Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
12 stycznia 2015 - 21:16 |
Ostatnio: |
8 grudnia 2020 - 18:56 |
Gadu-gadu: |
13035483
|
O sobie: |
Cześć!
Jestem NaszoR, uczestniczę w zlotach i uwielbiam tuning samochodów..
---------------------------
Wszystkie zdjęcia samochodów które tutaj zamieszczam są projektami jeżdżącymi w Polsce...
------------------------------
Mam swój kanał na YouTube i tam zaczynam umieszczać auta po tuningu.. ich przyspieszenia, fly by, pokazy wideo (prezentacje) i wiele wiele innych...
-------------------------------
Serie moich filmów między innymi to:
► Acceleration - przyspieszenia
► Fly By - przeloty
► Battle - pojedynki
► Meetings - zloty
► Review - prezentacje aut
► Activity by GoPro
► Tuning
► Gaming
----------------------------
Najlepsze Video :
► Zdążymy bo mamy VTEC - k20a2
► D14A3 - Tuning krok po kroku (realne 112KM)
► D16Z6T - Review
► Audi 200 wersja rządowa |
-
Materiałów na głównej: 463 z 464 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 3535
- Komentarzy: 39
- Punktów za komentarze: 24
Najlepsza Generacja IWO :D
@Marcon96: Dzięki :D jest to bardzo możliwe że był , w sumie jest z Giżycka to mu nie daleko na otwarcie sezonu ^^
@nitro2112: Chociaż mimo wszystko dzięki za pomysł na następny filmik :D
@barto96: tak dokładnie , wcześniej nie miałem tego w opisie ale dodałem :) a na pewno motorownia rozgrzana przed wkręcaniem na wyższe obroty :)
@Murzyn: "fitek" https://youtu.be/H9UTGXm6NqU?t=40s "Because We have vtec"
@avenged7fold: Koszt to też w sumie taki trochę cięższy do określenia , lepiej oczywiście składać samemu , a firmom przygotującym silniki (honowanie) oddawać robotę , tak to są dwa razy większe koszty. Turbo , układ wydechowy , układ dolotowy ,przygotowanie silnika , tłoki mogą być od razu nadwymiar , wałek , kolektor ssacy lepszy. :D trochę kosztów jest , ale na pewno warto to robić , niedługo może będzie większy boost i kolektor ssący lepszy , czyli trochę więcej mocy + wałek ostrzejszy to zmieni charakterystyke silnika , więcej paliwa-powietrze szybciej sie będzie napełniała komora spalania = szybciej wstaje turbinka , bo tutaj jak widzicie dopiero wstaje od 4k obrotów i wtedy też właśnie załącza się vtec od razu , także stąd taki wkręt po 4k :)
Gratki Projektu dla właściciela :) Ciekawy okaz , od serca przygotowany
Polska Biedny Kraj , sam nas do takich mało powiedziane "brzydkich" czynów zmusza... to już jest na porządku dziennym , także kupując auta , trzeba na prawde wnikliwie je oglądać i nie wolno sugerować się cenami absolutnie :)
Niedługo to będzie klasyk :D
Czarny kolor + czerwony pasek = super połączenie :D
@Tech: Dużo daje? Tak się zastanawiałem właśnie , bo musowo zarzucam wałki. Bo wydaje mi się że jak na seryjny motor to chyba dobrze idzie? Dlatego warto zainwestować trochę wiecej. Wałki , mam też tłoki , ale myślę że po samych wałkach 200 osiągalne. A co do skrzyni , skraca predkosc na każdym z biegów , ale zyskuje dobre przejście po obrotach. A modyfikacjami tego nie nadrobie?
podoba sie :D
Bardzo ładna :D a te felgi to z Type R ? :D
@shater: Zawsze trzeba wpadać :D