Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    benzina

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 26 grudnia 2014 - 14:14
    Ostatnio: 3 lipca 2017 - 11:21
    • Materiałów na głównej: 4 z 4
    • Punktów za materiały: 88
    • Komentarzy: 1
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Seria Classicauto Cup odwiedziła Ułęż. MotoPark to rozległy teren dawnego lotniska. Z jednego końca na drugi idzie się dobre kilkanaście minut.
    3 lipca 2017, 11:21 przez benzina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Impreza Inter Cars Classicauto Cup 2017 na torze w Kielcach.
    27 czerwca 2017, 18:00 przez benzina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    rejowski.com

    Jedyny taki Polonez 4x4 – My otwieramy oczy niedowiarkom: patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane - i to nie jest nasze ostatnie słowo! I nikt nie ma prawa się przyczepić. Bo to jest miś społeczny.
    My otwieramy oczy niedowiarkom: patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane - i to nie jest nasze ostatnie słowo! I nikt nie ma prawa się przyczepić. Bo to jest miś społeczny.
    5 lutego 2015, 23:43 przez benzina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.benzina.blog.pl

    Chrysler Diablo - najdroższy koncept – Chrysler zainwestował w ten projekt 250 tys. dolarów, co spowodowało, że samochód stał się najdroższym konceptem w swoich czasach. Auto zostało oficjalnie zaprezentowane w 1958 roku na salonie samochodowym w Chicago. Nadwozie zostało wyposażone w składany dach, a pod maską znalazł się silnik Hemi V8 o pojemności 6,2 litra uzbrojony w dwa gaźniki, który generował 375 KM.
    Chrysler zainwestował w ten projekt 250 tys. dolarów, co spowodowało, że samochód stał się najdroższym konceptem w swoich czasach. Auto zostało oficjalnie zaprezentowane w 1958 roku na salonie samochodowym w Chicago. Nadwozie zostało wyposażone w składany dach, a pod maską znalazł się silnik Hemi V8 o pojemności 6,2 litra uzbrojony w dwa gaźniki, który generował 375 KM.

    1