8.32 i pomimo swojego prostego wyglądu, ma w sobie coś niesamowitego!
    - Co takiego?
    Tego dowiedz się z tego drugiego odcinka #szybkiLCM, no i przy okazji poznasz jeszcze parę ciekawostek związanych z tą Włoską limuzyną z Włoskim sercem ;)

    Zapraszam do oglądanie i jedno Ci mogę powiedzieć że nie będzie tak normalnie...
    - ale, Z innej PERSPEKTYW.
    Lexus LS czyli Japońska odpowiedz na Niemieckie oraz Brytyjskie auta klasy premium. Model ten wszedł na rynek w 1989 roku i musiał się od razu mierzyć z takimi modelami jak: Mercedes klasy S, BMW serii 7, Audi A8 czy Jaguar XJ.

    Czy udało mu się już pierwszą generacją pokonać mocnych konkurentów a może jednak nic z tego nie wyszło? Te, oraz inne ciekawostki dowiesz się z tego odcinka LCM, gdzie głównym bohaterem jest Lexus LS.

    Ostrzegam że film jest dosyć długi, więc załatw sobie kawę czy herbatę a może jakieś przekąski i jedno mogę Ci obiecać, że nie będzie tak normalnie...
    - tylko Z innej PERSPEKTYWY
    W programie #szybkiLCM w luźny sposób opowiadam o Renault Clio V6. Będzie coś o wyglądzie, silniku, zawieszeniu, charakterze i jeszcze czymś... ;)

    W każdym razie seria szybkiLCM, to krótsza wersja programu LCM gdzie opowiadam o jednym samochodzie, ale o ciekawym charakterze.

    Miłego oglądania ;)

    ps: przepraszam za błędy i lekki chaos, ale jest to dopiero pierwszy odcinek z tej serii i nie do końca jeszcze wszystko jest sprecyzowane.
    Kolejny odcinek gdzie odkrywamy "kim są" samochody, tym razem te z Włoch oraz Francji.

    Dzisiejszy odcinek to kolejna porcja motoryzacji oraz psychologii. Dokładnie to opowiadam o tym jaki charakter mają samochody...
    - ponieważ uważam, że samochody go mają!

    Było o tym w 18 odcinku LCM, gdzie opowiadałem: Mercedes to król, BMW ma charakter dzikusa w modnym ubraniu, a Volkswagen chciałby być prymusem. No wiesz, nie chce mieć słabych punktów, a to że mu czasem coś nie wyjdzie, jak choćby pierwsza generacja 2.0 TDI...
    - to się wytnie ;)

    W każdym razie o tym jaki charakter mają niemieckie samochody, opowiadałem w 18 odcinku LCM i jeśli go nie widziałeś to znajdziesz go na moim kanale na YouTube.

    Później, bo w 19 odcinku gadałem o charakterze japońskich samochodów i wyszło mi, że Honda to samuraj, Mazda do szpaner, a Subaru to podróżnik. Każda z marek ma własny sty, a co za tym idzie własny charakter. Więcej się dowiesz w filmie, który także znajdziesz na moim kanale na YouTube.

    Natomiast dzisiaj idziemy dalej, zobaczymy jaki charakter mają francuskie oraz włoskie samochody. Dokładnie to będzie o takich markach jak: Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo oraz zapomniana Lancia.

    Więc rozsiądź się wygodnie (bo odcinek ma, aż 24 minuty) i poznaj co kryje się w duszy francuskiej i włoskiej motoryzacji.
    Druga część opowieści o tym jak Mercedes, Audi i BMW wprowadzili swoje auta do klasy kompakt.

    Ta historia zaczęła się w latach 90'tych, gdzie trzy niemieckie marki premium postanowiły wprowadzić swoje modele, na rynek aut kompaktowych. Tak, chodzi o Audi, BMW i Mercedes'a. Te marki podeszły do tego tematu z różnych stron i przy okazji zrobiły sobie rywalizację o to, kto jest: NAJ... o tym zrobiłem już odcinek i jeśli go nie widziałeś, to znajdziesz go na moim kanale.

    Dzisiejszy odcinek opowiada o dalszych losach naszych bohaterów, gdzie każda z marek przygotowała drugą, jak i trzecią generację swoich modeli. Dodatkowo każdy z nich przybrał barwy wojenne, aby pokazać rywalom, że...
    - JA JESTEM KRÓLEM!

    Więc Audi zmieniło się w RS3, a pod maskę powędrował silnik, który... (to dowiesz się z tego odcinka). BMW znowu wypuściło swojego kompakta czyli M2, który zamiast w wersji hatback, był... (to także dowiesz się z tego odcinka). No a Mercedes wysłał swoją nową A-klasę do zakładów AMG, gdzie włożyli do niej... (to także dowiesz się z tego odcinka).
    - ZOBACZ ODCINEK

    Film ma prawie 25 minut, więc warto zaopatrzyć się w kanapki czy termos z herbatą. I pamiętaj, że nie będzie tak normalnie, ale...

    Z innej PERSPEKTYWY
    Historia o tym, jak to było z kompaktowymi modelami od Audi, BMW i Mercedes'a.
    - Czyli narodziny oraz wojna pomiędzy: Audi S3, Mercedesem A 210 Evolution, a BMW 325Ti Compact.

    Dawno dawno temu... no może nie tak dawno bo w latach 80. samochody klasy kompakt, kupowało się głównie ze względów oszczędnościowych. Jeśli kogoś nie było stać na auto klasy średniej, jak choćby Passata, to wybierał model mniejszy czyli kompaktowego Golfa.

    W latach 90. coś się zmieniło, ponieważ trzy prestiżowe niemieckie marki postanowiły zmienić ten trend. Każda z tych marek chciała, aby kompaktowe modele nabrały innego charakteru...

    - Stały się premium.

    Dlatego każda z tych marek przygotowała na swój sposób, swojego drogiego i wypasionego kompakta, a że to były marki niemieckie, to przy okazji zrobili sobie rywalizację między sobą o to, kto jest najmocniejszy czy najszybszy.

    - Dzięki temu dziś mamy takie potwory jak: Audi RS3, BMW M2 czy Mercedes A45 AMG.

    Tylko do w/w modeli samochodów wrócimy w drugiej części (tak, tak będą dwie), bo dzisiaj poznasz nieopowiedzianą jeszcze, historię o narodzinach Audi A3, BMW 3 compact oraz Mercedesie klasy A.

    - Kto z nich był najlepszy? Kto został pośmiewiskiem?

    Odpowiedzi na te oraz inne pytania, poznasz w tym odcinku Luźnych Ciekawostek Motoryzacyjnych czyli LCM. Będzie o autach... będzie o narodzinach... będzie o rywalizacji... ale najważniejsze, że będzie...

    Z innej Perspektywy.