Koncern VAG zaprezentował tytanowe zaciski hamulcowe wydrukowane z użyciem technologi 3D, które w niedługim czasie mają zostać wprowadzone do seryjnej produkcji. Największe 8-tłoczkowe zaciski mają być wykorzystywane w najmocniejszych samochodach koncernu VAG tj. Bugatti. Warto również zwrócić uwagę na "organiczny" kształt projektowanych zacisków. Tego typu rozwiązanie pozwala na obniżenie masy gotowego produktu przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich parametrów wytrzymałościowych.
Ciekawe ujęcia przedstawiające proces tworzenia jednego z najlepszych (moim zdaniem) filmów z serii F&F.
Podczas kręcenia filmu rozbito ponad 100 samochodów. Specjalnie na potrzeby filmu przerobiono kilka Lancerów EVO VIII na RWD. To samo zrobiono z dwoma Golfami R32 jednak scena z ich udziałem nie trafiła do finalnej wersji filmu. Samochód Hana - RX7 Veilside był wyceniany na prawie $150000. Rybaka w dokach grał Keiichi Tsuchiya znany również jako Drift King.
Bardzo ciekawa konstrukcja wykorzystująca dwa silniki VR6. Oba silniki są od siebie niezależne, dzięki czemu możliwa jest jazda w trybie AWD, FWD lub RWD. 1600 koni oraz napęd na cztery koła pozwalają na przejechanie 1/4 mili w czasie 9 sekund.