Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    StarPKS

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 23 grudnia 2012 - 22:41
    Ostatnio: 24 lipca 2013 - 16:23
    • Materiałów na głównej: 4 z 5 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 297
    • Komentarzy: 3
    • Punktów za komentarze: 1
     
    Star 266 – Star się bać!
    Star się bać!
    20 stycznia 2013, 21:20 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 125pe – Bandyci z Żerania
    Bandyci z Żerania
    12 stycznia 2013, 19:38 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rok 2013 rokiem Stara 266 – W 1973 roku w FSC Star w Starachowicach rozpoczęto produkcję modelu 266. Nie będe się rozpisywał o jego zaletach i możliwościach dodam, że od 40 lat nikt dosłownie NIKT nie zrobił lepszej konstrukcji w klasie terenowych samochodów ciężarowcyh. W 2000 roku koncenr MAN zaprzestał produkcji tego modelu, można powiedzieć tylko jedno Chwała Bohaterom!
    W 1973 roku w FSC Star w Starachowicach rozpoczęto produkcję modelu 266. Nie będe się rozpisywał o jego zaletach i możliwościach dodam, że od 40 lat nikt dosłownie NIKT nie zrobił lepszej konstrukcji w klasie terenowych samochodów ciężarowcyh. W 2000 roku koncenr MAN zaprzestał produkcji tego modelu, można powiedzieć tylko jedno Chwała Bohaterom!
    31 grudnia 2012, 17:22 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    zarchiwizowany
    Fiat 125p – Jedyny bandzior, którego się nie boje
    Jedyny bandzior, którego się nie boje
    26 grudnia 2012, 19:42 przez StarPKS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Star 266 wersja tropik – Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
-pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
-pracować przy wilgotności powietrza 98%
-Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
-zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
-posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
 I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
    Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
    -pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
    -pracować przy wilgotności powietrza 98%
    -Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
    -zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
    -posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
    I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    23 grudnia 2012, 23:07 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)

    1